Olinko huono kaveri
Olin vain hänen kanssa etten koulussa olisi yksin. Heti kun koulu loppui lopetin yhteydenpidon
Kommentit (13)
Varmaan sekä että olematta ja olemalla. Vaikea kysymys.
Myötätunto on hieno asia, sääliminen ei ole.
Kumpi voitti? Oliko hänellä muita kavereita? Sulla ei ilmeisesti ollu.
et ollut, olin itsekin kaverina joillekin vaikka heistä koko kylä puhui ja puhuu edelleen paskaa kun pidin juoruttelua vähän huonona tapana, enkä muiden taholta vaan lähinnä itseltä ja ajattelin pidättää itseäni. tottakai ei se kauheasti jatkunut siitä
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voitti? Oliko hänellä muita kavereita? Sulla ei ilmeisesti ollu.
Hänellä oli. Elämä on parempaa ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän yrittänyt pitää yhteyttä? Kaverisuhteita tulee ja menee. Pitkätkin ystävyyssuhteet voivat hiipua ajan mittaan. Tuskin teit väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän yrittänyt pitää yhteyttä? Kaverisuhteita tulee ja menee. Pitkätkin ystävyyssuhteet voivat hiipua ajan mittaan. Tuskin teit väärin.
Muutaman kerran joo.
Olitteko muuten yhteyksissä? Vapaa-ajalla näittekö?
Mun korviin kuulostaa ihan tavalliselta suomalaiselta suhteelta. Ei kummosia vaatimuksia kummallakaan.
Hän varmaan tuumi samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran joo.
Jos et halua olla tekemisissä hänen kanssaan, ei sinun tarvitse tuntea siitä huonoa omaatuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Olitteko muuten yhteyksissä? Vapaa-ajalla näittekö?
Mun korviin kuulostaa ihan tavalliselta suomalaiselta suhteelta. Ei kummosia vaatimuksia kummallakaan.
Hän varmaan tuumi samoin.
Vapaa-ajalla nähtiin. Yleensä hän halusi
Monilla on koulussa ja opiskeluissa sellaisia sattuman tuomia kavereita, kun joku sattuu olemaan samassa ryhmässä ja myöskin vailla juttuseuraa.
Itsekin opiskeluaikana menin juhliin joidenkin kanssa joista en kauheasti pitänyt kun vaihtoehtona olisi ollut jäädä pois.
Nuoruusvuosilta on jäänyt vain pari aitoa sielunsiskoa jollaiset olin onnekas löytäessäni. Sellaisten kanssa joiden kanssa ei ollut yhteistä tai oli nuivaaa ja väkinäistä en enää ollut yhteydessä. Siitä tuli hieman tunnontuskia mutta oli paras ratkaisu. En itsekään haluaisi että joku velvollisuudesta kärvistelisi kanssani.
Mitä mieltä olette