Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v mies enkä todeLLAKAAN mikään PAPPA

Vierailija
23.12.2022 |

n. 70v on "pappa".

Kommentit (1383)

Vierailija
1161/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48 VUOTIAS NAINEN ONKIN SITTEN JO MAHO, MIES VOI SAADA LAPSIA VAIKKA 100V, JOS ON HENGISSÄ!

Mahdollisesti kyllä, mutta jos jonkun saa tuossa iässä raskaaksi, on lapsella suuri mahdollisuus olla autismikirjolla.

Oma tuttavani kertoi äidistään joka aviomiehensä kuoltua meni uusiin naimisiin ja sai luomusti (1950) luvulla lapsen yli 50 vuotiaana. Lapsi sai varmaan parhaat "paukut" koko sisarusparvesta kun on kahteen erikoisalaan erikoistunut lääkäri nykyään. Vammaisia lapsia voi tulla kelle vaan, ei aina ikäkysymys todellakaan. Myös 20 v vanhemmalle voi syntyä esim. down lapsi.

Vierailija
1162/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä jo pappa. T.57- vuotias mummo.

Puhuin sinä vain itsestäsi. Kaikki 57v ja edes yli 60 v ei ole mitään "mummoja". Itseänikin luullaan vähintään 10 v nuoremmaksi. Nuorekkaita 62 v on mm Kauniiden ja rohkeiden Brooke, Kelly Lang. Jää moni 20 v toiseksi hänen kanssaan. Jotkut tosin mummoutuu jo 30 v. Niitä näkee kesäisessä katukuvassa ym. vapaa-ajanviettopaikoissa perheineenkin. Jos ulkoisesta habituksesta puhutaan.

Jos nyt kuitenkin jätetään ne Hollywoodin leikellyt näyttelijät ja muut rikkaat julkkiset pois näistä, jooko?

Ei tarvi koska Kelly Lang ei ole ollut missään kauneusoperaatioissa ja eiväthän nekään kaikille onnistu vaikka olisikin.

Lähde? Ainakin lehtitietojen mukaan on käyttänyt täytteitä, mutta nyt jättänyt pois. Ja rinnathan on ihan selvästi silikonia. Silmät päähän!

Mene sinä optikolle. Brookella on ainakin hyvä sporttinen kroppa. Täytteitä nyt on nykyään kuulemma jo varmuuden vuoksi 20 v., ettei tule ryppyjä. Itsekin otan, on jo aika varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan minä tämän palstan vanhin?

Olen 68 v. täti/mummo.

Et, olen 74 v mummo.😇

Vierailija
1164/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa on silloin kun lapsi saa lapsen iästä riippumatta.

Vierailija
1165/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Firefighter 79 kirjoitti:

*Puoli kiloa kasviksia päivässä, saitti jätti 1/2 merkin pois.

"Kuivahtanut ja juonteikas" = rasvaprosentti alle 10%, mikä on varmaan vaikea ymmärtää jos itse on 30% rasvavalas. Juonteet ei myöskään rumenna miestä millään tavalla, päin vastoin. Eikä Jeff nyt naamastaan ole mikään komea mies, ihan normi.  Itse olen heittämällä komeampi.

Silti tolla kropalla yksistään saisi Tinderissä 20-30 vuotiaita naisia niin paljon kun ehtii panna (Jeff on tosin perheellinen mies). Lihavimmat ja huonokroppaset (joita on suurin osa naisista nykyään) voisi helposti raakata pois, ja jäisi priimaa lihaa vaikka kuinka paljon porattavaksi

Mutta joo jääkää läskit tänne tappelemaan. Se että teidän oma mies on joku tyypillinen vinkuheinä jolla nippanappa ei oo kaljamahaa ja se teidän mielestä on "hyvä kroppa" niin otan osaa.

Tosin saadakseen (etenkin pitääkseen) hyväkroppaisen miehen, pitää itsekin olla fitti, eikä suurin osa laihoistakaan naisista ees osaa treenata kunnolla (pelätään isoja lihaksia vaikka treeni on sellaista ettei sillä lihakset kasva vaikka sitä tekis 20 vuotta)

Itse otan osaa jos käytät vuosia tommoseen kehonrakennukseen, rasvaprosentit kyttäykseen ja elämästästi puuttuvat lähes kaikki nautinnot. Varmaan vedät hormonejakin.

M46, 173/95

Kehonrakennus on nautinto, mutta sinähän et tiedä siitä mitään, kun et ole koskaan mitään liikuntaa harrastanut.

-Kaikki salilla käyvät voi kertoa mikä hyvän olon tunne tulee treenin jälkeen endorfiiniä erittyy ja myös hyvä kunto auttaa kaikessa muussakin jaksamisessa!

-Kaikkien pitäsi harrastaa liikuntaa edes jossakin muodossa.

En nyt tiedä, onko kehonrakennus (tarkoitan nyt oikeasti tätä lihasmassan kasvuun tähtäävää metodologiaa ja harjoittelua) sinänsä nautinto :D ainakaan kaikille ellei pää ole virittynyt sille tasolle. Mutta joo, harjoitus on hyvästä. Oma komboni on jotain kestävyyden ja voiman sekoitusta, joka toimii itselleni parhaiten. Nuorena olin vain pitkä luikku ja lähinnä juoksin. Nykyään olen yhtä pitkä mutta en luikku. Harmillisesti takana on pari henkisesti ja fyysisesti huonompaa vuotta, jonka aikana sain kunnon läskit mahaan, nyt niitä taas poistellaan.

Muistan kuinka lapsena ja nuorena kansan mielipide oli pitkälti sitä, että voimailijat ja bodarit ovat tyhmiä "hormoonimiehiä" ja puhuttiin vähättelevästi "kuntointoilijoista" ja "himohölkkääjistä". Valtaosa väestä eli lauantaimakkaran, ranskanleivän ja lihamaronilaatikon voimalla. Ehkä se kulttuuri tästä paranee, kun nykyiset ja entiset nuoret sukupolvet ymmärtävät paremmin liikunnan ja ruokavalion päälle. t: M46

Vierailija
1166/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin sinä vain itsestäsi. Kaikki 57v ja edes yli 60 v ei ole mitään "mummoja". Itseänikin luullaan vähintään 10 v nuoremmaksi. Nuorekkaita 62 v on mm Kauniiden ja rohkeiden Brooke, Kelly Lang. Jää moni 20 v toiseksi hänen kanssaan. Jotkut tosin mummoutuu jo 30 v. Niitä näkee kesäisessä katukuvassa ym. vapaa-ajanviettopaikoissa perheineenkin. Jos ulkoisesta habituksesta puhutaan.

Jos nyt kuitenkin jätetään ne Hollywoodin leikellyt näyttelijät ja muut rikkaat julkkiset pois näistä, jooko?

Ei tarvi koska Kelly Lang ei ole ollut missään kauneusoperaatioissa ja eiväthän nekään kaikille onnistu vaikka olisikin.

Lähde? Ainakin lehtitietojen mukaan on käyttänyt täytteitä, mutta nyt jättänyt pois. Ja rinnathan on ihan selvästi silikonia. Silmät päähän!

Mene sinä optikolle. Brookella on ainakin hyvä sporttinen kroppa. Täytteitä nyt on nykyään kuulemma jo varmuuden vuoksi 20 v., ettei tule ryppyjä. Itsekin otan, on jo aika varattu.

Rintoja ei treenaamalla saada vastustamaan painovoimaa viimeistään tuossa viisissäkymmenissä, kyllä siihen kirurgin veistä tarvitaan. :)

Ja et sitten lue täytteitä kauneusoperaatioiksi?

Ihmisistä on tulossa kyborgeja, elottoman ja elollisen aineen yhdistelmiä. :)

Vierailija
1167/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

prööt kirjoitti:

Itse täytän Joulukuussa 50 ja olen ihan tyytyväinen setämies pitkässä avioliitossa..  Opiskelija tyttöset ei kiinnosta kun ovat omien tyttärieni ikäisiä.  Väitän tuntevani niiden sielunmaisemaa niin aika lapsia on iso osa vielä mieletään.Ja se heille suotakoon.

En kyllä minään vanhuksena silti vielä itseäni pidä ja Pappahan puhuttaessa ymmärretään usein vanhuksen synonyymiksi

Tunnen kyllä useammankin 48 vuotiaan isoisän joita kutsutaan Papaksi lastenlasten toimesta..

Vihdoinkin järjen ääntä täällä! t. nainen 66 v

Vierailija
1168/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuivahtanut ja juonteikas" = rasvaprosentti alle 10%, mikä on varmaan vaikea ymmärtää jos itse on 30% rasvavalas. Juonteet ei myöskään rumenna miestä millään tavalla, päin vastoin. Eikä Jeff nyt naamastaan ole mikään komea mies, ihan normi.  Itse olen heittämällä komeampi.

Silti tolla kropalla yksistään saisi Tinderissä 20-30 vuotiaita naisia niin paljon kun ehtii panna (Jeff on tosin perheellinen mies). Lihavimmat ja huonokroppaset (joita on suurin osa naisista nykyään) voisi helposti raakata pois, ja jäisi priimaa lihaa vaikka kuinka paljon porattavaksi

Mutta joo jääkää läskit tänne tappelemaan. Se että teidän oma mies on joku tyypillinen vinkuheinä jolla nippanappa ei oo kaljamahaa ja se teidän mielestä on "hyvä kroppa" niin otan osaa.

Tosin saadakseen (etenkin pitääkseen) hyväkroppaisen miehen, pitää itsekin olla fitti, eikä suurin osa laihoistakaan naisista ees osaa treenata kunnolla (pelätään isoja lihaksia vaikka treeni on sellaista ettei sillä lihakset kasva vaikka sitä tekis 20 vuotta)

Itse otan osaa jos käytät vuosia tommoseen kehonrakennukseen, rasvaprosentit kyttäykseen ja elämästästi puuttuvat lähes kaikki nautinnot. Varmaan vedät hormonejakin.

M46, 173/95

Sinä olet lyhyt, läski surkimus, onko edes naista ja jos on, sekin on kuitenkin joku ylipainoinen ja ruma.

-Olet vain kateellinen, kun muut pystyy pitämään huolta itsestään ja kunnostaan, kun sinä kittaat kaljaa sohvalla sairaaloisen ylipainoisena. Ohis

Pidin sua Ohis fiksumpana aiempien kommenttiesi perusteella, muistaakseni olet ollut aika maltillinen, tähän asti.

Vierailija
1169/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 43 v ja toivoisin kyllä olevani pappa. Nyt olen sellainen epämiehinen mies, jolta välillä kysytään kaupassa paperit ja yleensä suhtaudutaan kuin kakskymppiseen. Haluaisin olla selkeästi keski-ikäinen setämies, jota pidetään elämää nähneenä ja luotettavana tyyppinä. Nyt sisäisesti tunnen olevani lähempänä teiniä kuin oman ikäistäni.

Vierailija
1170/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä löydy kellekkään kotona istumalla ja vauvapalstoilla kirjoittamalla.

Vierailija
1171/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 on hieno ikä. Tietää jo mitä haluaa ja erityisesti tietää, mitä ei halua. Nykyisin pappoja ei ole kuusikymppisetkään, jos eivät sitä itse halua, mutta olen tavannut myös kolmekymppisiä pappoja.

Olen muutenkin huomannut, että arvioin ihmisten iät usein pieleen. Ollapa 48 vuotias, vau!

Vierailija
1172/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 43-vuotias mies enkä todellakaan mikään poika. Tänään taas kaksi naista kahvilassa puhui minusta poikana, vaikka ainakin toinen heistä oli minua useita vuosia nuorempi. Kuulin siis väkisin heidän keskustelunsa enkä reagoinut ja alkanut tytöttelemään heitä.

Myönnän olevani poikamaisen näköinen, mutta siitä huolimatta en ymmärrä mikä tarve etenkin naisilla on pojitella minua tai ylipäätään ketään aikuista. Kohtaan pojittelua lähes viikottain, mutta aina se tuntuu yhtä alentavalta.

Vierailija
1173/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46, 173/95

Kehonrakennus on nautinto, mutta sinähän et tiedä siitä mitään, kun et ole koskaan mitään liikuntaa harrastanut.

-Kaikki salilla käyvät voi kertoa mikä hyvän olon tunne tulee treenin jälkeen endorfiiniä erittyy ja myös hyvä kunto auttaa kaikessa muussakin jaksamisessa!

-Kaikkien pitäsi harrastaa liikuntaa edes jossakin muodossa.

Tein salitreeniä tällä viikolla pari kertaa ja joskus satunnaisesti teen ja pelaan myös sählyä 1h viikossa. Mutta tässä iässä tuo aineenvaihdunta tuppaa ilmeisesti olla sellainen ettei vanhoihin mittoihin enää pääse. Alkoholia toki kuluu 20-25 annosta viikossa mutta tuskinpa se viinistä on kiinni tai viskistä. Ehkä geeneistä. Diabetesta ei ole. Kolesteroli ja rasva-arvot toki aika koholla mutta kolesteroliteoriahan on jo kumottu.

M46

Tokkopa tuo aineenvaihdunta vaikuttaa. Kyllä ne läskit tulee syömällä ja liian vähäisellä liikunnalla. Jos ei ole ruokaa ja nälänhätä niin kaikki varmasti laihtuu tasapuolisesti.

Vierailija
1174/1383 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kurttumuna sä oot.

Vierailija
1175/1383 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintoja ei treenaamalla saada vastustamaan painovoimaa viimeistään tuossa viisissäkymmenissä, kyllä siihen kirurgin veistä tarvitaan. :)

Ja et sitten lue täytteitä kauneusoperaatioiksi?

Ihmisistä on tulossa kyborgeja, elottoman ja elollisen aineen yhdistelmiä. :)

Ei ne rintaproteesit cyborgia tee.

Vierailija
1176/1383 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48 VUOTIAS NAINEN ONKIN SITTEN JO MAHO, MIES VOI SAADA LAPSIA VAIKKA 100V, JOS ON HENGISSÄ!

Entä sitten? Ne lapset kannattaa muutenkin tehdä alle kolmikymppisenä, jos haluaa lisääntyä. Ikälopusta isästä ei ole lapselle mitään iloa.

Alle kolmikymppinen poika periyttää kakruillean WT:n, kun ei maailmanmenosta tajua vielä mitään.

Vierailija
1177/1383 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

48-v voi olla erittäin puoleensavetävä, tai toinen ääripää. Mutta jos 48-v jahtaa ja vilkulee lastensa ikäisiä, on hän täysi nolla.

Vierailija
1178/1383 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa, jos keski-ikäinen on hyvässä kunnossa, mutta ei silti kannata luulotella olevansa nuorempi kenenkään silmissä kuin on. Kyllä ikä näkyy kasvoista jokaisella.

Miksi pitäisi olla nuorempi? On upeaa olla hyväkuntoinen iäkkäämpi ihminen. Ainakin itse nautin elämästä enemmän kuin koskaan, enkä vähiten hyväkuntoisen ja komean mieheni ansiosta.

N50

Vierailija
1179/1383 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kurttumuna sä oot.

Ja tämmöinen kommentti saa peukkuja!!

Näkee mitä pahantahtoisia ääliöitä mammat on.

Vierailija
1180/1383 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varakkaampi ja ammatillisesti korkeammassa asemassa olet, sitä todennäköisemmin olet pappamainen.

Päinvastoin. Menestyvä 48-vuotias mies on nuori (vielä hedelmällisessä iässäkin pitkään), sen sijaan köyhä Pate on jo rupsahtanut.