Miehet! Mikä ulkonäössä on sellanen mitä katsot ensimmäisenä?
Minulle kasvot ja sitten tissit ja perse.
Tämän ketjun innoitti tasa-arvo ja
https://www.vauva.fi/keskustelu/4940422/naiset-mika-ulkonaossa-sellanen…
Kommentit (362)
perse
kasvot
tisut
tää järjestys mulla
mieluusti terhakat pienet rinnat
perse saa olla muheva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Litteä vatsa on seksikkäintä naisessa 👍
Se on myös aika epäluonnollista koska kohtu tekee naiselle kummun vatsan kohdalle. Niillä on litteä vatsa mahdollinen joilla kohtu on kallistunut taaksepäin. Jos on eteenpäin kallistunut niin on aina kumpu oli miten hoikka tahansa. Kohdun päällä myös kuuluu olla hieman rasvaa suojaamassa sitä.
Kumma kun mahakumpuja ei 20v sitten näkynyt kovin paljon?
ensin katson ettei ole lävistyksiä naamassa
uistinnaamat ei kiinnosta yhtään
jos sivukalju niin en edes katsele vartaloa, hylkyyn heti
Pidän pyöreistä, isohkoista pyllyistä sekä tukevista reisistä. En toki uskalla naiselle näitä ainakaan oma-aloitteisesti myöntää.
No isot tissit ja hyvä perse tietenkin. Mutta eniten kiinnosta kummoinen majava housuissa. Mitä karvaisempaa sen parempaa. Naamalla ei niin väliä.
Ihan perusilme - josta useimmiten paistaa ylimielisyys ja leuhkuus tyhmyydellä höystettynä.
Sitten siirränkin katseeni toisaalle.
Kokonaisuus tai yleisilme. Onko överi meikattu tai pukeutuuko kuin hutsu. Sitten hymy ja kasvot. Sitten tissit ja peppu kun voi vaivihkaa katsoa :D
Pylly ja jalkoväli. Naama ja tissit evvk.
M38
Onko yöpöydän laatikossa liukkaria :D
Kasvot ja erityisesti silmät ja nenä ja niiden suhde poskipäihin. En oikeastaan edes katsele muita osia vieraasta naisesta, enkä välttämättä osaa jälkeenpäin sanoakaan niistä mitään jos joku kysyy. Jos on t-paita, niin rintojen koko ja muoto tulee rekisteröityä automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusilme - josta useimmiten paistaa ylimielisyys ja leuhkuus tyhmyydellä höystettynä.
Sitten siirränkin katseeni toisaalle.
Ylimielisyys ja leuhkuus alkaa vähenemään mummoiässä, siinä kolmenkympin jälkeen, toki ei kaikilla!
Ehdottomasti tissit ja sen jälkeen kasvot! Sitten pepun tsekkaan seuraavaksi.
T: miehekäsmies
Perse ekana, ja sitten kasvot. Jos noi molemmat miellyttää silmää, niin olen jo hyvää matkaa rakastumassa :D
KokoNAISUUS. Pidän kyllä kauniista lantionseudusta, mutta se ei vielä yksinään tee mitään. Kokonaisuuden pitää olla kohdallaan ja eyenkin sitä sisäistä kauneutta pitää olla.
Ukko40 kirjoitti:
Pylly ja reidet.
Muulla ei niin väliä
Niiden tulee olla isot.
Sopiva sekoitus lihasta ja läskiä.Ruman naaman ja pienet tissit prinsessallani siedän, kunhan pylly ja reidet on hyvät.
Entä pienen naaman ja rumat tissit?
Naisissa katson tietysti vastaan tullessa ensin silmiä ja sitten peppua. Koska kysymystä ei ollut rajattu kohteen sukupuolen mukaan, niin miehissä katson yleensä vain pituutta.
Itse olen 190 sm.
Yleinen olemus (sisältää: miten kantaa itseään, koko/muoto, seisooko/liikkuuko vetelästi, huonoryhtisesti jne. lähempänä toki katse, kasvot ja ääni).
Plussaa hyvin muotoutuneista pakaroista/reisistä.
Lantio ja peppu.
Sitten voin todeta itselle että ehkä seuraavassa elämässä sitten pääsee kokeilemaan parisuhteita.