Suomessa eläminen ja toimeentulo. Sinkkutalous vs pariskunnat
Olen sitä mieltä, että pariskunnat tulee paremmin toimeen. Monet kulut jaettuja aina tavaran hankinnasta vuokran maksuun. Mitä mieltä itse olet?
Kommentit (33)
Ja jos me polyt asutankin 4 aikuista suhteissa toisiinsa saman katon alla, niin tulot on vieläkin paremmat kuin dink-pareilla
Vierailija kirjoitti:
Meidän sinkkujen tulisi saada sinkkutuki n. 100 euroa kuukaudessa olisi kiva. M27
Päinvastoin. Ennen vanhaan verotus nousi, jos et ollut pariutunut 24 ikävuoteen mennnessä.
Milloin tästä on tullut mielipidekysymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän sinkkujen tulisi saada sinkkutuki n. 100 euroa kuukaudessa olisi kiva. M27
Ihan hyvä ajatus. Tuki voisi olla korvamerkittynä vaikkapa yökerhojen drinkkilippuina jotta sinkut sosialisoituisivat eivätkä syrjäytyisi työttömiksi yksiöihinsä. Mutta joku 300€/kk kuulostaisi realistisemmalta sinkkutuen määrältä.
Ei sen tarvitse olla iso summa. 100 eurolla saa jo muutaman mangan. Ja sinkku saisi käyttää rahan niin kuin itse haluaa. Ei valtio voi pakottaa miehiä vauvatalkoisiin ehtona rahalle. M27
Et tarvitse mitään muuta kuin vanhanpojan vero 100€ pois joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen Einstein siellä räknäillyt ja päätellyt että kahden ihmisen tuloilla on keskimäärin enemmän fyrkkaa käytössä kuin yhden. Ihan mieletön valaistuminen!
Mitä väliä kellekään yksilölle on keskimääräisistä tuloista, jos ei itse ole siinä ryhmässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä ajatus. Tuki voisi olla korvamerkittynä vaikkapa yökerhojen drinkkilippuina jotta sinkut sosialisoituisivat eivätkä syrjäytyisi työttömiksi yksiöihinsä. Mutta joku 300€/kk kuulostaisi realistisemmalta sinkkutuen määrältä.
Ei sen tarvitse olla iso summa. 100 eurolla saa jo muutaman mangan. Ja sinkku saisi käyttää rahan niin kuin itse haluaa. Ei valtio voi pakottaa miehiä vauvatalkoisiin ehtona rahalle. M27
Et tarvitse mitään muuta kuin vanhanpojan vero 100€ pois joka kuukausi.
Kula ja vastavasti saisi yhta monta kerta sata euro kun olla vaimo.
Ihan tutkittu juttu. Pariskunnat ja perheet pärjää paremmin kuin sinkut. Sinkut paljon useammin myös työttömiä. Etenkin miehet. Näin kertoo tilastot.
Kun nyt saatas sexituristit nussimaan suomi naisia omakustanteisesti. Eikä kelan elättäminä.
Tilastokeskus on ladkenut, että saman elintason, minkä sinkku saa vaikka 2000€:lla, pariskunta saa 3200€:lla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tutkittu juttu. Pariskunnat ja perheet pärjää paremmin kuin sinkut. Sinkut paljon useammin myös työttömiä. Etenkin miehet. Näin kertoo tilastot.
Johtunee siitä että nainen valitsee puolisokseen ensisijaisesti työssäkäyvän miehen jos saa valita .
Kalliiksi tulee puoliso jos saa tukia. Ei kannata.
Sehän riippuu tuloista. Sinkku voi tienata enemmän mitä pariskunta yhteensä.