Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkailee että lapset jää hänelle

Vierailija
24.12.2022 |

Ero siis.

Miestä ei ole ikinä kiinnostanut osallistua lasten arkeen. Ei ole hoitanut mitään.

Nyt sanoo ostavansa tämän talon, ja että lapset jää hänen kanssa tänne kirjoille. Ihan vaan siksi, ettei hänen tarvitsisi maksaa elareita. On niin katkera rahasta. Kaikki on aina raha raha raha.

Mulle ne lapset on kaikki.

Pyysin joulurauhaa, pyysin, että ei puhuta nyt. Eikun alko jauhamaan. Hän aikoo viranomaisille puhua näin ja näin. Laki sanoo, että lasten kirjoja ei saa muuttaa muualle.

Miksi ikinä mä olen perustanut perheen tommosen kusipään kanssa.

Se siitä joulusta sitten. Vessassa itken. Tietää, että se millä pahiten satuttaa, on lapsilla uhkailu.

Tästä erosta tulee niin ruma.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää kuten elää ja aloittaja elää huonon miehen kanssa. Oma vika mene hoitoon.

Vierailija
62/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että nyt on pyhä etkä voi soittaa mihinkään oikeusavun päivystykseen, lastensuojeluun tai muulle asiantuntijalle, joka kertoisi sinulle totuuden. Siksi mies pystyy tekemään tuota. Mutta odottakoonpa tammikuun 2. päivään, kun tavoitat jonkun juristin!

Positiivista asiassa on se, että tulet pian pääsemään mokomasta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ätmi kirjoitti:

Mitäs naisen valitset pahis miehen. Kärsiä siitä saat aina mutta et koskaan kelpuuta kilttiä ja  kunnollista miestä.

Näiden kahden ääripään välillä on kaikenlaisia miehiä ja isiä. Noin mustavalkoisesta ajattelusta luopuminen vois avata silmiäsi?

Vierailija
64/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota lapset ja lähde turvakotiin. Sinne se mies jää kotiin miettimään, että mikäs sille tuli. Äläkä mieti yhtään, että lapset menettävät joulun.

Tuotako varten turvakodit on, luulin että ne ois hädässä oleville.

Vierailija
65/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ätmi kirjoitti:

Mitäs naisen valitset pahis miehen. Kärsiä siitä saat aina mutta et koskaan kelpuuta kilttiä ja  kunnollista miestä.

Kiltin miehen kanssa kuvittelin meneväni yhteen. En tiedä miten kukakin kiltin määrittelee, mutta teki töitä, ei käyttänyt alkoa, olin hänen ensimmäinen suhde. Luulin, että on perhekeskeinen ja ajattelee muita. Osoittautui itsekkääksi tuppisuuksi suhteen edetessä. Eron jälkeen unohti lapset. Uusi nainen ja hänen perheensä meni edelle.

Eipä sitä voi tietää miten ihminen muuttuu.

Vierailija
66/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene muualle ulisemaan kakaroistasi, nyt on joulu.

Menepä rauhoittumaan, tämä keskustelu menee yli ymmärryksesi.

Vierailija
67/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa toistaiseksi joulurauha. Mieskin tajusi sulkea suunsa. Jopa pyytää anteeksi ajankohtaa.

Mutta, kaikki nämä tämmöiset ikävyydet vaan vahvistaa sitä, että ero todella on oikea ratkaisu. Olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten.

Pullistelkoon. Tulee karu totuus hänelle vastaan, kun kerrankin tulen pitämään puoleni ja olen vielä oikeassa. Tulee olemaan hänelle, kaiken tietävälle, aina oikeassa olevalle, kontrolloijalle kova paikka.

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
68/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi länkyttää mitä tahansa, mut 12v alkaen lapsi käytännössä päättää, kumman luona asuu, vaikka papereissa lukis ihan mitä tahansa. Virkavalta ei puutu asiaan vastoin lapsen tahtoa. Been there.

Vierailija
69/69 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todellakin jättäisin ne lapset sille miehelle ja häipyisin omaan kotiin. Veikkaan että max 2 kk jaksaa lapsirumbaa noro-enterorokko-kihomato-lingossa ja vähin äänin ne lapset palautuukin sun luokse. Jos ei, niin sitten on kyllä sitkeä sissi.

Esitö välinpitämätöntä ja käytä käänteispsykologiaa. Et anna mitään infoa uudesta elämästäsi ettei saa jotain millä kiusata sinua.

Kyllä sä selviät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan