Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen joulu séksínuken kanssa

Vierailija
22.12.2022 |

Olen iloinen.

Naiset pitävät luuserina,

mutta en kärsi yksinäisyydestä, on halikamu ja joku, jonka kanssa katsella joulurlokuvia viltin alla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se tosi surullista ja säälittävää, että itsekin joudun kohta tollasen nuken hankkimaan kun ei naisille kelpaa :(. Eihän se silikooninukke nyt ihan aitoa kuitenkaan vastaa vaikka kaikki reiät löytyykin.

Totta. Ei vastaa oikeaa. Molemmissa on hyviä ja huonoja puolia. Itse en ikinä tule saamaan sellaista naista kuin itse haluan, joten siksi ostin nuken. Miksi pitäisi kärvistellä yksinäisyydessä? Koska naiset pitävät luuserina? Siinäpähän pitävät. Helppohan se on naisten, kun saavat Tinderistä aina juttu- ja seksiseuraa. Minä olen onnellinen nukkeni kanssa. Mutta ei Yle, HS ja muut valemediat tee juttuja miehistä, joilla on nukkeja. OnlyFans-tuotanto on trendikästä! Se ei tee naisesta luuseria.

Paino sanoilla: sellaista naista kuin itse haluan

Vierailija
22/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se tosi surullista ja säälittävää, että itsekin joudun kohta tollasen nuken hankkimaan kun ei naisille kelpaa :(. Eihän se silikooninukke nyt ihan aitoa kuitenkaan vastaa vaikka kaikki reiät löytyykin.

Totta. Ei vastaa oikeaa. Molemmissa on hyviä ja huonoja puolia. Itse en ikinä tule saamaan sellaista naista kuin itse haluan, joten siksi ostin nuken. Miksi pitäisi kärvistellä yksinäisyydessä? Koska naiset pitävät luuserina? Siinäpähän pitävät. Helppohan se on naisten, kun saavat Tinderistä aina juttu- ja seksiseuraa. Minä olen onnellinen nukkeni kanssa. Mutta ei Yle, HS ja muut valemediat tee juttuja miehistä, joilla on nukkeja. OnlyFans-tuotanto on trendikästä! Se ei tee naisesta luuseria.

Kirjoittaja ei saa sellaista naista kuin haluaa joten hän on ilman. Osa naisista ei saa tinderistä sellaista juttu/seksiseuraa kuin haluaa joten he ovat ilman. Yllättävän tasa-arvoista lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piper Doll Akira (näyttää japanilaiselta, jos nimi ei sano mitään)

160 cm pitkä

Silikoonia

G

Wau! Tuollaista kun saisi. Mutta ei. Pihtaavan naisen kanssa naimisissa. Nuorilla miehillä on niin paljon kivempaa.

Vierailija
24/26 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki haluaisi, että oma mies purkaisi paineensa nukkeen minun sijastani, mutta kyllähän se kiihottaisi katsella kun oma mies panee nukkea edessäni ja itse itsetyydyttäisin siinä katsellessa ja kuunnellessa kun mies voihkii kiimoissa.

Vierailija
25/26 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toki haluaisi, että oma mies purkaisi paineensa nukkeen minun sijastani, mutta kyllähän se kiihottaisi katsella kun oma mies panee nukkea edessäni ja itse itsetyydyttäisin siinä katsellessa ja kuunnellessa kun mies voihkii kiimoissa.

Mukava kuulla, että kaikki naiset ei pidä miestä luuserina, jos miehellä on seksinukke.

Vierailija
26/26 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tyytyä. Onko se nyt muka ongelma? Ennen naiset sanoi, että he ei halua miestä, joka tyytyy heihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi