Ketkä muut kipeinä jouluna?
Niinhän siinä kävi, että koko perhe kovassa flunssassa näin aatonaattona. Viime viikolla oli mahatauti. Muutenkin olemme sairastelleet koko syksyn. Muita kohtalotovereita?
Kommentit (24)
Koronaa tuntuu nyt olevan liikkeellä. Minäkin sain ensi kertaa.
Uudellamaalla sairastetaan, päivystys tukossa. E-Pohjanmaallakin kaiketi runsaasti sairaita ihmisiä.
Tuntuu, että ihmiset ovat tosi väsyksissä. Se on ymmärrettävää.
En ole fyysisesti kipeä mutta henkisesti oon. Minun vanhempi aikuinen lapsi uhkailee ja kiristää rahaa. Aikoo tulla toiselta puolen Suomea tervehtimään vanhempaansa :(
Koronassa ollaan, mies toi jo viime viikolla työpaikaltaan ja tottakai se sitten tarttui minuunkin. Muutama päivä kuumetta mulla, olen ollut ihan petipotilaana. Ei jaksa laittaa joulua. No kahdestaan kun ollaan niin liekö tuolla niin väliäkään.
Meillä vatsatauti. Onneksi ei noroa.
Vierailija kirjoitti:
En ole fyysisesti kipeä mutta henkisesti oon. Minun vanhempi aikuinen lapsi uhkailee ja kiristää rahaa. Aikoo tulla toiselta puolen Suomea tervehtimään vanhempaansa :(
Tollanen on vielä kurjempaa kuin fyysinen sairaus. Toivottavasti ilmeisesti henkisesti sairas lapsesi saa apua.
Neljä rokotetta ja yli vuosi edellisestä kamalasta flunssasta mutta koronaa ei enää testattu kun tulehdusarvot olivat ihan normaalit. Nyt on yskää ja limasuutta keuhkoissa mutta ei muita oireita.
Vierailija kirjoitti:
Voi että :(. Pääsisitkö johonkin, vaikka hotelliin jouluksi?
Mä olen perinteisesti taas sairastunut jouluksi. Tämä tapahtuu joka hemmetin vuosi. Murrrr.
Onko kenelläkään muulla lihassärkyä ilman mitään muuta oiretta?
Alkava flunssa, kotikoronatesti nega. Kurkku kipeä ja yskittää sekä oksettaa. Oli suunnitelmissa käydä appivanhempien luona, nyt sinne ei jaksa mennä eikä voikaan tartuttamaan superheikolla vastustuskyvyllä varustettuja vanhuksia. Piti myös leipoa minulle ja miehelle, nyt en jaksa eikä herkut maistuisikaan. Harmittaa, koska piirakkaan tarkoitettu juusto oli kallis ja se vanhenee tapaninpäivänä.
Alkava flunssa. Tullut jo ihan perinteeksi, että jouluna kipeenä.
Meillä lapsi kovassa kuumeessa . Korona - testi on onnex negatiivinen .
Meilläkin 2- vuotiaalla kova kuume ja yskä. Hän on ollut kipeä melkein koko syksyn mutta näin korkeaa kuumetta ei ole ikinä vielä ollut.
Korona. Onneksi ruoat saa kotiinkuljetuksella. Lahjat on paketoitu. Ei siivota.
Aivan hirveä flunssa iski viikko sitten eikä aiokaan poistua. Paljon jäi tekemättä. Kuumetta ei ole ja kaksi koronatestiä negatiivisia. Koko naapurustokin samassa taudissa. Olo on tosi pascamainen edelleen. Joulu tulee ja sitten menee, menisi flunssakin samalla.
Mies koronassa, lapset toistaiseksi terveinä, itsellä kurkkukipeä, joka tod.näk. koronan alkua. Ei kuulunut joulusuunnitelmiin ei :(
Tänä jouluna koronan jäkitauti: poskiontelontulehdus. Yskin, syön Duactia ja antibioottia. Heikko olo. Lattialla villakoiria, pöydillä ja tasoilla pölykerros, mitään joulukoristeluja kuusen ostostw puhumattakaan en ole jaksanut tehdä. Muutaman punaisen joulutähden olen ostanut myös.
Eilen vielä ajattelin, että ehkä tänään nostan komerosta jouluvalot ja koristeet ym. Kello tulee yhdeksän illalla, nyt aaton aattona. Ei voi mitään..
Eikö kukaan muu palstailija tänä vuonna?
Joo kyllä. Koronaa, muuta flunssaa - kaikkea löytyy täältä.