Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä käyn mieheltä salaa hesessä ja piilottelen todisteita.

Vierailija
13.11.2006 |

haen aina aterian mukaan ja syön nautiskellen tässä koneella. ja hirveellä tohinalla käyn heittämässä pussit ja kääreet ulos roskiin ennen kuin mies tulee.



ei sikäli, mun syömiseni tuskin kuuluu miehelle, eikä hän varmaan erityisesti toruisi minua hesen tähden. mutta mua itseeni vähän nolottaa hullu hampurilais-himoni enkä halua että mies saa tietää. sitäpaitsi se vaan lisää nautintoa kun syöminen on puoliksi " kiellettyä" .

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun puolestani saat synninpäästön. Kyllä jokaisen täytyy saada syödä mitä huvittaa ja nimenomaan omassa rauhassa. Kokeile välillä maustetumpaa, esim. tacoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi