Kylmää-kuumaa mies toivottaa hyvää joulua
Tapailin erästä miestä pariin otteeseen, kumpikin kerta päättyi siihen että mies käyttäytyi mielestäni epäkunnioittavasti. Hän myös suuttui huomautuksestani niin että esti minut.
Hänestä ei kuulunut vähään aikaan, mutta nyt tuli hyvän joulun toivotus. Pitäisitkö sitä vain sellaisena, vastaisit kohteliaasti? Vai et vastaisi mitään? Minulla oli tunne että hän yrittäisi vielä paikata välejämme...
Kommentit (56)
Kuuma-kylmä pellet takaisin kierrätykseen muiden imuroijien joukkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen jännäm.
Eikö kaikkien ketjun naisten kuuluisi nyt käydä kuumana?
Niinhän ne käyvätkin. Ap in kostunut kuin joulutorttu.
Kokemuksesta sanon että, siellä se kokeilee kepillä jäätä, jos vaikka joku niistä existä vastaisi hyvän joulun toivotukseen. Pääsisi siitä itse taas ääneen, eikä viesteistä tulisi loppua. Älä vastaa mitään sille.
Vierailija kirjoitti:
T?
Mua on ainakin vuosi kausia kiusannut yks T.
Ihanaa kun naaraat tarvitsevat apua elämän perusasioihin.
Sama meininki mikä alkoi kun naaras oli 11v jatkuu edelleen. Ei yhtäkään omaa ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä sille pelkkä peukku. Haalea kylpy. Ei mitään Kiitos samoin - vastausta
Ei edes peukkua. Ei y h t ä ä n mitään. Jos mies saa reaktion niin tulee aina takaisin vonkaamaan ja distractaamaan sinua kun on muuta tekemistä.
Ja joulun aika on pahamaineista juuri siitä, että silloin nämä uloste-ukot kaivautuvat koloistaan vinkumaan ja vonkumaan huomiota ja takaisin. Ei ei ei. Menkööt kirkkoon hakemaan huomiota.
Ei uloste-ukkoja kirkkoon, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Sama meininki mikä alkoi kun naaras oli 11v jatkuu edelleen. Ei yhtäkään omaa ajatusta.
Niin, tuleeko yllätyksenä että kaikki eivät ole kaikessa kokeneita. Sinä tietysti osaat ja tiedät kaiken koko maailman asioista munan tappisi ansiosta, LOL! Ehkäpä jätämme sinut seuraavalla kerralla suoraan mestarilliselle isällesi hoidettavaksi niin ei tarvitse tulla enää koskaan mammoille vinkumaan ja kerjäämään huomiota, miehet kun ovat niin eteviä että imettävät poikavauvat vaikka siitä munan tapistaan.
Ei sellaiselle vastata enää mitään, joka on ollut niin lapsellinen että on laittanut estoon.
Hyvää joulua, hyvää ystävänpäivää, hyvää naistenpäivää, hauskaa vappua, hyvää juhannusta, hyvää joulua jne
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua, hyvää ystävänpäivää, hyvää naistenpäivää, hauskaa vappua, hyvää juhannusta, hyvää joulua jne
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä sille pelkkä peukku. Haalea kylpy. Ei mitään Kiitos samoin - vastausta
Minä vastaan näille aina ok. Viesti tuntuu menevän perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen jännäm.
Niinhän ne käyvätkin. Ap in kostunut kuin joulutorttu.
Kuiviahan nuo joulutortut yleensä ovat, et taida tietää kotitaloudesta paljoakaan.
Vierailija kirjoitti:
ok
Anna pojalle pillua, niin kyllä se siitä rahoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen jännäm.
Niinhän ne käyvätkin. Ap in kostunut kuin joulutorttu.Kuiviahan nuo joulutortut yleensä ovat, et taida tietää kotitaloudesta paljoakaan.
Eikä näytä tietävän naisistakaan mitään:)
Vierailija kirjoitti:
Ei ap anna kenellekään kuin pahaa mieltä. Näkeehän sen jo kauas että tälläkin aloituksella on tarkoituksena kääntää ap:n omat tekemisensä muka miehen syyksi.
😁 erikoinen tapaus.
Eikö naiset tosiaan tajua että te itse aiheutatte tuon tilanteen että teidän knssa ei haluta rakentaa mitään vakavampaa juuri tuo minäminäminäminä, minun tunteet, minun halut ja minun määritelmät asenteella? Itsekkäiden ja omahyväisten ihmisten kanssa ei kannata edes yrittää rakentaa mitään vakavampaa kun ei siittä suhteesta mitään tule juuri tuon itsekkyyden ja omahyväisyyden takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen jännäm.
Niinhän ne käyvätkin. Ap in kostunut kuin joulutorttu.Kuiviahan nuo joulutortut yleensä ovat, et taida tietää kotitaloudesta paljoakaan.
Eikä näytä tietävän naisistakaan mitään:)
Tarvitseeko naisista tietääkään mitään? Varsinkaan ap;n tapaisista katkeroista.
Vierailija kirjoitti:
Anna itse persettä ja suuta, tiedän että sulla on.
Ei edes peukkua. Ei y h t ä ä n mitään. Jos mies saa reaktion niin tulee aina takaisin vonkaamaan ja distractaamaan sinua kun on muuta tekemistä.
Ja joulun aika on pahamaineista juuri siitä, että silloin nämä uloste-ukot kaivautuvat koloistaan vinkumaan ja vonkumaan huomiota ja takaisin. Ei ei ei. Menkööt kirkkoon hakemaan huomiota.