Mies onkin rikas
Olen kuolettavan ihastunut erääseen ulkomaalaistaustaiseen mieheen, jonka olen tuntenut jonkin aikaa. Hän on todella mukava ja meillä synkkaa todella hyvin. Tunne taitaa olla molemminpuolinen... MUTTA nyt hän eilen illalla kertoi olevansa rikkaasta suvusta, siis todella. Rahaa on kuin rosvopäälliköllä. Itse olen köyhä työkyvyttömyyseläkeläinen jo näin kolmikymppisenä. Nyt en tiedä, onko tämä minulle deal breaker... Elintasomme taitavat olla aika erilaiset ja mietin, voisiko parisuhteesta tulla koskaan mitään. En halua miehen maksavan kulujani vaan haluan itse maksaa oman elämiseni. Mutta jestas että olen ihastunut häneen. En tosiaan tiedä mitä tehdä...
Kommentit (65)
Monet työkyvyttömät ovat henkisesti sivistyneitä. Avarakatseisia ja sydämellisiä. Elämän kova koulu on opettanut.
Vierailija kirjoitti:
Monet työkyvyttömät ovat henkisesti sivistyneitä. Avarakatseisia ja sydämellisiä. Elämän kova koulu on opettanut.
Elämäm kova koulu ei opeta mitään sivistystä, päinvastoin. Lukutaito olisi kiva olemassa, sillä voisi hankkia enemmän sivistystä kuin lusmuilulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hieno tilaisuus sinulle päästä ylellisempään elämään, pois köyhyydestä. Älä pidättele, vaan anna rakkauden viedä mukanaan.
En halua ylellisempään elämään miehen siivellä.
-ap
Luin juuri kirjan Paholainen vuoteessani. Siinäkään nainen ei halunnut elää toisen siivellä, mutta silti ihastui miehen rikkauteen. Nainen menetti koko omaisuuteensa ja joutui isoihin velkoihin, koska miehellä oli kassavirtaongelmia eikä nainen halunnut olla pikkumainen rahojensa suhteen. Miehellä oli koko ajan perhe toisaalla ja kaikki mitä hänellä oli oli kynitty muilta uhreilta. Tällaiset henkilöt taitavat psykologisen pelin.
Voihan olla että mies on sitä mitä luulet. Mutta voi olla toisinkin. Mahdoton sanoa. Älä anna miehen mahdollisen rikkauden muuttaa itseäsi tai käytöstäsi.
Mies tuskin sinua elättää. Haluaa varmaan, että maksat puolet kaikesta. Miten se käy jos olet tyhjätasku. Mies menee yksin Luxus lomille. Appivanhemmat tuskin hyväksyvät sinua jos et omista työpaikkaa ja ole samasta sosiaalisesta luokasta kuin mies.
Kerroit kuitenkin, että on vain ystävä. Kannattaa pitää ehkä sellaisena. Älä rakentele pilvilinnoja. Ja hae seuraa omasta sosiaaliluokastasi.
Vierailija kirjoitti:
Luulin hänen siis olevan köyhä opiskelija, kun sellaisen kuvan antoi itsestään. Se olisi sopinut minulle mainiosti.
-ap
Työkyvyttömyyseläkeläinen ja opiskelija samalla viivalla? Eiköhän se opiskelija opiskele juurikin tulevan menestyksensä eteen.
Ai niin, mutta voisit sanoa sitten myöhemmin hulppeaa elämää viettäessäsi, että köyhä hän oli kun tavattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai "kertoi" olevansa rikas? No odottele tarvitseeko se rahaa "sivukuluihin" omaisuuden vapauttamiseksi käyttöön.
Ei ole ainakaan vielä pyytänyt rahaa eikä halunnut kuulemma heti kertoa perheensä tilanteesta, koska pelkää naisten olevan vaan rahan perässä ja muutenkin nolostelee asiaa. Tietää kyllä minun tilanteeni, että rahaa minulla ei liiemmin ole. Saa perheeltään joka kuukausi rahaa tänne Suomeen.
-ap
Siis missä maassa Visa-kortti ei ole käytössä? "Saa perheeltään rahaa" - oikeastiko ei ole käytössä korttimaksua ja omaa tiliä, omia osakkeita jne.?
On hänellä tili, jonne perhe siirtää rahaa. Ei niitä missään kirjekuoressa tänne Suomeen lähetetä. Mies on opiskelija, joten hänen tulonsa olisivat muuten melko pienet.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin hänen siis olevan köyhä opiskelija, kun sellaisen kuvan antoi itsestään. Se olisi sopinut minulle mainiosti.
-ap
Työkyvyttömyyseläkeläinen ja opiskelija samalla viivalla? Eiköhän se opiskelija opiskele juurikin tulevan menestyksensä eteen.
Ai niin, mutta voisit sanoa sitten myöhemmin hulppeaa elämää viettäessäsi, että köyhä hän oli kun tavattiin.
Koittakaa ymmärtää, ettei minulla ole tavoitteita päästä viettämään mitään hulppeaa elämää, ainakaan kenenkään muun siivellä. Kuten jo aiemmin kirjoitin. Pärjään elämässä ihan hyvin näin enkä haaveile luksuslomista tai -kämpistä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai "kertoi" olevansa rikas? No odottele tarvitseeko se rahaa "sivukuluihin" omaisuuden vapauttamiseksi käyttöön.
Ei ole ainakaan vielä pyytänyt rahaa eikä halunnut kuulemma heti kertoa perheensä tilanteesta, koska pelkää naisten olevan vaan rahan perässä ja muutenkin nolostelee asiaa. Tietää kyllä minun tilanteeni, että rahaa minulla ei liiemmin ole. Saa perheeltään joka kuukausi rahaa tänne Suomeen.
-ap
Siis missä maassa Visa-kortti ei ole käytössä? "Saa perheeltään rahaa" - oikeastiko ei ole käytössä korttimaksua ja omaa tiliä, omia osakkeita jne.?
On hänellä tili, jonne perhe siirtää rahaa. Ei niitä missään kirjekuoressa tänne Suomeen lähetetä. Mies on opiskelija, joten hänen tulonsa olisivat muuten melko pienet.
-ap
Kyllä se perhe asuu Suomessa, tarkemmin sanottuna Kelan konttorissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on yleensä se, että matalapalkkaiset ja jopa työkyvyttömät ovat ihmisenä mukavampia, kuin menestyneet naiset.
Pitkä koulutus ja ura vaatii laskelmointia ja kylmähermoisuutta. Joka ei ole kovin herttaista.Siis sinusta matalapalkkaiset ja jopa työkyvyttömät ovat samalla tavalla mukavia kuin menestyneet naiset? Kuka sitten ei ole mukava? Keskipalkkainenko?
Opettele lukemaan. Juurihan tuossa sanotaan, että matalapalkkaiset ja jopa työkyvyttömät ovat ihmisenä mukavampia kuin menestyneet naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hieno tilaisuus sinulle päästä ylellisempään elämään, pois köyhyydestä. Älä pidättele, vaan anna rakkauden viedä mukanaan.
-ap
Et elä siivellä, jos mies sinua rakastaa ja haluaa tarjota sinulle mahdollisimman paljon. Voit edelleen elää oman näköistä elämää, hänen tarjoamissa puitteissa. Ei mies ajattele sinusta pahaa tai että elät siivellä, vaan on tyytyväinen että olette päätyneet yhteen.
Tämä olisi todella vaivaannuttavaa. En ole tottunut siihen, että kukaan mies tarjoaa edes kahvikupillista vaan maksan itse omat kahvini. Joku luksuselämä miehen siivellä olisi todellakin turn off.
-ap
Eikö ole vaivaannuttavaa kuitenkaan elää meidän suomalaisten veronmaksajien rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Et elä siivellä, jos mies sinua rakastaa ja haluaa tarjota sinulle mahdollisimman paljon. Voit edelleen elää oman näköistä elämää, hänen tarjoamissa puitteissa. Ei mies ajattele sinusta pahaa tai että elät siivellä, vaan on tyytyväinen että olette päätyneet yhteen.
Tämä olisi todella vaivaannuttavaa. En ole tottunut siihen, että kukaan mies tarjoaa edes kahvikupillista vaan maksan itse omat kahvini. Joku luksuselämä miehen siivellä olisi todellakin turn off.
-ap
Eikö ole vaivaannuttavaa kuitenkaan elää meidän suomalaisten veronmaksajien rahoilla?
Onhan se. Häpeän työkyvyttömyyttäni todella paljon. Mutta tuskin tulen koskaan niin hyvään kuntoon, että pystyisin menemään palkkatöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Onhan se. Häpeän työkyvyttömyyttäni todella paljon. Mutta tuskin tulen koskaan niin hyvään kuntoon, että pystyisin menemään palkkatöihin.
Tämä siis ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Koittakaa ymmärtää, ettei minulla ole tavoitteita päästä viettämään mitään hulppeaa elämää, ainakaan kenenkään muun siivellä. Kuten jo aiemmin kirjoitin. Pärjään elämässä ihan hyvin näin enkä haaveile luksuslomista tai -kämpistä.
-ap
Miten niin pärjäät jos sulla ei ole edes töitä ja elät muiden ihmisten siivellä. Nyt siipi (joka on me vieraat ihmiset jotka väkisin maksetaan veroilla sun eläminen saamatta sulta mitään takaisin) vain vaihtuisi ihmiseen joka rakastaa sinua (olettaen että siis aloitatte suhteen) ja HALUAA tarjota elatusta. Mutta ei, haluat meidän muiden ihmisten verorahoja ja ylpeänä kuvittelet niiden olevan jotenkin itse tienattuja.
Mutta joo itse asiassa parempi että et mene suhteeseen hänen kanssa, sun asenteesta tulisi vaan ongelmia teidän suhteeseen. Hän löytää varmasti naisen joka arvostaa sekä häntä että hyvää elintasoa eikä pidä sitä ongelmana.
Tuskin se mies tosissaan susta vaimoa on katsomassa. Vanhemmat lopettaisi rahahanat jos mies ottaisi köyhän, ulkomaalaisen, sairaan, vanhemman naisen vaimoksi.
Todennäköisesti koko suku joutuu linnaan, kun jäävät kiinni massamurhista Ugandassa!
Miesystäväni on varakas , minä en.
Myin kesällä asubtoni lasten muutettua pois kotoa ja ostin asunnon unelmatalosta.
Asuntoon tehtiin remontti ja muutin siksi aikaa miesystävälleni. Remontin valmistuessa miesystävä pyysi minua jäämään. Asunto on vuokralla ja vuokralainen lyhentää lainaa.
Olen yrittänyt kysyä mitä maksan asumisesta. Miesystävän mielestä olisi hölmöä ottaa rahaa, koska ei tarvi.
Aikoinaan, kun minulla oli kirppiskuormia, kävimme hänen kodin läpi ja karsittiin kaikki tarpeeton pois.
Teen töitä kotoa käsin, hoidan siivouksen, ylläpidon, ruuan jne. Johtuu myös siitä miesystävä on poissa 10-11 h päivässä.
Lähdimme jouluksi matkalle ja hän maksaa tämän.
On joululahja.
Minulla on myös hänen sivukortti . En ole sitä kertaakaan käyttänyt.
Minä en kaipaa häneltä mitään maksullista ja samoin toisinpäin.
Jos emme asuisi täällä, asuisimme minun asunnossani.
Ihana voimafantasia. Hyvää joulua aloittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin todennäköistä, että siellä vanhemmilla hänelle jo morsian valmiiksi katsottu, älä unelmoi pääsevänsä sen kanssa naimisiin.
Eihän ap unelmoinutkaan sellaista!!
Vierailija kirjoitti:
Mutta hän tarvitsee varmaan nopeasti vain muutaman tonnin, että saa miljoonaperintönsä kuluja maksettua?
Minkä perinnön? Kyseessä.oli oikea Suomessa asuva ihminen eikä nettihuijari. LUE aloitus.