Mitkä joululaulut alkavat jo ottaa aivoon?
Itselläni ainakin Haloo Helsinkin mönkyminen "Joulun kanssas jaan" ja Loirin haukottelemalla lauletut biisit rupeaa nyppimään.
Kommentit (25)
No ei mitkään! Olen vasta palaamassa lentokentältä kotiin vietettyäni 3 viikkoa Espanjassa. En käynyt ostoshelveteissä kuuntelemassa niitä, joten nyt saa kotona soittaa koko pyhät omia mieluisia joululauluja.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä ole pakko kuunnella.
Kyllä niitä joskus on, esim työpaikalla. Ja radiotakaan ei aina viitsi käydä laittamassa äänettömälle.
Kaikki Loirin, Varpunen jouluaamuna.
Melkein kaikki, varsinkin iskelmäpohjaiset, sesongin alusta asti.
Veskun laulutyyli tosiaan muistuttaa haukottelemista
Haloo helsingin akka huutaa ärsyttävästi
Kaikki joulubiisit, missä lauletaan jotain renkutusta. Itse pidän instrumentaalisesta joulumusiikista eniten (ei hengellisestä).
Kaikki, mutta eniten selkeesti ne ns pikkuoravajollotukset. Jonkinasteista sadismia soittaa niitä täpötäydelle Prismalle.
Paatokselliset perinteiset kuten Warpunen jouluaamuna tympii.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuunnellut niitä.
Et edes radiosta ole kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Prkl tiistaina kävin tokmannista ostamas auringonkukansiemeniä linnuille niin sielä soi joululaulut
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut joskus erään kävelykadun varrella olevassa kerrostalossa. Joulun alla tuota joululaulukakofoniaa sai nauttia koko rahan edestä vaikka ei olisi halunnut. Möly kuului niin pitkään kun alueen kaupat olivat auki. Ei auttanut muuta kuin nostaa telkkarin äänitasoa tai kuunnella muuta musiikkia lähes nupit kaakossa. Suosittelen kokeilemaan, jos et usko.
Ne vanhemmat joululaulut. Niissä on aina jotenkin synkkä ja harras meininki, ihan kuin jouluna pitäisi surra ja istua kirkon penkissä suolapatsaana.
Haloo Helsingin tässä mä seison takki auki taas -rääkäisy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuunnellut niitä.
Et edes radiosta ole kuullut?
En kuuntele radiota.
Olli Lindholmin laulamat joululaulut ja kaikki muukin.