Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä isosta tai pienestä asiasta olet lapsessasi ylpeä?

Vierailija
23.12.2022 |

Oma tyttäreni on todella lahjakas pienon soittaja, aloitti 6-vuotiaana ja nyt on 16 vuotias.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys kiitos ap. Mun lapset on fiksumpia mitä itse olin heidän ikäisenään ja pohtivat syvällisesti asioita. He ovat puheliaita ja musikaalisia, mm. loistava rytmitaju. Heidän naurunsa saa muutkin nauramaan. Paras ominaisuus taitaa olla kummallakin empaattisuus. Molemmissa on jotain sellaista hulvatonta ja ihanan vallatonta, toivon että saavat kantaa aina tähtiloisteensa mukanaan.

Vierailija
22/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.5v poika tunnistaa yleisimmät järvikalat ja osaa ne myös latinaksi. On ollut kalareissuilla alle vuoden ikäisestä asti mukana ja isoin saalis on 12kg hauki, verkosta tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani (12v) joulutodistuksessa käytös on 10 ja lukuaineiden keskiarvo oli 9,2.

Mun tyttärellä oli tuossa iässä ka 9,5

Ap

Vierailija
24/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 v poikani on ystävällinen ja hyväntuulinen tapaus. Hymyilee ja nauraa paljon, silittää ja halii pehmoleluja. Käy halimassa onnellisena meille kotiin tulevia ihmisiä. :)

Vierailija
25/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,9 keskiarvo mutta haluaa ammattiopistoon

Vierailija
26/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lapsistani ovat kympin oppilaita, kauniita ja hyviä kaikessa mitä tekevät tai yrittävätkään, menestyneet ja asuvat omillaan. Neljännes lapsi taas on aivan päinvastainen. Se musta lammas, joka ei osaa mitään, ei ole kaunis, surkea koulussa, mielisairas ja asuu yhä kotona vaikka on täysi ikäinen eikä käy koulua tai töissä. Eli työtön loinen...

Vierailija
27/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 v tienaa enemmän kuin äitinsä. tosin sillä on enempi mies ystävii

Vierailija
28/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme lapsistani ovat kympin oppilaita, kauniita ja hyviä kaikessa mitä tekevät tai yrittävätkään, menestyneet ja asuvat omillaan. Neljännes lapsi taas on aivan päinvastainen. Se musta lammas, joka ei osaa mitään, ei ole kaunis, surkea koulussa, mielisairas ja asuu yhä kotona vaikka on täysi ikäinen eikä käy koulua tai töissä. Eli työtön loinen...

Noin ikävä puhe hänestä on kyllä paskaa vanhemmuutta.

Vierailija
29/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v lapseni pääsi kirkkovaltuustoon.

Vierailija
30/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v lapsi tekee upeita käsitöitä.

Mummolle teki upean neuletakin lahjaksi ja minulle kauniin torkkupeiton.

Vierailija
31/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuori on loistava työssään.

Urapolku on ollut vaikea hänelle oppimisvaikeuksien ja masennuksen takia mutta nyt on päässyt unelmaduuniin hyvällä paikalla.

Vierailija
32/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todella sinnikäs, kun haluaa oppia jotain harjoittelee niin kauan että osaa.

Lisäksi hän on empaattinen ja tosi hyvä tyyppi.

Vierailija
33/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kohtelias ja sanoo usein kiitos ojentaessaan tavaroita. Ikää 1 v. :D

Vierailija
34/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaani kiusattiin rajusti vielä yläasteellakin. Mutta lukion suoritti kaikesta huolimatta hyvin arvosanoin. Pääsi myös Yliopistoon, mutta vieraaseen kaupunkiin. Pitkään keskustelun päätteeksi päätti lähteä ja muutti omilleen . Oon tosi ylpeä.

Vierailija
35/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen luonteestaan.

Kohtelee toisia kauniisti.

On utelias elämää kohtaan.

Vierailija
36/44 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 18v lukiolainen hommasi kesällä itselleen pelipaikan uudesta joukkueesta, sopi lukionvaihdoksesta ja muutti syksyllä muutaman sadan kilometrin päähän kotoa. Ja parjää hienosti, vaikka oli hädin tuskin täysi-ikäinen muuttaessaan,

Vierailija
37/44 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo 20+. Toisen pojan kohdalla olen ylpeä hänen kyvystään ymmärtää fysiikkaa ja astrofysiikkaa. Toisen pojan kohdalla olen ylpeä hänen tilannetajustaan ja kohteliaisuudestaan ja tyylikkyydestään.

Vierailija
38/44 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin on ihana syvällinen pohdiskeluja, mieletön kyky itsereflektioon ollut jo hyvin pienestä asti, nyt nuori aikuinen mies ja opiskelee teknisellä alalla. Hauskakin on ja taiteellisesti lahjakas.

Keskimmäinen on ihanan positiivinen persoona, sosiaalisesti lahjakas ja osaa nauttia elämästä. Nyt juuri matkustelemassa Aasiassa, johon säästi rahat tekemällä töitä lukion jälkeen. Itsenäinen ja fiksu nuori mies hänkin.

Nuorin on ihanan itsevarma persoonallisuus joka tykkää liikkua ja improvisoida, tutkia ja tehdä itsenäisesti. Mielenkiintoista nähdä millainen henkilö hänestä kuoriutuu, on vasta kymmenen

Vierailija
39/44 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo lapsia, joten kysymys:

Miksi niin moni on ylpeä jostain asiasta, jonka lapsi on saavuttanut? Tyyliin opiskelupaikka. Eikö ylpeyden aihe ole se, jos lapsi on ns. hyvä ihminen, auttavainen, empaattinen yms?

En siis tarkoita kysymykselläni ilkeillä, vilpittömästi kysyn, kun en ymmärrä.

Vierailija
40/44 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ei ole koskaan arvostellut tai haukkunut ketään toista ihmistä paitsi, jos kuulee että joku muu puhuu jostain toisesta pahaa niin arvostelee tätä arvostelijaa. Eikä myöskään kehu ikinä itseään vaan kaikki hänen aikaansaannoksensa ovat kuulemma vain hyvää tuuria. Kuopus taas vaati että haluaa itse säästää ja tienata rahat kevariinsa vaikka ympärillä luokkakaverit saavat vanhemmiltaan kymmenien tuhansien mopoautoja tekemättä mitään.