Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kalliit käsilaukut ovat aina niin hiton rumia?

Vierailija
23.12.2022 |

Tätä olen miehenä miettinyt. Vaikkei käsikaukuista mitään ymmärtäisi, niin olen huomannut hyvän nyrkkisäännön olevan, että mitä kalliimpi laukku, niin sen rumempi se on. Miksi moni nainen himoitsee näitä poskettoman hintaisia rumiluksia? Kymmenen kertaa halvemmalla saa paremman näköisen laukun.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän monissa muotijutuissa ole tärkeintä, että merkki näkyy. Katsokaa mulla on rahaa! Tai ainakin, että olen wannabe rikas, vaikka kassi olisi ostettu velkarahalla.

Tämä! Miks naapurin pitäs luulla että mulla on rahaa ostaa sikaruma vauvanpaskanvärinen laukku, jolla smalla mainostan kassin "suunnittelijaa", joka voi olla halpatyövoimaa kellarissa!

Sma vaatteissa. "Tommyplaaplaaplaa" Juusiiplaaplaaplaa....

En halua. Ennen en edes ostanut muovikassia jossa oli kaupan nimi, enkä osta vieläkään. Saati laita marim:n kassia esille olkkariin :D

Vierailija
22/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua aina huvittaa ne rihkaman näköiset metallijutut niissä ns. muotilaukuissa.

Ja taitaa olla muovia nuo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole varaa huippukalliisiin käsilaukkuihin, mutta onhan se nyt itsestään selvää, että kalliissa laukussa materiaalin ja työn laatu sekä yksityiskohtien huomiointi on parempi kuin halpahallin laukussa. Satasella ja kahdellakin mielestäni saa jo suht hyvän laukun, mutta ne ihan halvimmat ovat kyllä yleensä aika onnettomia.

Vierailija
24/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkälainen laukku on mielestäsi kaunis? Nämähän on makuasioita. Omaan silmään kalliit on poikkeuksetta paremman näköisiä, jo ihan materiaalinsa takia.

No kyllä nyt jostain Halpa-Hallista saa paremman näköisen käsilaukun 50 eurolla kuin mitä moni 500 euron laukku on, jotka on ulkonäöltään kuin jotain ruskeita nahkaisia kauppakasseja joita kannetaan olkapäällä xD

Ap

Makunsa kullakin, mutta kyllä omasta mielestäni, esim. joku Chanelin klassinen laukku näyttää huomattavasti paremmalta ja laadukkaammalta kuin Tokmannin hyllyltä löydetty. 

Ootko käyny edes katsomassa mitä tokmannista löytyy? Jos tekisi piilokamera ohjelman, ja niihin tokmannin kasseihin lätkäistäis joku kallis merkki, ja joku hienosti pukeutunut leIdi esittelisi niitä ihmisille, niin lyön vaikka vetoa että naiset olis ihan ihastuksissaan että kyllä on hieno ja tyylikäs. Vaan tokmannista ostettuna ja ilman sitä merkkiä ei kelpaa.

Vierailija
25/25 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole varaa huippukalliisiin käsilaukkuihin, mutta onhan se nyt itsestään selvää, että kalliissa laukussa materiaalin ja työn laatu sekä yksityiskohtien huomiointi on parempi kuin halpahallin laukussa. Satasella ja kahdellakin mielestäni saa jo suht hyvän laukun, mutta ne ihan halvimmat ovat kyllä yleensä aika onnettomia.

Joo, satasella saa aivan varmasti oikein hyvän ja laadukkaan laukun. Mutta jotkut maksaa jopa tonneja jostain sysirumasta veskasta, ihan vaan merkin takia. Sitä ei voi käsittää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi