Kiva kiva, valmiiksi rikkinäisiä joululahjoja paljastui paketeista
Ennenkin tilannut ongelmitta lahjoja postista. Nyt 2 kallista lahjaa valmiiksi rikki. Kyllä harmittaa minua ja lapsia!!!
Tyhmä minä, olisi pitänyt postin paketti avata heti!! Eikä odottaa aattoon. Alappa nyt sitten reklamoimaan ja palauttelemaan. Palautusaikakin taitaa olla täys. Ja kotiin tilatun tuotteen palautus maksaa. Kaikki, aivan kaikki menee nyt päin persettä, ja on mennyt jo pidempään. Ei onnistu sitten mikään.
Ainakin olen taas viisaampi tulevaisuutta ajatellen. Ja köyhempi. Maksanut turhasta. Itku.
Kommentit (5)
Rikkinäisen tilalle kuuluu saada uusi vaikka palautusaika olisi ummessa. Ainakin jos tilasit EU-maasta. Yleensä ei tarvitse maksaa edes postituksesta. Ihan eri asia kuin se jos palautat ehjän tavaran.
Varmasti onnistuu hyvitys kun selität tilanteen, toivottavasti antavat myös extraa joulun vuoksi aiheutuneesta pahasta mielestä. Ainakin itse antaisin jos olisi minun firma. Ja totta on ettei kannata enää luottaa yhtään mihinkään, itse on äänitettävä tapaamiset/selvitettävä asiat netistä jos asioi viranomaisen kanssa, yms. todella raskasta hoitaa kaikki itse, vaikka joku muu saa siitä palkan/korvauksen.
Menit sitten paketoimaan Torista ostettuja, käytettyjä lahjoja ilman tarkistamista...?
Voi kyynel senkin inisijä sentään on lahjoja kaikilla ei ole! Hemmetti kun ärsyttää tuollaiset persinisijät!!!
Paketoit lahjat suoraa Postin pakkauksessa katsomatta mitä sisällä on? Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.