Miksi rintsikoiden olkaimet valuu?
Aiemmin olivat ihan hyvät ja pysyi ylhäällä, nyt kaikista valuu vaikka kuinka kiristää.
Miksi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä koko. Kannattaa kokeilla rinnakkaiskokoa. Moni on tottunut käyttämään liian löysiä liivejä. Esim jos nyt on 85C ja ne valuu, kokeile 80D jossa kuppi on samankokoinen mutta kapeampi ympärys. B
Koko on oikeus koska aiemmin nämä samat liivit pysyi hyvin ylhäällä, nyt ovat alkaneet valumaan.
Silloin selitys on, että liivien joustava materiaali (lycra, elastaani) on ajan myötä hapertunut. Osta uudet liivit!
No tämäkään ei ole selitys, on useammat samanlaiset ja saman kokoiset, osaa käytetty enemmän, osaa vähemmän muttei mitkään enää pysy ylhäällä. Ei mistään liiveistä mitkä oli vielä syksyllä hyvät.
Minä laihduin neljä kiloa ja kaarituet painavat kainaloon ja olkaimet valuvat, Onko painosi muuttunut tai oletko kiinteytynyt`?
Mulla ei oo vaakaa mutta ei ainakaan paljoa ole muuttunut koska housut tuntuu ihan samalle kuin aiemmin. Ehkä ihan vähän voinu tippua painoa.
Ei minullakaan tuo painonputoaminen muissa vaatteissa tunnu. Tai no ehkä yhden takin alanappi ei kiristä enää.
Olen lihaksikas ja leveäharteinen ja olkaimet vain valuivat, joten siirryin käyttämään pelkkiä urheiluliivejä.
Mulla käy samoin. Alussa pysyvät, mutta muutamien vuosien jälkeen olkaimet löystyvät. Kaiketi kuluvat tai jtn.