Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro toksisimmat piirteesi!

toxic
23.12.2022 |

Minäpä aloitan.

1. En siedä muiden huonoja puolia. Olen itse aika pitkällä itsetutkiskelussa vuosia kestäneen terapian ansiosta ja odotan, että muutkin läheiseni tiedostavat huonot puolensa ja tekevät koko ajan töitä niiden eteen. Näin ei ole eikä täydellistä ihmistä ole olemassakaan, mutta odotan silti kyllä aika pirun lähelle täydellisyyttä. Erittäin toksista.

2. Kun suutun, käytän sanoja kuin veitsiä. Käytän kaikkia pahimpia epävarmuuksiasi sinua vastaan ja isken sinne, minne tiedän että sattuu aivan pirusti. Tätä piirrettä yritän tällä hetkellä muuttaa, sillä tiedän että tämä on opittua käytöstä lapsuudesta enkä halua olla kuin vanhempani. Luojan kiitos suutun sentään harvoin.

3. Olen aika epämääräinen. En ole täysin varma yhtään mistään enkä tee lopullisia päätöksiä oikein ollenkaan, tai jos on pakko niin mieli kyllä muuttuu jälkeenpäin moneen kertaan. Ruokakaupassakin pitää jossitella hirveän kauan, samoin ihmissuhteissa. Toisin sanoen minulla on älytön sitoutumiskammo!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko toksista, mutta olen huolimaton. Jätän ovia helposti auki, pullot ja purkit suljen huonosti, en jaksa usein pitää jämptiä pikkutarkkaa järjestystä. Muistan jo kouluaikoina saaneeni koulutodistukseen huolellisuudesta huonohkon arvosanan ja se tuntui pahalta. Semmoinen huithapeli mutta asustan yksin, ja itsepä joudun tästä piirteestäni joskus kärsimään, eivät niinkään muut.

Vierailija
22/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan hyvää ja haluan oikeasti hyvää kaikille, mutta puhun koko ajan melko ivalliseen ja sarkastiseen sävyyn, koska todellisuus on niin ahdistava, ettei mieleni oikein kykene sietämään sitä jos puheeni olisi absoluuttisen vilpitöntä. Toki tämä raatorehellinen puhetyyli tavallaan on rehellistä, mutta tiedoston sen olevan toksista esim. nuoremmille ja viattomammille ihmisille. Usein ajattelen, että minun pitäisi vaan olla hiljaa, kun näen kaikessa enimmäkseen pahaa. Ja jos joskus havaitsen pieniä merkkejä ihmisen hyvyydestä, liikutun siitä suunnilleen kyyneliin välittömästi.

Sama täällä! Olen kauhea ilonpilaaja, kun en voi antaa toisten olla hyvällä mielellä ja uskoa kuvitelmiinsa. Välillä muistan olla hiljaa, mutta välillä en ja harmittaa, kun tapan keskustelun ja aiheutan pahaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan liikaa nimettömänä keskustelupalstoilla. Maailmantuskaa, joka minun pitäisi kyetä kanavoimaan rakentavammin. En vaan ole vielä keksinyt miten.

Vierailija
24/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kaikessa ja kaikissa ensimmäisenä negatiiviset puolet. Raskasta itselle ja muille.

Vierailija
25/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän kaikki virheeni muiden syyksi. Ja jos olen pahalla päällä niin keksin jonkun syyn miksi se on vaikkapa mieheni vika. Tiedostan nämä hyvin ja yritän välttää tai edes myöntää ja pyytää anteeksi jälkeenpäin. Harvoin onnistuu

Vierailija
26/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on vähän narsistisia piirteitä, oon järjettömän itsekäs, mutta toisaalta annan myös ihmisten kävellä mun yli. En osaa oikein sanoa ei.

Olen liian kiltti ja ystävällinen joka sitten johtaa siihen, että olen hillittömän aggressiivinen, vihainen ahdistunut ja väsynyt jolloin olen ilkeä

Vierailija
27/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on vähän narsistisia piirteitä, oon järjettömän itsekäs, mutta toisaalta annan myös ihmisten kävellä mun yli. En osaa oikein sanoa ei.

Olen liian kiltti ja ystävällinen joka sitten johtaa siihen, että olen hillittömän aggressiivinen, vihainen ahdistunut ja väsynyt jolloin olen ilkeä

Käytetäänkö kiltteyttäsi ja ystävällisyyttäsi hyväksi? En yhtään ihmettele, jos vihaisuus nousee pinnalla, kun kohtaat heitä, jotka ystävällisyyden arvostamisen sijaan kuvittelevat, että heillä on oikeus kohdella sinua huonosti myöntyvyyden tai kiltteydenkään perusteella. Ei siis viittaa siihen, että jokainen näin toimisi. Yleensä minkäänlaista empatian tai sosiaalisen ymmärryksen omaavat vastaavat ystävällisyyteen ystävällisyytenä provosointiyritysten sijaan. 

Silloin vaikuttaa helposti itsekkäältä, jos on joutunut pitämään puolensa. 

Vierailija
28/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut todella ilkeä, pahasuinen, kyyninen ja kylmä ihminen. 

Vierailija
30/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellanen sisänen viha tai sellanen on mulla ollut aina, ei siis ketään muita kohtaan vaan sellanen jännä koska tuun vähän huonommista oloista. Se ei näy päällepäin ollenkaan, koskaan... Mä oon rauhallinen AINA ihan sama mikä tilanne... Mutta mä en siedä epäkunnioitusta ollenkaan mua kohtaan, joku voi vaikka sanoa internetissä mulle jotain minkä mä otan loukkaavana, ja mä saatan mennä laittamaan Fbeessä esim viestin perään että varo missä liikut :D oon aika pikkumainen jos sille päälle satun.... Mä oon valmis tekemään ihan mitä vaan, että mä saan sen viimesen naurun. 

M.31

Vierailija
31/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pohjimmiltani erittäin itsekeskeinen ja minua ei oikeastaan pahemmin muiden asiat niin kiinnosta. Osaan esittää kilttiä ja huomaavaista mutta vain, jos siitä on jotain hyötyä minulle itselleni koska oman edun tavoittelu on minulle tärkeintä. Olen erittäin tarkkanäköinen ja hyvämuistinen ja tiedän tarkkaan ihmisten heikot kohdat enkä loppujen lopuksi kaihtaisi käyttää sitä hyväkseni satuttaessani ihmisiä sillä tavalla mikä eniten heitä satuttaa ja tuottaa heille eniten vahinkoa. Mutta yleensä en tee niin, koska en halua joutua vaikeuksiin eli vain itseni tähden en tee sitä. Sisimmässäni halveksun ja inhoan useimpia ihmisiä ja pidän heitä tyhminä ja huonompina kuin minä. Eli olen päällepäin kiltti, rauhallinen ja ystävällinen, mutta sisimmässäni voin todella pahoin ja minulla on myös paljon patoutunutta vihaa ja katkeruutta. Olen luultavasti psykoottinen narsisti tai psykopaatti joka salaa sisimmässään haluaisi satuttaa monia ihmisiä.

Just niinku minä.

Vierailija
32/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tullut todella ilkeä, pahasuinen, kyyninen ja kylmä ihminen. 

Olisiko kyse siitä, että metsä vastaa niin, kuin sinne huutaa.

Vierailija
33/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesabotaasi ja itsekaasuvalotus, mikä johtaa siihen että vedän ihmiset jotka hypoteettisesti tykkäävät minusta alas jäniksen koloon. Se on rumaa, mutta empä ketään pakota olemaan itseni kanssa.😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi