Miehet! Mikä ulkonäössä on sellanen mitä katsot ensimmäisenä?
Minulle kasvot ja sitten tissit ja perse.
Tämän ketjun innoitti tasa-arvo ja
https://www.vauva.fi/keskustelu/4940422/naiset-mika-ulkonaossa-sellanen…
Kommentit (362)
Naama, perse, yleinen urheilullisuus, ei liian pienet eikä liian isot tissit, pitkistä hiuksista plussaa. Siinä järjestyksessä.
Eikä kukaan tisseilleen mitään voi, perseelleen sen sijaan voi.
Tietenkään miehen on turha vaatia mitään hyvää persettä jos ei itse käy salilla tms. kropan ylläpitoa myös.
Ekana tietysti että miten muna pullottaa.
Jos naisista puhut niin jos kaulassa jotain tän tapaista, niin kertoo heti että a) on tyyliä, b) ei ole pelkkä onnenonkija ja c) hmm... tämä voisi olla mielenkiintoinen tapaus.
http://tinyurl.com/2hk5xb96
Ylipaino. Jos on ns Annika Saarikon kokoluokassa, niin ei käy! Ne on eri miehet, jotka näitä köyrii
Joo ei kiitos yli 100 kg mörköjä!
Vierailija kirjoitti:
Naama, perse, yleinen urheilullisuus, ei liian pienet eikä liian isot tissit, pitkistä hiuksista plussaa. Siinä järjestyksessä.
Tietenkään miehen on turha vaatia mitään hyvää persettä jos ei itse käy salilla tms. kropan ylläpitoa myös.
Tissit ei voi olla liian isot.
Tekisi mieli sanoa että katson ensin kasvoja tai hiuksia, mutta totuus on että kyllä tissit tulee katsottua ihan ensimmäisenä, sitten muut.
Ensin tsekkaan vartalon yleiskuvan, sitten hiukset ja kasvot, sen jälkeen rinnat, lantion, vyötärön, pepun, selän (ryhti on tärkeä), sääret, reidet, kädet. Siitä sitä sitten tsekkailee yksityiskohtia mahdollisuuksien mukaan. Ei tuossa ole oikein muuta "perussääntöä" kuin se, että yleensä kaukaa katsoessa ensimmäiseksi huomio kiinnittyy joko hyvännäköiseen vartaloon, tai upeisiin hiuksiin. Nehän voi huomata melko kaukaakin. Sitten kun on huomannut "kohteen", tulee katseltua tarkemmin muitakin paikkoja. Hyvä vartalo ei välttämättä tee naisesta puoleensavetävää kokonaisvaltaisesti, jos hänellä on esim. paljon tatuointeja, räikeä hiusväri, lävistyksiä kasvoissa tai räkärengas nenässä tmv.
Perse, naama, kroppa ja tissit. Tässä järjestyksessä. Jos ei herätä mitään tuntemuksia, sitten ei kiinnostusta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan varmasti voi olla, isot roikkuvat jo nuorina ja kokemusta on paljon. Ihan normaalit ja kiinteät parhaat.
yritän nähdä onko posliini mutta se ei aina onnistu t Pena 60v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan varmasti voi olla, isot roikkuvat jo nuorina ja kokemusta on paljon. Ihan normaalit ja kiinteät parhaat.
Mitä isommat tissit, sitä pienempi pimppi. Ja kokemusta on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyrin arvioimaan paljonko nainen on treenannut.
mistä ja miten arvioit naisen treenaamiset?
Tämäkin on mennyt taas ihan haukkumiseksi.
Jos voisitte nyt vaan unohtaa se mitä ette halua ja keskittyä mahdollisiin WAU-elämyksiin.
Mitä ominaisuuksia naisessa, joka saisi ***** - efektin aikaiseksi ?
Isot ja kiinteät rinnat! Parhaimmillaan yhdistettynä hoikkaan vyötäröön ja kiinteisiin reisiin. Ei haittaa, jos nainen on lantion seudulta jotenkin vähän pieni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi vaatia, niinhän treenaamattomat ja mitäänsanomattoman näköiset naisetkin vaativat miehiltä?
Aina saa unelmoida
Joskus joku voi tulla vastaan ja kääntää kaikki sivut
Tukka on varmaan samaa tasoa eli runsasta.