Mies onkin rikas
Olen kuolettavan ihastunut erääseen ulkomaalaistaustaiseen mieheen, jonka olen tuntenut jonkin aikaa. Hän on todella mukava ja meillä synkkaa todella hyvin. Tunne taitaa olla molemminpuolinen... MUTTA nyt hän eilen illalla kertoi olevansa rikkaasta suvusta, siis todella. Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. Itse olen köyhä työkyvyttömyyseläkeläinen jo näin kolmikymppisenä. Nyt en tiedä, onko tämä minulle deal breaker... Elintasomme taitavat olla aika erilaiset ja mietin, voisiko parisuhteesta tulla koskaan mitään. En halua miehen maksavan kulujani vaan haluan itse maksaa oman elämiseni. Mutta jestas että olen ihastunut häneen. En tosiaan tiedä mitä tehdä...
Kommentit (65)
Minäkin olen rikas mutta sitä ei naiselle kannata kertoa.
Olet oma itsesi. Ei tarvitse korostaa, että sinulla ei ole rahaa. Eikä nolostua.
Minulla on ollut lähinnä köyhiä poikaystäviä. Osaavat tuon taidon. Ei köyhyydessä ole häpeämistä.
47mies kirjoitti:
Ei niin. Moni rupeaa ahneeksi tai kuvittelemaan olevansa itsekin varoissaan. Näitä "puolisoilla sama elintaso" juttuja..
Vierailija kirjoitti:
47mies kirjoitti:
Ei niin. Moni rupeaa ahneeksi tai kuvittelemaan olevansa itsekin varoissaan. Näitä "puolisoilla sama elintaso" juttuja..
Raha on kyllä iso ongelma monelle, joka haluaa pitää saman elintason, kuin ennen kumppania.
Ja se myös, että jos kokoajan maksaa toisen kuluja, on aika ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vastailen tässä nyt muutamiin viesteihin.
Ei ole intialainenkaan, toki voi olla, että hänellä on silti jo morsian syntymämaassaan. Mistäs minä tämän tietäisin. Appivanhempia en ole tavannut kun asuvat siellä kaukana. Emmekä me seurustele, vaan olen vain ihastunut. Kavereita ollaan.
Ja tosiaan tuohon, että mies ei ole rikas vaan hänen perheensä on niin niinhän juuri aloituksessa sanoin. Rikkaasta suvusta.
-ap
Mies on kaveri. Huolehditko sinä kaikkien kavereittesi sukujen taloustilanteesta? Mitä se sinulle kuuluu?
Haluaako mies edes mitään parisuhdetta kanssasi vai oletko vain yksi kavereista?
Vierailija kirjoitti:
Ja tosiaan tuohon, että mies ei ole rikas vaan hänen perheensä on niin niinhän juuri aloituksessa sanoin. Rikkaasta suvusta.-ap
Vilkaisehan itse aloitukseesi! Nimeenomaan KYLLÄ kirjoitit että mies on rikas! Sinä sekoilet täällä nyt oikein perusteellisesti! Jos joulusatuja tänne kirjoittaa, kannattaa sentään muistaa mitä on kirjoittanut! Mene nukkumaan jy yritä selvitellä ajatuksiasi.
Naisissa on yleensä se, että matalapalkkaiset ja jopa työkyvyttömät ovat ihmisenä mukavampia, kuin menestyneet naiset.
Pitkä koulutus ja ura vaatii laskelmointia ja kylmähermoisuutta. Joka ei ole kovin herttaista.
Vierailija kirjoitti:
Minä avioiduin työttömäksi jääneen amerikkalaisen kanssa. Myöhemmin kävi ilmi, että on rikas ja perikin sitten miljoonaomaisuuden.
Että sellainen fantasia sieltä sitten. :)
Mitä väliä. Tyhmää luokitella ihmisiä. Rakkaus on se mikä merkitsee. Ei raha.
herlin? eihän niitä rikkaita muuten oikein ole
Vierailija kirjoitti:
Miten sen rikkaus näkyy? Yleensä rikkailla on kalliita vaatteita, kelloja, autoja ja asuvat hulppeissa kämpissä arvoalueilla. Etkö sä ole huomannut mitään?
