Onko muita, joilla ei ole ollenkaan joulutunnelmaa?
Kommentit (29)
Toisiko sinulle joulutunnelmaa sellainen, että et palstaile ollenkaan, kuuntelet joululauluja, katsot jouluelokuvia tai luet joulukirjaa, koristelet jouluisasti ja leivot jouluherkkuja? Joku hyasintti tms. tuomaan joulun tuoksua, ehkä kuusi?
Mietimme tänään koko perhe aivan samaa. Kaikki tehty, mutta tämä vuosi ei tunnu jouluiselle. Katselen koristeltua kuusta ja tuntuu nyt hölmöltä, että sellainen on nyt ylipäätään olohuoneessa.
Koronassa. Kuumetta 38.8. Aika vähän tunnelmaa.
En vietä erityisesti joulua. Pelkään että jouluntoivottelujankkaus ja jouluaiheet vain jatkuvat päivätolkulla. Nyt olisi aikaa katsoa vlogivideoitakin, tekeeköhän niitä kukaan jouluna tai jouluksi.
Meinasin jo tänään laittaa kuusen pois, koska lapset tulevat vasta Tapanina ex-vaimon peliliikkeen seurauksena. Ei siis ole joulutunnelmaa. Mietin sitten kuitenkin, että ehkä lapsilla on joulutunnelmaa ja en henno viedä sitä heiltä, vaan saavat tulla kuusen valaisemaan kotiin sitten Tapanina.
Vierailija kirjoitti:
Toisiko sinulle joulutunnelmaa sellainen, että et palstaile ollenkaan, kuuntelet joululauluja, katsot jouluelokuvia tai luet joulukirjaa, koristelet jouluisasti ja leivot jouluherkkuja? Joku hyasintti tms. tuomaan joulun tuoksua, ehkä kuusi?
Sivusta kommentoin, että mä olen tehnyt just tuota kaikkea (paitsi lukenut joulukirjaa) mutta jotenkin ei nyt tänä vuonna joulufiilis irtoa.
Tänäänkin oli glögiä (alkoholitonta) mukissa, kynttilöitä palamassa, joulujazzit soimassa ja hyasinttiasetelmakin ajoitti kukintansa mahtavasti mutta kun niin ei. Ei tunnu joululta ei yhtään.
Vesi roikaa ränneissä joten eneemmänkin on syysfiilis nyt. Viikko-pari sitten oli joulufiilis, mutta se häipyi samalla kun lumet sulivat ja keli muuttui rumaksi. Kummasti vain se sää vaikuttaa fiiliksiin.
Minä. Just tulin töistä ja aamulla takaisin. Huomenna töiden jälkeen aion kyllä yrittää päästä pieneen joulufiilikseen. Jouluateria juhlaan kuuluvine ruokajuomineen. Ja sunnuntai-iltapäivänä takaisin töihin.
Ei oikein ole täälläkään. On koristeet, kuusi, valot ja kukat, ruoat odottamassa ja lahjat paketoitu. Silti ei tunnu yhtään joululta. Eikä tosiaan tuo lumien sulaminen ja vesisade ainakaan nosta fiilistä.
No jaa, todella se tuntuu olevan vähän poissa vaikka koristeita on, joulukuusi ja kinkku paistettuna ja piparit leivottuna. En voi käsittää että huomenna on jouluaatto. Olin tänään töissä joten se voi vaikuttaa. Lapsetkaan ei hössötä. Eivät edes tajunneet että huomenna on aatto ennenkuin se tuli puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, todella se tuntuu olevan vähän poissa vaikka koristeita on, joulukuusi ja kinkku paistettuna ja piparit leivottuna. En voi käsittää että huomenna on jouluaatto. Olin tänään töissä joten se voi vaikuttaa. Lapsetkaan ei hössötä. Eivät edes tajunneet että huomenna on aatto ennenkuin se tuli puheeksi.
Joulukuusi ei siis ole paistettu mutta koristettu.
Kurko kirjoitti:
Jumala tautia lisätköön.
Ei minkäänlaista tunnelmaa ole. Koko viikonloppu on töitä. Ei edes joulukuusta viitsitty hankkia, eikä koristella muutenkaan, kotikin on siivoamatta kun ei ole jaksanut. Ihan perusviikonloppu.
Kurko kirjoitti:
Kuumat tunnelmat. 🥵🥵🥵🥵🤒🤒🤒🤒
Lähinnä joulu menee jännittäessä saavatko iäkkäät vanhemmat riidan aikaiseksi jokaisesta asiasta vai vain joka toisesta.
Ei ole ja joululoma on tänä vuonna maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kommentoin, että mä olen tehnyt just tuota kaikkea (paitsi lukenut joulukirjaa) mutta jotenkin ei nyt tänä vuonna joulufiilis irtoa.
Tänäänkin oli glögiä (alkoholitonta) mukissa, kynttilöitä palamassa, joulujazzit soimassa ja hyasinttiasetelmakin ajoitti kukintansa mahtavasti mutta kun niin ei. Ei tunnu joululta ei yhtään.
ja syy oli?
Ei oo muita kaikilla on joulufiilistä katossa ja elämä ihanaa.