Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Qliro huijauslasku??!!!

Vierailija
25.12.2022 |

Onko kukaan muu joutunut kyseisen firman huijauslaskujen kohteeksi? En ollut koskaan kuullutkaan koko firmasta kunnes he lähettivät postiosoitteeseeni muistutuslaskun tuotteista, joita en ole koskaan ostanut.

Tein välittämästi rikosilmoituksen poliisille sekä reklamaation kyseiselle firmalle. Toistuuvista pyynnöistäni siellä asiakaspalvelu ei ottanut minuun yhteyttä. Lopulta tuli viesti, että jos haluan pysäyttää laskun, minun tulee soittaa firmalle kalliiseen maksulliseen numeroon. Poliisin mukaan kirjallinen reklamaatio ja ilmoitus siitä, että lasku on tutkinnassa petoksena/identiteettivarkautena, riittää.

Mistä tämä yritys on saanut henkilötietoni? He uhkailevat, että jos en maksa, lasku menee perintään. En tietenkään maksu huijauslaskua, joka on rikostutkinnassa, mutta pisti miettimään, onko täällä muita saman rahastuksen/petoksen uhreja???

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa vaan suosiolla niin et kärsi enään

Vierailija
2/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kirjoita enääN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos saat tonnien turhan laskun? Aiotko maksaa ihan tyytyväisenä?

Vierailija
4/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään kärsi, vaan vedän tämän oikeuteen jos jatkavat laskuttamista. He tekevät rikoksen, en minä, joka kieltäydyn maksamasta huijauslaskua. Jos en ole koskaan vapaaehtoisesti antanut tietojani tälle firmalle enkä tilannut heiltä mitään, ei heillä ole myöskään minkäänlaista laillista oikeutta lähettää minulle yhtään mitään laskua.

Vierailija
5/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo tullut huijauslaskuja, vaan ihan oikeita. Esim. Boozt, Eleven, Lyko ja NordicFeel käyttää tuota laskuttajaa, jos tilaa noilta laskulle. 

Taidat olla sellainen öykkäri, joka vetää pultit välittömsti nollasta sataan eikä edes ota selvää, mistä on kyse ennenkuin alkaa riehumaan. Epäilenpä, että olet jostain verkkokaupasta jotain tilannut ja nyt et vaan muista koko asiaa. 

Vierailija
6/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai tuo mikään verkkokauppa ole vaan samanlainen pulju kuin klarna. Siis mieti oletko ostanut jostain kuitenkin jotain laskulla.

Vierailija
7/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo tullut huijauslaskuja, vaan ihan oikeita. Esim. Boozt, Eleven, Lyko ja NordicFeel käyttää tuota laskuttajaa, jos tilaa noilta laskulle. 

Taidat olla sellainen öykkäri, joka vetää pultit välittömsti nollasta sataan eikä edes ota selvää, mistä on kyse ennenkuin alkaa riehumaan. Epäilenpä, että olet jostain verkkokaupasta jotain tilannut ja nyt et vaan muista koko asiaa. 

En todellakaan ole tilannut yhtään mitään noista firmoista enkä ikinä kuullutkaan tästä Qlirosta, ennen kuin tuo yksi muistutuslasku tipahti postiluukustani. Käytän ainoastaan vahvan tunnistamisen palveluja, en levittele henkilötietojani huijareille.

No lasku on poliisin tutkinnassa nimellä petos ja identiteettivarkaus, että uskon että se  selviää. Tämä yritys ei jostian kumman syystä ole valmis yhteistyöhön minun ja poliisin kanssa, vaan yrittävät rahastaa keinolla millä hyvänsä. Ei onnistu.

Vierailija
8/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko laskun summa? Ja Boozt käyttää Avardaa.

Vierailija
9/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin selvää mikä verkkokauppa on kyseessä josta lasku tullut Qlirolle. Ongelma pitää selvittää sen verkkokaupan kanssa.

Vierailija
10/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikai tuo mikään verkkokauppa ole vaan samanlainen pulju kuin klarna. Siis mieti oletko ostanut jostain kuitenkin jotain laskulla.

Laskussa mainittiin tilatut tuotteet, joita en ole koskaan tilannut enkä tarvinnut. Myöskään näitä tuotteita ei ole minulle tullut eikä mitään muuta laskua ennen tätä kotiosoitteeseen tullut yllättävää muistutuslasku. Tiesin heti että kyse on jostain huijauksesta, sillä en ole koskaan saanut muistutuslaskuja ja olen hyvin tarkka taloudestani ja laskuistani. Minulla ei ole tiliä kyseisessä firmassa enkä ole koskaan antanut heille minkäänlaisia henkilötietojani.

Vierailija
11/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä verkkokaupasta olet tilannut noi ja mitä tilauksessa varsinaisesti oli?

Vierailija
12/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskussa mainittiin tilatut tuotteet, joita en ole koskaan tilannut enkä tarvinnut. Myöskään näitä tuotteita ei ole minulle tullut eikä mitään muuta laskua ennen tätä kotiosoitteeseen tullut yllättävää muistutuslasku. Tiesin heti että kyse on jostain huijauksesta, sillä en ole koskaan saanut muistutuslaskuja ja olen hyvin tarkka taloudestani ja laskuistani. Minulla ei ole tiliä kyseisessä firmassa enkä ole koskaan antanut heille minkäänlaisia henkilötietojani.

Olet siis ehkä identiteettivarkauden uhri. Tiedot kähvelletty joko laitteiltasi tai jostain käyttämästäsi palvelusta.

Kuinka hyvin laitteesi on suojattu?

Vierailija
13/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetyksekstähän tullee tekstiviesti, jolla paketin pystyy noutamaan tai vastaavasti joutuu henkilöllisyyden todistamaan kun noutaa paketin. Kuinka tuossa on onnistuttu?

Vierailija
14/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä verkkokaupasta olet tilannut noi ja mitä tilauksessa varsinaisesti oli?

En ole edelleenkään tilannut mistään verkkokaupasta mitään! Ja se on tässä ihan sama mitä tuotteita ne oli, halusin vaan tietää onko muita uhreja ja miten ovat saaneet rikollisen nalkkiin???

Vierailija
15/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä olikin provo.

Vierailija
16/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaalimadon tilaus oli, sekalainen sisältö.

Vierailija
17/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edelleenkään tilannut mistään verkkokaupasta mitään! Ja se on tässä ihan sama mitä tuotteita ne oli, halusin vaan tietää onko muita uhreja ja miten ovat saaneet rikollisen nalkkiin???

Niin, vaikka et ole tilannutkaan mitään niin mistä verkkokaupasta tuo laskutettu tilaus on? Kyseessä voi olla ihan väärinkäsityskin, vaikkapa joku tuttusi on tilannut sinulle joululahjoja mutta toimitusosoite ja tilausosoite on menneet sekaisin.

Vierailija
18/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vaikka et ole tilannutkaan mitään niin mistä verkkokaupasta tuo laskutettu tilaus on? Kyseessä voi olla ihan väärinkäsityskin, vaikkapa joku tuttusi on tilannut sinulle joululahjoja mutta toimitusosoite ja tilausosoite on menneet sekaisin.

Miten ihmeessä joku tuttu on voinut tilata minulle joululahjoja, jättää laskut maksamatta ja sitten muistutuslasku tulee minulle???? :D

Vierailija
19/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mua ärsyttää asiakaspalveluhommia tehneenä aina nää keiden mielestä kaikki virheet ja väärinymmärrykset on aina heti jotain huijauksia.

Vierailija
20/52 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetyksekstähän tullee tekstiviesti, jolla paketin pystyy noutamaan tai vastaavasti joutuu henkilöllisyyden todistamaan kun noutaa paketin. Kuinka tuossa on onnistuttu?

Huijari antanut tilauksen yhteydessä oman prepaid-numeronsa, johon tulee koodi jolla postipaketin saa noudettua.