Tää on kiva yleistys. Rikkaus ei välttämättä näy, ne kellot ja autot jne. on aika usein köyhän velkarahalla hankkimia. Rikkaalla ei ole tarvetta näyttää rahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ulkomaankomennuksella ja tarvitseeko se sulta rahallista apua lunnaisiin, koska paikallinen rosvopäällikkö on kidnapannut sen?
Juuri näin on mun miehelle käynyt, mistä arvasit?
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on yleensä se, että matalapalkkaiset ja jopa työkyvyttömät ovat ihmisenä mukavampia, kuin menestyneet naiset.
Pitkä koulutus ja ura vaatii laskelmointia ja kylmähermoisuutta. Joka ei ole kovin herttaista.
Siis sinusta matalapalkkaiset ja jopa työkyvyttömät ovat samalla tavalla mukavia kuin menestyneet naiset? Kuka sitten ei ole mukava? Keskipalkkainenko?
Silloin kun miehellä on rahaa todella paljon, naisen koulutuksella tai tulotasolla ei ole väliä.
Jos taas rahaa on semisti, silloin mies miettii, että haluaa itsensä tasoisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastailen tässä nyt muutamiin viesteihin.
Ei ole intialainenkaan, toki voi olla, että hänellä on silti jo morsian syntymämaassaan. Mistäs minä tämän tietäisin. Appivanhempia en ole tavannut kun asuvat siellä kaukana. Emmekä me seurustele, vaan olen vain ihastunut. Kavereita ollaan.
Ja tosiaan tuohon, että mies ei ole rikas vaan hänen perheensä on niin niinhän juuri aloituksessa sanoin. Rikkaasta suvusta.
-ap
Mies on kaveri. Huolehditko sinä kaikkien kavereittesi sukujen taloustilanteesta? Mitä se sinulle kuuluu?
Haluaako mies edes mitään parisuhdetta kanssasi vai oletko vain yksi kavereista?
Mies on kehunut minua kauniiksi ja että seurassani on hyvä olla. Tästä olen päätellyt, että jonkinlaista kiinnostusta saattaisi olla ilmassa minun suuntaani. Ollaan vaan molemmat tosi ujoja niin voi olla, ettei tämä juttu etene koskaan tämän pidemmälle.
-ap
Muutaman vuoden päästä äpäräpä elättää itsensä salskeana jengirötöstelijänä. Nuorimmat 10 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai "kertoi" olevansa rikas? No odottele tarvitseeko se rahaa "sivukuluihin" omaisuuden vapauttamiseksi käyttöön.
Ei ole ainakaan vielä pyytänyt rahaa eikä halunnut kuulemma heti kertoa perheensä tilanteesta, koska pelkää naisten olevan vaan rahan perässä ja muutenkin nolostelee asiaa. Tietää kyllä minun tilanteeni, että rahaa minulla ei liiemmin ole. Saa perheeltään joka kuukausi rahaa tänne Suomeen.
-ap
Perhe vissiin lähettää juuri perustoimeentulosumman suuruisen rahan kerran kuussa? Ja avustaa asunnon vuokrassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä koulutus ja ura vaatii laskelmointia ja kylmähermoisuutta. Joka ei ole kovin herttaista.Siis sinusta matalapalkkaiset ja jopa työkyvyttömät ovat samalla tavalla mukavia kuin menestyneet naiset? Kuka sitten ei ole mukava? Keskipalkkainenko?
Tietyssä mielessä matalapalkka-alan valitseminen kertoo ihmisen henkisistä arvoista. Arvostaa elämässä muutakin kuin rahaa.
Tuntemani DI-naiset ovat laskelmoivia ja miettivät todella paljon rahaa. Tuota en pidä hyvänä ominaisuutena.
Jo lähtökohtaisesti kun valitsee kovat arvot omaavan alan (talous ja tekniikka), ihminen miettii enemmän rahaa.
Tuolle äpärähuutelijalle tiedoksi, että minulla ei ole suunnitelmissa hankkia ikinä lapsia, ei tämän miehen tai kenenkään muunkaan kanssa. Olen vela.
-ap
Miksi tehdä hienosta asiasta, rakkaudesta, vaikeaa? Nyt luot mielessäsi esteitä koska ehkä pelkäät mitä uutta ja ihmeellistä on tulossa. Rohkeasti vaan menet suhteeseen ja pysyt positiivisena ja jos teidät on luotu yhteen, niin asiat järjestyy yhdessä miettimällä ja tekemällä..