Mihin aikaan heräsitte nyt aattona ja miksi?
Minä heräsin 6.40 kun lapsi kävi vessassa, ja olin jotenkin niin iloinen ja pirteä, etten enää saanut unta. Nyt juon kahvia.
Ai niin, ja tein palstalle aaton ekan aloituksen! Olen aika ylpeä siitä.
Kommentit (68)
Joskus 5:50 tienoilla, en saanut nukuttua kun olen niin ihastunut ja piti katsoa onko hän vastannut viestiini. Kohta lähden lahjakierrokselle ja tallilla käymään.
6.20
Astianpesukoneen ääneen havahduin, ei sitten enää nukuttanut.
7:30, lapsi herätti. Ihan kiva, eilen herätti 6:30 ja vähän jännäsin pomppaako innoissaan viideltä ylös.
Kävin klo 00 nukkumaan ja heräsin 1.30, ei vaan nukuttanut.
Herään aina kuuden maissa aamulla oli päivä sitten mikä vain.
5.45. Aamukahvit ja sitten haudoille. Nyt kohta riisipuuron keittoon. Hyvää joulua kaikille!
7.45 heräsin. Unen tarve vaan loppui. Naapurit huutaa jo täysillä. Ne on sellainen kiljusen perhe ja naapuruston oma herätyskello. Hyvää joulua palstalaisille!
Oli kahvinkeitin ajastettu ennen kahdeksaa, herään joka vuosi edelleen katsomaan Pukin kuumaa linjaa. Ensimmäinen herääminen vessaan viideltä ja sit en malttanut enää saada unta ja miehellä oli jäänyt työherätys päälle, niin olin hyvissä ajoin.
6.40 pissaamaan pahvimukiin ja raskaustestiä tekemään.
Kuuden kieppeillä. Normaalia mulle. Yleensä lähden salille, kun muut vielä nukkuu, mutta näin jouluaattona en. Sen sijaan keittelin riisipuuroa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tulos ja oliko se mitä halusit?
Tyrkkäsin puoliltaöin kinkun leivinuuniin ja se herätti puol kuuden aikaan. Lisäsin mittariin muutaman asteen ja menin takas nukkumaan. Tunnin kuluttua taas herätys. Kinkku uunista ja nukkumaan. Klo 8 virallinen herätys.
Vierailija kirjoitti:
8.15, työt alkaa 10.00
Mukavaa työpäivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tulos ja oliko se mitä halusit?
Negatiivinen kuten toivoinkin. Tein kaksi herkkää testiä. Aloitin uudet minipillerit ja 2 unohtunut ottaa oikeaan aikaan. Yhdynnän jälkeen tosin. Mistä näitä tietää. Näin matalahormonisia pillereitä ei ole ikinä ollut.
Kuudelta kuten aina lauantaisin/vapaapäivinä ja lähdin reilun tunnin lenkille. Nyt sitten keittelen riisipuuroa ja notkun palstalla kun on vielä niin hämärää ettei näe tehdä mitään enkä tykkää yhtään lamppujen valosta. Siis muulloinkaan kuin näin jouluna.
Hyvää joulua kaikille!
Heräsin eilen, nyt pitäisi ottaa nokoset töiden jälkeen.
Vieläkin sängyssä. Ihan outoa ja ihmeellistä, että meillä vieläkin lapset nukkuu.
Aikasten piti simmut aukaista jotta kinkun uuniin sai. Nyt ois sitte aikaa vaikka päiväunet nukkua odotellessa🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-