Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rintsikoiden olkaimet valuu?

Vierailija
24.12.2022 |

Aiemmin olivat ihan hyvät ja pysyi ylhäällä, nyt kaikista valuu vaikka kuinka kiristää.
Miksi?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät olkaimet eivät valu.

Vierailija
42/46 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä koko. Kannattaa kokeilla rinnakkaiskokoa. Moni on tottunut käyttämään liian löysiä liivejä. Esim jos nyt on 85C ja ne valuu, kokeile 80D jossa kuppi on samankokoinen mutta kapeampi ympärys. B

Ei auta. Liian pieni ympärys kiristää. Kokeiltu on. Olkaimet pitäisi nykyään olla lähempänä lukkoa, koska ihmisillä nyt vaan on pullohartiat tietokone/kännykkätyöskentelyn vuoksi.

Ei Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikki naiset käytä liian pieniä rintsikoita että tissit näyttäis isommilta.

Kannattaako naisille lähteä tästäKIN selittämään....

Vierailija
44/46 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kapeahartiaisten ja ylipainoisten ongelma. Olen itse lihonut ja laihtunut sairaalloisen ylipainoiseksi ja takaisin, ja olkaimet valuivat vain silloin kun olin merkittävän ylipainoinen. Olen vakuuttunut, että valuminen johtuu rintaliivien virheellisestä kaavoituksesta: liivien valmistajat eivät ota huomioon, että ihmisen olkapäät ovat samalla etäisyydellä toisistaan laihana ja lihavana.

Mulla rintsikoiden olkaimet valuu joissakin rintsikoissa ja hartiat on leveät, leveämmät kuin joillakin tai monilla miehillä. Ja isot rinnat on. En osaa sanoa miksi, varmaan jotkut mallit ovat vain sellaisia.

Vierailija
45/46 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kapeahartiaisten ja ylipainoisten ongelma. Olen itse lihonut ja laihtunut sairaalloisen ylipainoiseksi ja takaisin, ja olkaimet valuivat vain silloin kun olin merkittävän ylipainoinen. Olen vakuuttunut, että valuminen johtuu rintaliivien virheellisestä kaavoituksesta: liivien valmistajat eivät ota huomioon, että ihmisen olkapäät ovat samalla etäisyydellä toisistaan laihana ja lihavana.

Mulla rintsikoiden olkaimet valuu joissakin rintsikoissa ja hartiat on leveät, leveämmät kuin joillakin tai monilla miehillä. Ja isot rinnat on. En osaa sanoa miksi, varmaan jotkut mallit ovat vain sellaisia.

Mulla ei ole koskaan valunut, hartiat on leveähköt ja suoran malliset. 

Rinnat tähän hartialeveyteen ja rintakehän kokoon sopusuhtaiset, ei erityisen isot mutta keskikokoista isommat. Kahteen käteen mahtuu, yhteen ei.

Vierailija
46/46 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuaika umpeutunut, pitää ostaa uudet😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi