Suosittelen hommatkaa fleshlight!
On uskomattoman hyvän tuntuinen, tuntuu paljon paremmalta, kuin nainen.
Kommentit (28)
Eipä sitten pysty rouva kiristämään seksillä
Miehelle olis tällainen joulupaketissa odottelemassa. Täytyy heti aattoiltana laittaa testiin. Saapa nähdä mitä tykkää.
Tuli pyytämättä synttärilahjaksi, rouva halus käytellä sitä minuun 'neitsytkokeilussa'. Tykkkään joo mutta vähän liian hätäsesti lähtee :) Todellakin hyvän tuntunen kapistus, voittaa välillä sen vonkaamisrituaalin ja hoituu pahimmat paineet ihan itsekseni ilman hässäkkää.
Oli joskus 10 vuotta sitten flessukka mutta tympäännyin vaikeaan putsattavuuteen
Minulla on kolme lähes käyttämätöntä. Hankin aina vaan uuden, kun edellinen ei toiminut. Mutta tällainen lämmittävä, imevä ja vibraava sopii minulle. Maksoi yli satasen. Se on lähes puoliksi niin hyvä kuin nainen. Ei elävää naista mitkään vempaimet voita, tunnepuoli on minulle niin tärkeä. Siksi en saa yhden illan suhteista mitään irti, vaikka tarkoitus olisikin jatkaa niitä seuraavina iltoina.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole mistään kotoisin nämä fleshlightit. Joskus ostin ja muutaman kerran käytin, mutta käsi paljon parempi.
En tiedä millä tavoin fleshlightia käytit mutta kyllä ainakin lämmittettynä liukkarin kanssa ja lantion liikkeellä työnnellen tuntuu todella hyvältä ja orgasmi on lopuksi moninkerroin voimakkaampi kuin kädellä. Valmistelujen vuoksi satunnaiskäyttöön jää mutta hieman ihmettelen jos käsi tuntuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole mistään kotoisin nämä fleshlightit. Joskus ostin ja muutaman kerran käytin, mutta käsi paljon parempi.
En tiedä millä tavoin fleshlightia käytit mutta kyllä ainakin lämmittettynä liukkarin kanssa ja lantion liikkeellä työnnellen tuntuu todella hyvältä ja orgasmi on lopuksi moninkerroin voimakkaampi kuin kädellä. Valmistelujen vuoksi satunnaiskäyttöön jää mutta hieman ihmettelen jos käsi tuntuu paremmalta.
Kuivana vedellyt...
Vierailija kirjoitti:
Kuivana vedellyt...
Kuivana ei varmasti ihmekkään jos ei toimi. 😊
Vesipohjainen liukkari aivan ehdoton mutta lämmitys tekee myös ison eron.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle olis tällainen joulupaketissa odottelemassa. Täytyy heti aattoiltana laittaa testiin. Saapa nähdä mitä tykkää.
Minkä mallin paketoit ja millaista palautetta mies antoi? :)
Vierailija kirjoitti:
Oli joskus 10 vuotta sitten flessukka mutta tympäännyin vaikeaan putsattavuuteen
Kannattaa valita jokin Quickshoteista jos päädyt vielä hankkimaan tai joku muu miettii samoin puhdistettavuutta. Pituus n. 10 cm eli yltää hyvin puhdistamaan mutta käytettävyys ja tuntuma silti mainiot. Koostaan johtuen suosittuja myös parien keskuudessa. Toki joitakin miinuksiakin on mutta yleisesti hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
onko parempi kuin oma käsi?
Aivan eri planeetalta kuin oma käsi. Tuntumaa voi säätää korkin tiukkuudella ja laittamalla korkin päälle muovipussin. Oikea pillu ei ikinä tuota sellaista alipainetta kuin tämä korkin päälle laitetun muovipussin estäessä ilman pääsyä takaisin flesukan sisälle..
Voin suositella varsin lämpimästi. En ymmärrä narinaa lelun siivoamisen vaikeudesta. Insertti ulos kotelosta, huuhdellaan vedellä hanan alla sormella reikää rassaten molemmista päistä (EI SAIPPUAA!) ja veden pois ravistamisen jälkeen sumutinpullolla neoamiseptia sekä insertin reiän lävitse että sen ulkopintaan. Sitten putsattu kuori lattialle paperin päälle pystyyn ja insertti sen sisälle mutta ei perile asti työnnettynä vaan löysästi jolloin neoamiseptit valuvat pois ja lelu kuivuu.
Jos pitäisi itsetyydytystä nopeuskilpailuna niin sitten ymmärtäisin narinat mutta tämän kanssa yleensä touhutaan pidempään jo siksikin, että se tuntuu niin hyvältä eli ei muutenkaan ole kiirettä. Sivuvaikutuksena on se, että tottuu kestämään pidempään pillumaisissa olosuhteissa eikä kouluta itseään laukeamaan mahdollisimman nopeasti.
Itse lämmitän insertin laittamalla sen irrallaan kuumalla hanavedellä täytettyyn ämpäriin viideksi minuutiksi. Samaan syssyyn mukaan liukkarituubi (muovipussissa) niin että liukkarikin on lämmintä kun sitä käyttää. Insertin pitää olla sisältä märkä kun sen ottaa käyttöön eli pelkkä liukkari ei välttämättä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan eri planeetalta kuin oma käsi. Tuntumaa voi säätää korkin tiukkuudella ja laittamalla korkin päälle muovipussin. Oikea pillu ei ikinä tuota sellaista alipainetta kuin tämä korkin päälle laitetun muovipussin estäessä ilman pääsyä takaisin flesukan sisälle..
Voin suositella varsin lämpimästi. En ymmärrä narinaa lelun siivoamisen vaikeudesta. Insertti ulos kotelosta, huuhdellaan vedellä hanan alla sormella reikää rassaten molemmista päistä (EI SAIPPUAA!) ja veden pois ravistamisen jälkeen sumutinpullolla neoamiseptia sekä insertin reiän lävitse että sen ulkopintaan. Sitten putsattu kuori lattialle paperin päälle pystyyn ja insertti sen sisälle mutta ei perile asti työnnettynä vaan löysästi jolloin neoamiseptit valuvat pois ja lelu kuivuu.
Jos pitäisi itsetyydytystä nopeuskilpailuna niin sitten ymmärtäisin narinat mutta tämän kanssa yleensä touhutaan pidempään jo siksikin, että se tuntuu niin hyvältä eli ei muutenkaan ole kiirettä. Sivuvaikutuksena on se, että tottuu kestämään pidempään pillumaisissa olosuhteissa eikä kouluta itseään laukeamaan mahdollisimman nopeasti.
Itse lämmitän insertin laittamalla sen irrallaan kuumalla hanavedellä täytettyyn ämpäriin viideksi minuutiksi. Samaan syssyyn mukaan liukkarituubi (muovipussissa) niin että liukkarikin on lämmintä kun sitä käyttää. Insertin pitää olla sisältä märkä kun sen ottaa käyttöön eli pelkkä liukkari ei välttämättä riitä.
Vielä lisäys. Vaikka naiseen verrattuna flesukka (STU malli) voikin olla intensiivisempi tuntumaltaan niin naisen kanssa en kestä ollenkaan samalla lailla kuin flesukan kanssa. Seksi toisen seksiä haluavan ihmisen kanssa on kuitenkin aivan eri asia kuin seksilelun kanssa touhuaminen itsekseen. Jos kumppani ei seksiä haluaisi vaan mukana velvollisuudentunnosta niin sitten mieluummin flesukka tai joku paremman luokan seksinukke.
Vierailija kirjoitti:
Edellisellä kirjoittajalla hyvää tekstiä.
Jatkan, että kädellä mielestäni varsinainen nautinto kuitenkin jää loppujenlopuksi aika pitkälti sinne loppuhuipennukseen. Fleshlightin kanssa nautinto on ihan eri luokkaa heti ensityönnöstä (jo tämä käyttötapa tekee isoimman eron, vaikka voihan sitä kädelläkin liikuttaa).
En nyt sano, että käsi olisi aivan pelkkää paineiden purkamista mutta Fleshlightia käyttäessä todella nauttii koko käytetyn ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme lähes käyttämätöntä. Hankin aina vaan uuden, kun edellinen ei toiminut. Mutta tällainen lämmittävä, imevä ja vibraava sopii minulle.
Onko kyseessä Airturn2? Ulkoisesti päällisin puolin Fleshlightin muotoinen ja ilmeisesti listaamasi toiminnot siitä löytyy. Myös alkuperäinen hinta ilman tarjouksia ollut n. 100€. Vai onko Fleshlightilla itsellään myös nykyään tällainenkin malli, jossa mainitsemiasi toimintoja? Airturn2 tuli vastaan Iltalehden sivujen mainoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme lähes käyttämätöntä. Hankin aina vaan uuden, kun edellinen ei toiminut. Mutta tällainen lämmittävä, imevä ja vibraava sopii minulle.
Onko kyseessä Airturn2? Ulkoisesti päällisin puolin Fleshlightin muotoinen ja ilmeisesti listaamasi toiminnot siitä löytyy. Myös alkuperäinen hinta ilman tarjouksia ollut n. 100€. Vai onko Fleshlightilla itsellään myös nykyään tällainenkin malli, jossa mainitsemiasi toimintoja? Airturn2 tuli vastaan Iltalehden sivujen mainoksissa.
Airturn2 on poikkeaa fleshlighteista siinä, että onkalo ei ole pehmeä eikä juuri veny. Airturn3 on käsittääkseni pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti flesu. Ite hommasin Stoyan Destroya version. Siihen kun ottaa puhdistusaineet, hoitojauheet ja kuivaustelineet mukaan, niin pysyy hyvin puhtaana ja pehmeänä. https://www.salapalatsi.fi/seksilelut/5943-fleshlight-girls-stoya-destr…
Tuo jauhe on maissitärkkelystä eli sitä saa edullisemmin tavallisesta ruokakaupasta.
Meilläpä vaimo osti tuollaisen (Satisfyer men heat vibrator). Leikimme aina välillä sidonta leikkejä ja vaimon ollessa X-asentoon tiukasti kiinnitettynä on kiva kiinnittää vibra hänen haaroväliinsä ja katsella, kun hän "kärvistelee" orgasmien kourissa, voimatta estää niiden tuloa. Aina välillä vaimo haluaakin dominoida ja minä vuorostani olen sänkyyn kiinnitettynä. Aiemmin hän otti hitaasti suihin ja pidätteli minua orgasmin partaalla pitkään, mutta muutama kuukausi sitten olikin salaa hommannut tuon satisfyer for men vibraattorin.
Kiinnitettyään minut sängyyn hän asettikin tuon penikseeni ja sanoi että pidä hauskaa seuraavan tunnin ajan. 5-orgasmia tunnissa ei olekkaan enää niin kivaa, jonka jälkeen vaimo vielä itse piti "ratsastus tunnin" päälläni. Oli kuulemma oikein kiva kun en lauennut ennen aikojani tällä kertaa, eli sai kuulemma itsekkin ihan yltäkylläisyyteen saakka 😳