Mihin aikaan heräsitte nyt aattona ja miksi?
Minä heräsin 6.40 kun lapsi kävi vessassa, ja olin jotenkin niin iloinen ja pirteä, etten enää saanut unta. Nyt juon kahvia.
Ai niin, ja tein palstalle aaton ekan aloituksen! Olen aika ylpeä siitä.
Kommentit (68)
Vasta klo 7.30, koska kuumeinen lapsi valvotti yöllä. Kauppaan piti lähteä jo varhain, mutta ei nyt onnistunut. Eipä siellä paljon ihmisiä ollu klo 9 aikaan kuitenkaan. 9.30 vasta alkoi väkeä lappaa sisään enmmänkin.
Klo 11.25. Pääsin yövuorosta seitsemältä, perään tunnin lenkki koiran kanssa ja sit unille.
Vierailija kirjoitti:
8.30 heräsin hiipivän migreeniin. Viimeistelin siskoni villatakkia aamu kahteen ja meni hartiat niin jumiin, että tuli näemmä migreeni. Onneks lääkkeet ja kahvi toimi, niin nyt on vain vähän outo olo.
Pikaista paranemista!
Heräsin 10.00 ja laitoin joululaatikot paistumaan uuniin.
Olin ne eilen tehnyt valmiiksi.
Tänään aika väsynyt olo saan tällaisen krapulan ilman alkoholiakin ihan vaan työnteolla.
Rauhallista Joulua kaikille 🎄
Kuudelta ekan kerran, laitoin kinkun uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus seitsemän jälkeen vaikka menin yhden maissa nukkumaan. Ei kai sitten vain ole enää univelkaa kun jäin maanantaina työttömäksi ja olen vihdoin saanut nukkua. No, sain ainakin "joululoman" ja tammikuussa etsin uutta työtä. Nyt on aamulla tiedossa yksi kirjoitustyö jonka jälkeen käyn lenkillä ja hiljennyn sitten joulunviettoon. Miehen kanssa syödään ja katsotaan leffoja.
Täälläkin alkoi joululoma, ainakin tammikuu varmaan pois työelämästä, ehkä helmikuukin.
Eka vapaa aamu siis, pelkkää auvoa.
Heräsin 8.00. Ihanaa, ihanaa, kun sai nukkua, ja jopa nukuttua oikein hyvin. Stressi loppuu nyt mulla. Eilen käytiin kaupassa niin tänään on vain ruokailua ja herkuttelua ohjelmassa.
Ukko kullan kanssa kahdestaan.
Kummankin vanhemmat jo siirtyneet tästä ajasta.
Hyvää joulua!
Tuossa 12 aikaan noudin ylös. Meni ainakin kolmeen asti yöllä kun join näköjään koko litran pullon viinaa, Tänään kevyesti siidereitä koko päivä niin jää toinen pullo huomiseksi. Tuli pidettyä melkein neljän kuukanden tauko juomisessa. Ei näköjään vaikuta yhtään toleranssiin.