Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittelen hommatkaa fleshlight!

Vierailija
23.12.2022 |

On uskomattoman hyvän tuntuinen, tuntuu paljon paremmalta, kuin nainen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pesee itse itsensä. Ylivoimainen käyttökätevyys.

Vierailija
22/28 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä vaimo osti tuollaisen (Satisfyer men heat vibrator). Leikimme aina välillä sidonta leikkejä ja vaimon ollessa X-asentoon tiukasti kiinnitettynä on kiva kiinnittää vibra hänen haaroväliinsä ja katsella, kun hän "kärvistelee" orgasmien kourissa, voimatta estää niiden tuloa. Aina välillä vaimo haluaakin dominoida ja minä vuorostani olen sänkyyn kiinnitettynä. Aiemmin hän otti hitaasti suihin ja pidätteli minua orgasmin partaalla pitkään, mutta muutama kuukausi sitten olikin salaa hommannut tuon satisfyer for men vibraattorin. 

Kiinnitettyään minut sängyyn hän asettikin tuon penikseeni ja sanoi että pidä hauskaa seuraavan tunnin ajan. 5-orgasmia tunnissa ei olekkaan enää niin kivaa, jonka jälkeen vaimo vielä itse piti "ratsastus tunnin" päälläni. Oli kuulemma oikein kiva kun en lauennut ennen aikojani tällä kertaa, eli sai kuulemma itsekkin ihan yltäkylläisyyteen saakka 😳

Oih, kävisipä meilläkin noin, mutta lienee turha toivo että tilanne muuttuisi kerran kuussa lähetyssaarnaajasta sitomisleikkeihin 😓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli tullu Vanna Bardotin flesu. Ihan suosikki typy. Ostoskoriin ehdottomasti. https://www.salapalatsi.fi/seksilelut/13276-fleshlight-vanna-bardot.html

Vierailija
24/28 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hommaisin mutta puhtaanapito taitaa olla työlästä ja hankalaa lapsiperheessä.Sinkkuna poikamiesboksissa ehkä. Mutta kaverilta kuullut että alkuinnostuksen jälkeen menee kaappiin pölyttymään kun ei jaksa putsaa.

Vierailija
25/28 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun on kiihkeä nainen niin onnettomia on nää putkipillut.

Vierailija
26/28 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen huomaamaton taskulampun muotoinen design tekee siitä ihanteellisen myös matkakäyttöön, joten voit nauttia huippulaadukkaasta stimulaatiosta missä ja milloin tahansa."

Heh heh. Eiköhän suurin osa heti tunnista sen flesuksi.

Vierailija
27/28 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli tullu Vanna Bardotin flesu. Ihan suosikki typy. Ostoskoriin ehdottomasti. https://www.salapalatsi.fi/seksilelut/13276-fleshlight-vanna-bardot.html

Noita Girls-versioita oli taannoin matokaupassa neljällä kympillä. Ostin.

Vierailija
28/28 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kun on kiihkeä nainen niin onnettomia on nää putkipillut.

Monien miesten kumppanina on nainen, joka ei ole kiihkeä, jopa täysin seksitön. Siihen verrattuna taas...