Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä muut kipeinä jouluna?

Vierailija
23.12.2022 |

Niinhän siinä kävi, että koko perhe kovassa flunssassa näin aatonaattona. Viime viikolla oli mahatauti. Muutenkin olemme sairastelleet koko syksyn. Muita kohtalotovereita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Koronaa, muuta flunssaa - kaikkea löytyy täältä.

Vierailija
2/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa tuntuu nyt olevan liikkeellä. Minäkin sain ensi kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudellamaalla sairastetaan, päivystys tukossa. E-Pohjanmaallakin kaiketi runsaasti sairaita ihmisiä.

Tuntuu, että ihmiset ovat tosi väsyksissä. Se on ymmärrettävää.

Vierailija
4/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole fyysisesti kipeä mutta henkisesti oon. Minun vanhempi aikuinen lapsi uhkailee ja kiristää rahaa. Aikoo tulla toiselta puolen Suomea tervehtimään vanhempaansa :(

Vierailija
5/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronassa ollaan, mies toi jo viime viikolla työpaikaltaan ja tottakai se sitten tarttui minuunkin. Muutama päivä kuumetta mulla, olen ollut ihan petipotilaana. Ei jaksa laittaa joulua. No kahdestaan kun ollaan niin liekö tuolla niin väliäkään. 

Vierailija
6/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vatsatauti. Onneksi ei noroa.

Vierailija
7/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole fyysisesti kipeä mutta henkisesti oon. Minun vanhempi aikuinen lapsi uhkailee ja kiristää rahaa. Aikoo tulla toiselta puolen Suomea tervehtimään vanhempaansa :(

Tollanen on vielä kurjempaa kuin fyysinen sairaus. Toivottavasti ilmeisesti henkisesti sairas lapsesi saa apua.

Vierailija
8/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä rokotetta ja yli vuosi edellisestä kamalasta flunssasta mutta koronaa ei enää testattu kun tulehdusarvot olivat ihan normaalit.  Nyt on yskää ja limasuutta keuhkoissa mutta ei muita oireita. 

Vierailija
9/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että :(. Pääsisitkö johonkin, vaikka hotelliin jouluksi?

Vierailija
10/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen perinteisesti taas sairastunut jouluksi. Tämä tapahtuu joka hemmetin vuosi. Murrrr.

Vierailija
11/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muulla lihassärkyä ilman mitään muuta oiretta?

Vierailija
12/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava flunssa, kotikoronatesti nega. Kurkku kipeä ja yskittää sekä oksettaa. Oli suunnitelmissa käydä appivanhempien luona, nyt sinne ei jaksa mennä eikä voikaan tartuttamaan superheikolla vastustuskyvyllä varustettuja vanhuksia. Piti myös leipoa minulle ja miehelle, nyt en jaksa eikä herkut maistuisikaan. Harmittaa, koska piirakkaan tarkoitettu juusto oli kallis ja se vanhenee tapaninpäivänä.

Vierailija
13/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava flunssa. Tullut jo ihan perinteeksi, että jouluna kipeenä.

Vierailija
14/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi kovassa kuumeessa . Korona - testi on onnex negatiivinen .

Vierailija
15/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 2- vuotiaalla kova kuume ja yskä. Hän on ollut kipeä melkein koko syksyn mutta näin korkeaa kuumetta ei ole ikinä vielä ollut.

Vierailija
16/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona. Onneksi ruoat saa kotiinkuljetuksella. Lahjat on paketoitu. Ei siivota.

Vierailija
17/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä flunssa iski viikko sitten eikä aiokaan poistua. Paljon jäi tekemättä. Kuumetta ei ole ja kaksi koronatestiä negatiivisia. Koko naapurustokin samassa taudissa. Olo on tosi pascamainen edelleen. Joulu tulee ja sitten menee, menisi flunssakin samalla.

Vierailija
18/24 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koronassa, lapset toistaiseksi terveinä, itsellä kurkkukipeä, joka tod.näk. koronan alkua. Ei kuulunut joulusuunnitelmiin ei :(

Vierailija
19/24 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna koronan jäkitauti: poskiontelontulehdus. Yskin, syön Duactia ja antibioottia. Heikko olo. Lattialla villakoiria, pöydillä ja tasoilla pölykerros, mitään joulukoristeluja kuusen ostostw puhumattakaan en ole jaksanut tehdä. Muutaman punaisen joulutähden olen ostanut myös.

Eilen vielä ajattelin, että ehkä tänään nostan komerosta jouluvalot ja koristeet ym. Kello tulee yhdeksän illalla, nyt aaton aattona. Ei voi mitään..

Vierailija
20/24 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu  palstailija tänä vuonna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän