Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte kumppanin tällaiseen viestiin:

Vierailija
23.12.2022 |

Hän on pitänyt nyt kuukauden puhumatonta aikaa, joka alkoi hänen eräiden terveysongelmien myötä. Ilmeisesti oli henkinen jaksaminen lopussa. Olen hänelle joitain viestejä laittanut tässä välillä, en mitään jatkuvaa tykitystä. Yhden kerran olen sanonut, että on ikävä. Asumme siis eri paikkakunnilla.

Käytöksesi on todella ahdistavaa. Miksi et voi antaa minun olla rauhassa, vaan kaikilla mahdollisilla tavoilla koetat manipuloida minua? Ja vahvistat sitä punaista lippua, jonka olen nähnyt jo kauan - yrität ohjailla minua.

Ei kannata. Sillä olen ihminen, jolla ei ole mitään hävittävää.

Äläkä vastaa, ellet halua, että blokkaan sinut.

Olen sanonut vaikka kuinka monesti - haluan olla yksin, anna minun olla. Häiritset minua. En halua kuulla kenestäkään. Haluan olla yksin!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkähän, kylläpä onkin vaikea keksiä...

Miten paljon suorempaan sinulle pitäisi ilmaista, että ymmärtäisit, miten hän haluaa sinun reagoivan?

Vierailija
2/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin yksinkertaista ole. Käytös muuttui tuollaiseksi päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä, että hän mieltää itsensä aidosti kumppaniksesi...

Vierailija
4/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tiedä onko tämä nyt oikea ero? Vai tilapäinen oman tilan tarve? Olen ihan löyhässä hirressä kun en tiedä. Ap

Vierailija
5/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet kohta kuusi vuotta yhdessä. Ap

Vierailija
6/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin yksinkertaista ole. Käytös muuttui tuollaiseksi päivässä.

Hyvin yksinkertainen ratkaisu. Jos annat jonkun kohdella itseäsi noin, tulee se pahenemaan vain jatkossa.

Itse sanoisin vain heippahei ja jatkaisin elämääni.

Vierailija
7/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi hei hei kumppanille.

Vierailija
8/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis tiedä onko tämä nyt oikea ero? Vai tilapäinen oman tilan tarve? Olen ihan löyhässä hirressä kun en tiedä. Ap

Kai sä nyt ymmärrät että jos joku sulle kirjoittaa tuolla tavalla, se on lopullinen ero? Se. Ei. Halua. Olla. Tekemisissä. Sun. Kanssa.

Vierailija
9/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että sinun itsesi on nyt tehtävä valinta, haluatko roikkua siellä löysässä hirressä epätietoisena siitä missä todellisuudessa mennään vai haluatko vapauttaa itsesi kahleistaan ja mahdollisesti löytää sellaisen kumppanin rinnallesi, joka ei ole näin ahdistavalla tavalla arvoituksellinen.

Vierailija
10/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan troölliniekka taas runoilee tai se setämiesrölli ahdistelee nuorii ja sitä sentakii salakuunnellaan..

Vierailija
11/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi käsittää sitä, ero? Edellisenä päivänä vielä sanoi rakastavansa mua. Meillä on tosiaan pitkä aika ollut takana. Eihän tää nyt näin voi mennä? Ap

Vierailija
12/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulkitsisisn tuollaisen eroksi, pakkaisin kumppanin tavarat pahvilaatikkoon ja kysyisin mihin hän haluaa, että ne lähetetään. Sen jälkeen lähtisin jatkamaan elämääni.

Vierailija
13/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan voi käsittää sitä, ero? Edellisenä päivänä vielä sanoi rakastavansa mua. Meillä on tosiaan pitkä aika ollut takana. Eihän tää nyt näin voi mennä? Ap

Ei tietenkään. Itse asiassa pakkaa laukut ja mene sen ovelle. Kun huutaa miksi olet tullut ahdistelemaan, se on rakkauden osoitus vain.

Vierailija
14/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys! Ei se ole enää sun kumppani, eihän tuota voi selvemmin sanoa.

Vierailija
15/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki ottaisivat tämän erona? Ei minään tilapäisenä oman ajan tarpeena? Ap

Vierailija
16/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa sitä, että sinun itsesi on nyt tehtävä valinta, haluatko roikkua siellä löysässä hirressä epätietoisena siitä missä todellisuudessa mennään vai haluatko vapauttaa itsesi kahleistaan ja mahdollisesti löytää sellaisen kumppanin rinnallesi, joka ei ole näin ahdistavalla tavalla arvoituksellinen.

Tämä!

Jos ajattelee, että eipä tuo halua, että otan yhteyttä eikä ota yhteyttä, vaan ryhtyy elämään omaa elämäänsä huolettomasti ja vapaana, niin saa mukavamman tulevaisuuden kuin miettimällä, että mitä se tarkoitti kirjoittaessaan, että anna minun olla rauhassa, älä ota yhteyttä.

Vierailija
17/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa: hän haluaa erota tai hän sekoilee eron ja jatkamisen välillä. Ei kannata jäädä selvittämään kummasta on kyse vaan unohtaa suhde ja lähteä etsimään seuraavaa.

Vierailija
18/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole mitään tilapäistä.

Älä ota yhteyttä, anna olla. Kokonaan. Jos tuo ottaa sinuun yhteyttä, älä vastaa samana päivänä.

Vierailija
19/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tasan varmasti ero, jos joku minulle tuolla tavalla kirjoittaisi.

Vierailija
20/44 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ero, miksi ei sitten vain blokkaa minua? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi