Minkä ikäisenä kuvittelet saavasi ensimmäisen lapsesi?
Minä aina nuorena tyttönä haaveilin, että viimeistään 20-vuotiaana on vauva, mutta niin vain sitten kävi, että olin lähemmäs 30, kun ensimmäinen lapseni syntyi.
Kommentit (11)
vauva käsivarsilla mutta toisin kävi. Nyt olen 25 ja naimisissa mutta lapsi puuttuu vielä...
Aloin lapsentekohommat 25-vuotiaana, mutta esikoinen syntyi, kun oli 28. Viides lapsi syntyi ollessani 42, mitä en myöskään osannut nuorempana kuvitella.
Pillerit jätin pois aika tarkkaan 30 v syntymäpäiväni tienoilla, mutta vähän kesti, ennenkuin tulin raskaaksi.
No kävikin niin, että rakastuin teini-iässä ja tulin vahingossa raskaaksi, poikani syntyi kun olin 16. Sitten sitä elettiin perhe-elämää ja seuraavat lapset syntyivät, kun olin 20 ja 23 ja todella tyytyväinen olen kun olen saanut lapset nuorena.
Sain ekan 31v ekasta yrittämästä. Tätä ennen piti erota ja avioitua toisen miehen kanssa. Ekan miehen elämä niin sotkussa, että ei halunnut isäksi. Toipuminen erosta vei aikaa, joten toive lapsesta siirtyi.
Mutta esikoinen syntyi kun olin 22v ja kupus kun olin 30v.
mutta onnellinen vahinko tapahtui, kun olin 35-v, eli lapsen sain 36-vuotiaana...
sitä tajusikin elävänsä elämänsä parhaita vuosia=)
29-vuotiaana tulin sitten raskaaksi ja hyvä niin.
eli n. 35-vuotiaana. Mutta elämä yllätti ja tapsin ihanan aviomieheni ja sain lapsen vähän vajaa 27-vuotiaana
Eli jotenkin sitä penskana kuvitteli, että noin 25 vuotiaana olisi naimisissa ja mulla olisi 3 lasta. Mitenkäs kävikään... Nyt 27 ja ei perhettä. Naimisiin ensi kesänä ja toivottavasti sitten se eka lapsikin tulis. Vauvakuume on kova.
20 toteutuikin =)