Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan heräsitte nyt aattona ja miksi?

Vierailija
24.12.2022 |

Minä heräsin 6.40 kun lapsi kävi vessassa, ja olin jotenkin niin iloinen ja pirteä, etten enää saanut unta. Nyt juon kahvia.
Ai niin, ja tein palstalle aaton ekan aloituksen! Olen aika ylpeä siitä.

Kommentit (68)

1/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis vaille viis 🥳

2/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi, kun ei vaan unta riittänyt pitempään 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 6.30, kun mies tuli sanomaan, että kinkun sisälämpötila on jotain 85 astetta.

Vierailija
4/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:50 lumiauran kolinaan.

M 48

Vierailija
5/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:10 heräsin kun paleli. Nyt peittojen alla palstailen ja kohta vien koiran ulos.

Vierailija
6/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan heräsin kuin ap. Ihan muuten vain, ei mikään erityinen herättänyt. Olisin toivonut nukkuvani vähän pitempään.

Vierailija
7/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideltä. Rosolli ja kalat.

Vierailija
8/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

05. Normiaika

Nenä tukossa koronan jäljiltä ja lihaksia särkee viimepäivien touhuilut.

Ja mies alkoi pelaamaan sudokua sängyssä kun häntäkään ei nukttanut:)

594

Vierailija
9/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt, kello soi, kinkun mittarissa 74 astetta, hyvä ajoitus, kohta saa ottaa uunista. Puuron keittoon.

Vierailija
10/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden jälkeen miehen kuorsaukseen. Tulin sohvalle tarkoituksenani jatkaa unia, mutta päädyin somettamaan. Nyt taidan vaihtaa kirjaan. Tunnin päästä vois ehkä hiljalleen alkaa kahvin keittoon.

Vierailija
11/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kello soimassa kuudelta pukin vierailua ja kinkun pöydälle ottamista varten mutta heräsinkin jo viideltä ihan itsekseni joten hoidin nuo ja jatkoin unia seitsemään jolloin laitoin kinkun uuniin ja kahvit porisemaan. Nyt tässä ihmettelen milloin aikuinen lapseni herää, pyysi herättämään klo 9 jos ei ole itse herännyt ennen. Katson Ylen kakkosen lastenohjelmia samalla.

Vierailija
12/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kello soimassa kuudelta pukin vierailua ja kinkun pöydälle ottamista varten mutta heräsinkin jo viideltä ihan itsekseni joten hoidin nuo ja jatkoin unia seitsemään jolloin laitoin kinkun uuniin ja kahvit porisemaan. Nyt tässä ihmettelen milloin aikuinen lapseni herää, pyysi herättämään klo 9 jos ei ole itse herännyt ennen. Katson Ylen kakkosen lastenohjelmia samalla.

Pukki kuudelta aamulla? Aikuinen lapsi? En ymmärrä.

Vierailija
13/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6.45 heräsin, kun mies pieras hiton kovaa.

Vierailija
14/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukki kuudelta aamulla? Aikuinen lapsi? En ymmärrä.

Pukki on käynyt yöllä ja lapseni on 22v. Mitä kohtaa et tajunnut?

Vierailija
15/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 7.30. Kello oli soimassa, jotta ehdin keittää riisipuuron ja tehdä rosollin ennen kuin lähdemme vanhemmilleni kylään.

Vierailija
16/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.00, mutta ylösnousemuksen suoritin vasta puoli tuntia myöhemmin. Herään luontaisen rytmin mukaan. Sytytin kynttilän, ja mietteet suuntautui läheisiin, jotka eivät enää ole täällä joulua viettämässä. 

Vierailija
17/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus seitsemän jälkeen vaikka menin yhden maissa nukkumaan. Ei kai sitten vain ole enää univelkaa kun jäin maanantaina työttömäksi ja olen vihdoin saanut nukkua. No, sain ainakin "joululoman" ja tammikuussa etsin uutta työtä. Nyt on aamulla tiedossa yksi kirjoitustyö jonka jälkeen käyn lenkillä ja hiljennyn sitten joulunviettoon. Miehen kanssa syödään ja katsotaan leffoja.

Vierailija
18/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:45 ja lähdin töihin.

Vierailija
19/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.30 herätyskellon ääneen. Aika tarkkaan aikataulutettu päivä kyläilyineen. Huomenna illalla ja Tapanin päivänä saa sitten rauhoittua kotona.

Vierailija
20/68 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:ltä tyttö herätti🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan