Onko teillä kotona mukava tunnelma?
Kommentit (54)
On. Hiljaista ja rauhallista. Ei kuulu kuin nukkuvan koiran tuhia ja mun näppiksen näpyttelyn äänet.
Juu on mukava. Ei erityisen jouluinen, mutta on hyvin rauhallista. Ollaan päivälevolla kaikki ihmiset ja lemmikit.
Ei oikein ole. Ollaan erottu miehen pettämisen ja jättämisen vuoksi. Mies seurustelee jo tämän salasuhteen kanssa (työkaveri). Ollaan kuitenkin joulua viettämässä yhteisessä kodissa lasten kanssa, koska asunto on vielä myymättä. Aika p*ska joulu siis...
On. Hämäränhyssyä. Sytyttelen kynttilöitä, puoliso lämmittää pihasaunaa...
Vähän nihkeä tunnelma. Tai ei ole mitään tunnelmaa. Omiamme touhuamme miehen kanssa eikä olla juuri puhuttu mitään. Ei vietetä joulua ja ei ole lapsia tms. Ihan kuin olisi normi viikonloppu. Ehkä lähden lenkille tästä.
On, kuusijuhlaa katselen. Ruokia olen tehnyt aamusta asti. Rosolli tein. Nyt lanttulaatikkoa ja perunalaatikkoa. Eilen taatelikakun. Ennen kuin laitan laatikot uuniin niin paistan joulutortut. Minulle joulun tunnelma tulee ruoanlaitosta. Illalla Samusirkan jälkeen tv: tä, lukemista jne.
On. Itse köllöttelen peiton alla ja palstailen eli otan hetken rennosti. Taustalla kuuluu lähinnä kellon tikitys ja lapset (3 kpl) nukkuu päiväunia. Kunhan heräävät niin lähdetään pulkkamäkeen.
On, mies löi silmäni mustaksi taas.
On hiljaista ja rauhaa pelaan snookeria netissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein ole. Ollaan erottu miehen pettämisen ja jättämisen vuoksi. Mies seurustelee jo tämän salasuhteen kanssa (työkaveri). Ollaan kuitenkin joulua viettämässä yhteisessä kodissa lasten kanssa, koska asunto on vielä myymättä. Aika p*ska joulu siis...
Tuo ei ole tervettä. Miksi teette lapsille noin? Olisi pettäjä mennyt uuden naisensa luo joulunviettoon tai vaikka hotelliin!
Joo, ihan ok.
Lapsi keittelee riisipuuroa, kuusi odottelee koristelemista, perunalaatikot on uunissa, muut laatikot ja kinkku terassin pöydällä kylmässä. Lahjat paketoimatta, mutta onneksi niitä on vain muutama. Siivoamistakin vielä on jonkin verran, mutta mihin tässä kiire olisi. Mies lähti viemään kynttilöitä haudalle. Voidaan sitten pimeällä käydä katsomassa niitä yhdessä. Kävimme miehen kanssa itsenäisyyspäivänäkin ihailemassa hautausmaan kynttilämerta.
Ei ole.
Mies mököttää,syytä en tiedä.
No,eipä ole kerta,siinähän mököttää.
On. Mä makoilen sohvalla koiran kanssa ja katson samalla televisiota, kun taas keittiössä muu perhe leikkii legoilla.
Tunnelma hyvä. Lapset odottavat lahjoja rauhassa,tonttu tuo ne myöhemmin.
Jouluruoka syöty, katkarapu- lämminsavumousseni sai kehuja ja lihapullat jotka tein aamulla
. Pöytä oli runsas ja jopa 5v oli tyytyväinen. Aamulla käytiin ulkosaunassa. Illalla glögiä, juustolautanen ja takkatulen katselua. Oma perhe, ei aikatauluja jne. Hyvää joulua
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Mies mököttää,syytä en tiedä.
No,eipä ole kerta,siinähän mököttää.
Täällä kans alkoi mököttää, selvisi sitten että johtui nyt siitä kun mainitsin exän.
On. Katoin pöydän, tunnin päästä syödään. Kuuntelen Little Wolf - nimistä artistia. Intiaanimusiikkia. Rentoudun.
Ihana tunnelma. Just ihastelin vaan jouluvaloja kuin kauniilta näyttävät.
On, oikein mukava. Itsekseni oon.