Koira raahautui junan mukana kun ei kerinnyt junaan, vain hihna jäi oven väliin?
Luulen että syy on VR työntekijöiden nuori ikä. Mitä olen katsellut. Varmaan kovia somettamaan ja ajatukset muualla kuin itse työn teossa.
Nykynuort myöskään eivät ole tottuneet tekemään mitään. Ehkä asematyöskentely vaikuttaa liian helpolta ja siksi ei olla tarkkoina vaan mennään enemmänkin hyvään onneen luottaen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5eb01629-e680-4e5d-a44c-52343395cb4c
Kommentit (23)
Oliko Mr. Bean naiseksi pukeutuneena?
Vierailija kirjoitti:
"Hän koki, että VR viesti hänelle syyllistävästi: aivan kuin tilanne olisi ollut hänen syytään."
Anteeksi vaan Zänette, mutta vika oli täysin omasi.
Näin toimii ihminen joka ei kykene kantamaan vastuuta tapahtuneesta joka on kyllä 100% hänen omaa syytään. Niin tyypillistä. Kai junassa kulkeva ymmärtää että kun juna lähtee ne ovet sulkeutuvat nopeasti. Hihna on niin olematon ettei oven avaaja- anturit tunnista että välissä jotain.
Näitä tapahtuu välillä hissien kanssa. Koira jää ulkopuolelle ja hihna välissä. Yleensä siinä käy huonosti.
Ihan oli nyt oma vika. Ehdottomasti ensin huolehditaan koirat ja lapset kyytiin, nostetaan ja autetaan jos eivät muuten pääse, ja sitten vasta menee itse.