Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa eläminen ja toimeentulo. Sinkkutalous vs pariskunnat

Vierailija
25.12.2022 |

Olen sitä mieltä, että pariskunnat tulee paremmin toimeen. Monet kulut jaettuja aina tavaran hankinnasta vuokran maksuun. Mitä mieltä itse olet?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän sinkkujen tulisi saada sinkkutuki n. 100 euroa kuukaudessa olisi kiva. M27

Ihan hyvä ajatus. Tuki voisi olla korvamerkittynä vaikkapa yökerhojen drinkkilippuina jotta sinkut sosialisoituisivat eivätkä syrjäytyisi työttömiksi yksiöihinsä. Mutta joku 300€/kk kuulostaisi realistisemmalta sinkkutuen määrältä.

Ei sen tarvitse olla iso summa. 100 eurolla saa jo muutaman mangan. Ja sinkku saisi käyttää rahan niin kuin itse haluaa. Ei valtio voi pakottaa miehiä vauvatalkoisiin ehtona rahalle. M27

Vierailija
22/33 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos me polyt asutankin 4 aikuista suhteissa toisiinsa saman katon alla, niin tulot on vieläkin paremmat kuin dink-pareilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän sinkkujen tulisi saada sinkkutuki n. 100 euroa kuukaudessa olisi kiva. M27

Päinvastoin. Ennen vanhaan verotus nousi, jos et ollut pariutunut 24 ikävuoteen mennnessä.

Vierailija
24/33 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tästä on tullut mielipidekysymys?

Vierailija
25/33 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä ajatus. Tuki voisi olla korvamerkittynä vaikkapa yökerhojen drinkkilippuina jotta sinkut sosialisoituisivat eivätkä syrjäytyisi työttömiksi yksiöihinsä. Mutta joku 300€/kk kuulostaisi realistisemmalta sinkkutuen määrältä.

Ei sen tarvitse olla iso summa. 100 eurolla saa jo muutaman mangan. Ja sinkku saisi käyttää rahan niin kuin itse haluaa. Ei valtio voi pakottaa miehiä vauvatalkoisiin ehtona rahalle. M27

Et tarvitse mitään muuta kuin vanhanpojan vero 100€ pois joka kuukausi.

Vierailija
26/33 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen Einstein siellä räknäillyt ja päätellyt että kahden ihmisen tuloilla on keskimäärin enemmän fyrkkaa käytössä kuin yhden. Ihan mieletön valaistuminen!

Mitä väliä kellekään yksilölle on keskimääräisistä tuloista, jos ei itse ole siinä ryhmässä?

Vierailija
27/33 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tarvitse mitään muuta kuin vanhanpojan vero 100€ pois joka kuukausi.

Kula ja vastavasti saisi yhta monta kerta sata euro kun olla vaimo.

Vierailija
28/33 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tutkittu juttu. Pariskunnat ja perheet pärjää paremmin kuin sinkut. Sinkut paljon useammin myös työttömiä. Etenkin miehet. Näin kertoo tilastot.

Vierailija
29/33 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt saatas sexituristit nussimaan suomi naisia omakustanteisesti. Eikä kelan elättäminä. 

Vierailija
30/33 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastokeskus on ladkenut, että saman elintason, minkä sinkku saa vaikka 2000€:lla, pariskunta saa 3200€:lla.

Vierailija
31/33 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkittu juttu. Pariskunnat ja perheet pärjää paremmin kuin sinkut. Sinkut paljon useammin myös työttömiä. Etenkin miehet. Näin kertoo tilastot.

Johtunee siitä että nainen valitsee puolisokseen ensisijaisesti työssäkäyvän miehen jos saa valita .

Vierailija
32/33 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi tulee puoliso jos saa tukia. Ei kannata.

Vierailija
33/33 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu tuloista. Sinkku voi tienata enemmän mitä pariskunta yhteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän