Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri sitten päätti laittaa pyykkikoneen päälle

Vierailija
25.12.2022 |

Ihana jouluaamu. Aivan ihana.

Kai nyt tämmöisestä saa valittaa, vaikka ei ole enää ns hiljaisuuden aika? Vähän voisi tuommoisetkin katsoa peiliin. Iljettävää.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisit vaan omaa elämääs. Eläää sinä omaa elämää. Sinä elääät omaa elämää.

Oletko varsinaissuomalainen?

Laita radio tai tv päälle ja keskity sitten sieltä tulevaa ohjelmaa. Naapuri ei tarvitse sinulta lupaa omaan elämäänsä!

Hullu!

Sinä elääät omaa elämää. Vai elätkö kuitenkin naapuris elämääääääää! Mitäs muuta se naapuri on tehnyt....

Vierailija
22/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalon auvoa. Saa pestä koska haluaa. Nyt tiskari, pyykkäri ja kuivaaja päällä yhtäaikaa. Ajattelin kohta imuroida eilisen silput ja kuusenneulaset pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säälittävää, että joidenkuiden elämä se on naapurin elämän seuraamista. Teetkö naapuristas henkilön, jonka kautta haet omanarvontuntoa ja loistat kertomalla hänen tekemisistään. Kun sinun omassa eläääämäässäsi ei ole mitään kerrottavaa.

Onko noin?

Vierailija
24/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäki ajattelin pistää pyykkikoneen päälle

Vierailija
25/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva (not!) silleen, kun aamulla aikasiin töihin lähtö ja sitä myötä "heinille", hyvissä ajoin. Herää klo. 23:55 siihen, että yläkerrassa pesukone lirittää vettä ja linkoaa.

MINÄ saan tehdä mitä MINÄ haluan..... 

Vierailija
26/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa kyttäämistä ja mielen pahoittamista ihmisillä nykyään. Muistakaa hengittää ja elää!

Vierailija
27/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein krapulistille. Itse valvotit naapureita yöllä.

Vierailija
28/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laitoin koneen päälle. 🤪

Lähden huomenna reissuun ja haluan puhtaat vaatteet matkaan mukaan.

Vierailija
29/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkistappas itse sinne peiliin nillittäjä.

Vierailija
30/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaaleja kotitöitä pitää saada tehdä 7-22 välillä ja pyykinpesu kuuluu niihin. 

Vierailija
31/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh olinkohan se minä ainakin laitoin klo 8 myös tiskasin yms,naurattaa ap varmaan krapuloissaan kärvistelee ja örisee et prkl!

Vierailija
32/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä jaksan ihmetellä; miten ihmeessä tiedätte milloin naapuri käy vessassa tai suihkussa? Tai pesee pyykkiä? 

Minkälaisissa taloissa asutte? Olen nyt pian viisi vuotta asunut kerrostalossa enkä naapurien elämästä mitään ole kuullut. Samassa kerroksessa kaksi pikkulapsiperhettä.  

On niin ihanan rauhallinen ja hyvä talo. Ei häiriöitä, ei juhlintaa eikä mölyä. Kai sitten osuin kerralla nappiin kun ostin asunnon tästä talosta, en tiedä. Aikaisemmin asuin enemmän maaseutumaisemassa jossa totuin hiljaisuuteen. En voi nytkään valittaa, päin vastoin. 

Nainen  40 vuotta

Eroja kyllä on. Muutettiin uuteen 2001 valmistuneeseen ja kuului paljon enemmän kun tässä nykyisessä 70-luvulla rakennetussa. Täällä kuuluu suihkun ripinä tuossa kylppärin lähellä ja kylppärissä, pyttyäänet vessassa. Pesukoneesta ei tiedä. Toki nuo elämään kuuluvat äänet ovat niitä joita nyt kuuluu vaikka olisi mikä pyhä kun ne eivät ole mitään ylimääräisiä häiriköintejä.

Vierailija
33/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään siihen verraten, mitä meidän talossa tapahtui muutama vuosi sitten. Eräs uusi asukas aloitti ostamassaan yksiössä remontin joulupäivänä ja jatkoi sitä Tapanina, uutena vuotena, loppiaisena ja kaikkina tavallisina viikonlopun päivinä toista kuukautta! Järki hoi, äly, älä jätä!

Vierailija
34/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just laitoin koneen päälle. 🤪

Lähden huomenna reissuun ja haluan puhtaat vaatteet matkaan mukaan.

Sama. Mulla tiistaina lähtö lämpimään ja pitää pestä matkalle vaatetta ja muut likapyykit myös pois, ettei pyykkikoriin jää viikoksi muhimaan mitään.

Vierailija
35/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naapuri hlvetistä. Se on juuri sitä lajia ihminen, joka hakee sen arvostuksen piireissänsä toisten ihmisen elämän kautta. Sen verran olen minäkin tietoinen siitä naapurista, että käsitykseksi on tullut, ettei sen elämässä ole mitään sisältöä. Sen elämä rajoittuu asuntonsa seinien sisäpuolelle. Vaikka se on töissä, se ei harrasta mitäån, se ei käy missään. Se on vain kotonaan ja odottaa että tulis kutsu töihin. Säälittävää. Tekis jotain vapaa-ajallaan, niin vois jäädä naapuri rauhaan. Se kyttää jopa facebookit, ja tekee niistä facebook-tekemisistä omaa stooriaan. Se vääntää ja kääntää, se tekee pilkkaa, tekee naapurinsa pelleksi. Raivostuttava tyyppi. Mutta kai se on sitten kateellinen, ja kateellinen just siks, kun ei sillä itsellä ole mitään missä se pääsisi itteään näyttämään, sen sijaan se näyttää pelleilynsä naapuristaan. Sen omanarvontunto tulee siitä kun se pääsee alistamaan pelleilemään solvaamaan pilkkaamaan naapuriaan.

Siinä on hieno rouva!

Mut siis ne sen kaverit, joitten kanssa se sitten seurustelee, mitä seurustelee, niin nehän on samaa luokkaa sen ittensä kanssa. Just!

Kuinka monta loukkausta se akka on saanut aikaan! Kuinka monta!

Sillä akalla ei ole mitään rajaa! 

Se on tietysti kummallista, että tietääkseni sillä on lapsia, niin kuin sen uusiomiehelläkin lapsia, mutta tossa ne ovat naapurin elämää tarkkaileet tämänkin joulun ajan. Taitaa olla suhteet poikki jälkikasvuun, mahtaako syy olla siinä hienostorouvassa!

Oli taas kurja joulu varmaan, pthy,. juu, ei sillä joulallakaan ole mitään arvoa.... 

Vierailija
36/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin pesukone jouluna kuin manaajaa tarvitsevan lapsen kiljunta joka päivä.

Vierailija
37/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Helpottiko yhtään kun tänne tuntemattomille valitit. Täältä tulee 2 sivua, saa ja ei saa. Normaalielämä kuuluu jouluunkin. Kumpa sotatantereellakin saisivat pestä pyykkiä, esim.

Vierailija
38/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänhän on mitä mainioin päivä pyykätä..siinä se kone pyörii kaiken muun ohessa ja muutenkin teen nyt perussiivouksia yms niin on sitten arkena helpompaa. Käyn lasten vaatekaappeja läpi yms. Osaan kyllä olla tekemättäkin, mutta päivät on pitkiä ja ehtii kaikenlaista🙂

Vierailija
39/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapyhinä ollaan siivosti. Eihän pyykkikoneen ääni kuulu naapurista muualle kun kylppäriin ja linkous vaan hyvin vähän.

Vierailija
40/109 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin pyrin ajoittamaan pyykin pesemiset muille päiville kuin joulupäivälle ja muille pyhille. Sunnuntaisinkin pesen pyykkiä ainoastaan jos on pakko saada jotain puhtaaksi maanantaiksi, mutta tavallisesti pesen pyykkiä lauantaisin. Etenkin linkous kuuluu häiritsevästi kerrostalossa eikä niin arkinen ääni kuulu jouluun. On lähinnä omaa moukkamaisuutta, jos ei enää ymmärrä joulun erityislaatuisuutta myös uskonnottomille. Tämä hiljaisuus keskitalvella on ihanaa juuri ennen kevään alkamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi