En ostanut mitään jouluruokaa.
Kommentit (35)
Hyviähän noi ovat.
Hyvää ruokahalua :)
Minä söin just nakkeja ja ranskalaisia.
Vierailija kirjoitti:
tämä on melko yleistä yksinäisillä, ettei jouluun viitsi panostaa. kyllä sitä nyt muutaman laatikon voi ostaa, piristää se joulumieli yksinäistäkin.
Mikä ihmeen joulumieli? Onko teillä myös vappumieli ja juhannusmieli?
Vierailija kirjoitti:
tämä on melko yleistä yksinäisillä, ettei jouluun viitsi panostaa. kyllä sitä nyt muutaman laatikon voi ostaa, piristää se joulumieli yksinäistäkin.
Mistä johtopäätös että on yksinäinen?
Meillä ei ole jouluruokia kun ei muutenkaan vietetä joulua. En oo ostanut yhtään lahjaa tai koristellut kotia.
Viime vuonna oltiin reissussa jouluna.
Vihaan pakkojuhlimista.
Meillä syötiin äsken makkarakeittoa, että olikin hyvää. Oli vielä minun tekemääni.
Emme tykkää jouluruuista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään ihan jouluruokaa, silti ei ole yhtään laatikkoa.
Miksi jotain jouluruokaa pitäisi ostaa? En ole ostanut jouluruokaa 20:een vuoteen.
Yksin eläessäni söin aina jouluna ihan mitä sattui, yleensä juuri jotain valmiseuokia tai tein pizzaa.
Ei ole mikään pakko juhlia jos ei sille tunnu olevan yhtään syytä.
Vierailija kirjoitti:
No kuule masentaa vaan tuollaiset vauvamössöruoat.
Meillä on ihan tavallista kotiruokaa joulun aikaan. Eikä ole kuusta, lahjojen ostamisesta nyt puhumattakaan.
En joulua sen kummemmin vietä mutta peruna- ja lanttulootaa tuli ostettua. Pidän niistä eikä niitä tule syötyä kuin kerran vuodessa.
Kuule ei kiinnosta kinkut ja laatikot sekä piparit.
Riisipuuro syötiin aamu päivällä.
Siinä on meidän joulu.
Meillä syötiin keitettyjä perunoita, lipeäkalaa ja vaalea kastiketta ja lisäksi riisipuuroa sekahedelmäsopalla.
Huomiseksi ei jäänyt enää kuin riisupuuroa, joten huomenna on vuorossa kalapuikkoja ja perunoita.
Kyllä helpottaa kun alkaa tämä jouluhössötys alkaa jo mennä ohi.
Kalapuikot ja muusi ovat aika herkullista syötävää.
Tein eilen lihamakaronilaatikon.
Siitä riittää minulle ja miehelleni kolmeksi päiväksi.
Kinkun,porkkalaatikon ja limppun olen ostanut jouluruokina. Muuten ihan normi salaatin tein ja lohkoperunoita sekä silliä syöny tänään.
Perunalaatikko on hyvää vaikka lihapullien kanssa.