Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät äidit ja isät, joiden lapsi on pph:lla

Vierailija
13.11.2006 |

Olkaa ystävällisiä ja laittakaa näin kännyköiden aikaan tekstiviesti ILLALLA mikäli teillä onkin lapsi yhden kuumeettoman päivän pois tai olettekin vapaalla. Soitatte aina vasta siihen aikaan kun lapsen pitäisi olla ovellani. Ymmärrän että joskus lapsen sairaus huomataan vasta aamulla mutta jos tiedätte etukäteen että lapsi ei tule. Minun päiväni alkaa jo ennen kuin lapsi tulee. Olen noussut viideltä. Tehnyt ison kattilallisen puuroa, valmistellut lounasta jne ihan turhaan. Terkuin, pph

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin toimin aina eli ilmoitan heti kun mahdollista, jos lapseni ei tule hoitoon. Mutta sivusta seuranneena olen huomannut, että taidan olla aika harvinainen tapaus. Käsittämätöntä.

Vierailija
2/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekeskeisiä että eivät viitse edes tuollasita asiaa hoitaa kunnolla. Kukaan ei viitsi ajatella muita ja muiden tunteita tai aikatauluja, se on vain se oma napa joka kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitteli sitä, ettei lapset tule hoitoon syyslomalla, vaikka hoitajalla ei ollutkaan koko viikko lomaa. He kun olivat jo ehtineet varata reissua siihen. Siis itse olivat lomalla ja ilman reissua olisivat tuoneet lapset hoitoon! Sama perhe toi kuopuksen (alle 2v) hoitoon kun 5v sisarus sairasti ja äiti oli kotona (äiti terve). Vaikka ei nämä minulle kuulu. Kai sitä kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
4/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastuminen vaan huomataan. Yleensä aina edellisenä iltana. Mutta näitäkin tapauksia sattuu, että lapsi alkaa oksentaa kuudelta aamulla tai tuntuu herättyään kuumeiselta. Ja näillehän ei voi mitään. Mieluummin sitä itsekin soisi, että sairaus olisi tiedossa jo edellisenä päivänä, jotta voisi järjestää työhommat kolleegalle, hankkia sijaisen, siirtää palaverit ja mahdolliset työmatkat.

Vierailija
5/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse olen ollut flunssaisen yksivuotiaan kanssa kotona. Laita mieluummin lapsen hoitoon, kuin pidän häntä kolme päivää istumassa sisällä kuumeisen pikkuveljen kanssa.

Ajattelen myös sitä, että olen kuitenkin maksanut siitä 15 hoitopäivästä, joten haluan myös rahoilleni vastinetta.