Mies onkin rikas
Olen kuolettavan ihastunut erääseen ulkomaalaistaustaiseen mieheen, jonka olen tuntenut jonkin aikaa. Hän on todella mukava ja meillä synkkaa todella hyvin. Tunne taitaa olla molemminpuolinen... MUTTA nyt hän eilen illalla kertoi olevansa rikkaasta suvusta, siis todella. Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. Itse olen köyhä työkyvyttömyyseläkeläinen jo näin kolmikymppisenä. Nyt en tiedä, onko tämä minulle deal breaker... Elintasomme taitavat olla aika erilaiset ja mietin, voisiko parisuhteesta tulla koskaan mitään. En halua miehen maksavan kulujani vaan haluan itse maksaa oman elämiseni. Mutta jestas että olen ihastunut häneen. En tosiaan tiedä mitä tehdä...
Kommentit (65)
Oletko tavannut tämän miehen kasvokkain vai pelkästään netissä?
Huomaa taas palstalaisten lukutaidottomuuden. Väkisellä tulkitaan väärin.
Oletko kysynyt ylilaudalta jo ja satuillut sinnekkin tätä paskaa
Olisi kyllä kiusallista.
Olen itsekin mieluummin ylpeästi köyhä kuin ottaisin keneltäkään mitään. Mutta hitaasti vain ap, ja katsot mihin homma kehittyy. Ei sitä rahaa kannata suuntaan tai toiseen liikaa ajatella.
Ai kuinka niin, järjestäiskö mies ap:lle hyvän työpaikan? Ei ne miehen rahat ap:ta rikastuta, miehen rahoja ne on. En minäkään tahtoisi rikasta miestä, olis jatkuva alemmuus kun ei rahat riittäisi samaan mitä miehellä. Ymmärrän hyvin ap:ta.