Puolialaston mies kähmi bussissa yksin ollutta pikkutyttöä Hämeenkyrössä
Maalaispersut, maalaispersut....ne parhaat aina on
Ahdistava välikohtaus sattui Hämeenkyrössä 12-vuotiaan tytön ollessa palaamassa äitinsä luo Tampereelta. Lapsi matkusti bussissa yksin, ja äiti oli häntä vastassa.
Bussiin oli noussut myös 19-vuotias mies oman äitinsä kanssa. Kummatkin olivat vahvassa humalassa. He pitivät kovaa ääntä ja jatkoivat juomista bussissa.
Bussissa oli vain vähän muita matkustajia. Kesken matkan nuorukainen tunki lapsen viereen. Hän alkoi kosketella tyttöä olkapäistä, rintakehästä ja rintojen alueelta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/045dfe66-6df8-4837-8ad0-6866ec41477e
Hetken kuluttua mies palasi äitinsä viereen, otti hupparin ja t-paidan pois ja palasi ylävartalo paljaana takaisin ahdistelemaan tyttöä.
Kommentit (23)
Ja taasko on istuttu paska housussa samassa bussissa eikä ole tehty mitään??!
Luulisi, että muut matkustajat kävisivät sanomassa sille idioottimiehelle ja käskisivät tytön soittaa äidilleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Hämeekyrössä muka julkista liikennettä? Muuten uskon tuon tapahtuneen hämeenkyrössä.
Länsilinjojen ja Onnibussin busseja pysähtyy Hämeenkyrössä.
Muun minä olin n. 10-12-vuotias ysärillä, kyllä minäkin silloin matkustin kesälomalla bussilla 300km päähän sukulaisten luokse, eikä koskaan ollut mitään ongelmia. Eikä minulla edes ollut matkapuhelinta,
Kuski ei ole nähnyt, kuullut eikä tehnyt mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Miksi?
Mies huomiohuorasi puolipukeisena, kun ei saanut ahdistelemaltaan lapselta vastakaikua?
Vuoden äiti tämä pedorikollisen mamma. Hyi hitto mitä sakkia!
Eikö tuolla bussissa kukaan, kuski vaikka, ole huomannut mitään?? Surettaa lapsen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden äiti tämä pedorikollisen mamma. Hyi hitto mitä sakkia!
Eikö tuolla bussissa kukaan, kuski vaikka, ole huomannut mitään?? Surettaa lapsen puolesta.
Tiedätkö että on kuskeja jotka ei sano eikä puutu mihinkään? Mä kävin 80-luvulla kuusi vuotta koulutaksilla koulussa. Mua tönittiin, vedettiin hiuksista, heiteltiin pipoa, nimiteltiin, uhattiin tappaa yms ja kuski ei sanonut kuuden vuoden aikana siitä mitään. Kerran hän vain pilkkasi köyhää isääni, kun yhden tyttären isä oli ostanut kartanon. Ja hän antoi tietysti tuon tytön kiusata mua.
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunnalla asuva tuttava tiesi kertoa, että kyseessä on ollut vihervasemmistoa kannattavan perheen jäseniä.
Aivan varmasti, HÄPEÄ.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Miksi? Tästähän voi keskustella vapaasti kun kyseessä on kotimaan pelle.
Kuskin tuskin näkee taakse kovin hyvin ja hänen pitää keskittyä ajamiseen. Mutta muiden bussimatkustajien pitää mennä puhumaan kuskille ja sitten jotain pitäis tehdä. Hankala tilanne kuskille jolla aikataulut noudatettavana. Itse varmaankin pysäyttäisi bussin, puhuisin häiriköille ja sanoisin että soitan poliisit matkan varrelle hoitamaan asian jos häirintä ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
Kuski ei ole nähnyt, kuullut eikä tehnyt mitään?
Muut matkustajat ei ole nähnyt, kuullut eikä tehnyt mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Miksi?
Maalaispersuista.
Teu vo Hakka rainen päässyt Honduras-Suomi -lennolle
Vääränvärinen ahdistelija ja oli humalassa ei voi laskea takuulla kuului vielä kirkkoon synti sovitettu jo yli 2000v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Miksi?
Onko sinusta nämä asiallisia juttuja. Rausaajoulua, joulumieltä kaikille
Onko Hämeekyrössä muka julkista liikennettä? Muuten uskon tuon tapahtuneen hämeenkyrössä.