Joulu on pilalla
Enpä olisi uskonut, että tämä joulu kääntyy vielä näin paskaksi. Tänään piti lähteä joululahja ostoksille kun lapsilisät tulee tuplana. No Prismaan kävellessä huomasin sitten vilkaista nettipankkia, ja tili näyttää +1.68e. Ensimmäinen ajatus oli, että mitä se kela on taas sössinyt kunnes nopsaa huomasin, että ihan itse olen sössinyt. Olin unohtanut siirtää suoraveloitus laskun eräpäivää. Sinne meni rahat. Nyt sitten lapset ilman joululahjoja. Lapset antaa onneksi anteeksi ja unohtaa, mutta tämä oma syyllisyys on jotain aivan hirveää. Toivottavasti muilla on ollut parempi päivä?
Kommentit (4)
En voi väittää etteikö olisi käynyt mielessä. Luulen kuitenkin, että tänä jouluna olen se paska äiti joka pilasi lastensa joulun. Täytyy sitten vuoden vaihteessa käydä lasten kanssa ostoksilla.
Mulle ex ilmoitti lähtevänsä toiselle paikkakunnalle lasten kanssa ja tulevansa takaisin vasta Tapanina. Joulupäivänä oli lasten tarkoitus tulla ja se olisi ollut ainoa vapaapäiväni lasten kanssa tänä jouluna. Olisi ehditty käydä sukuloimassakin. Joulu meni kyllä täysin pilalle tänä vuonna. Ei paljoa lohduta, kun tarjosi korvaavaksi päiväksi normaali arkipäivää. Toki myös tuplalapsilisät meni vain ex-vaimolle, vaikka itsellä olisi suurempi tarve ollut, mutta jouluni pilaantui kyllä ihan lapsettomuuteen.
Voi, ompas kurja kuulla :( Täälläkin tilanteesta pahemman tekee se, että ensimmäinen joulu ilman lapsia ja oli tarkoitus aamulla mennä lahjojen kanssa käymään isän luona ja lapset sitä kovasti odottavat. Varmaan sen takia tilanne tuntuu ylitsepääsemmättömältä kun muutenkin huono omatunto erosta ja siitä, että lapset eivät ole kotona joulua.
Eiku pikavippelii hakemaan.