oikeesti,syötkö sikaa jouluna?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jouluna pitää olla kinkkua. Muutoin emme juurikaan syö sikaa, mutta jouluna kyllä. Ja itse paistettuna. Valmiskinkut eivät ole lähellekään saman makuisia.
Savu aromista Tapolan ylikypsää maalais kinkkua ei pysty koti uuneissa paistamaan sen ollen kaikkein parasta kinkkua. Koti uunissa kinkusta tulee ihan mautonta paskaa kaikkien teeskennellen että tulipahan itse tehdystä parhainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jouluna pitää olla kinkkua. Muutoin emme juurikaan syö sikaa, mutta jouluna kyllä. Ja itse paistettuna. Valmiskinkut eivät ole lähellekään saman makuisia.
Savu aromista Tapolan ylikypsää maalais kinkkua ei pysty koti uuneissa paistamaan sen ollen kaikkein parasta kinkkua. Koti uunissa kinkusta tulee ihan mautonta paskaa kaikkien teeskennellen että tulipahan itse tehdystä parhainta.
Tapola onkin hyvää. Mutta täällä päin myydään vain vakuumiin pakattuja, suolaisia ja vetisiä kumikinkkuja, joista ei maistu muu kuin se suola. Itse paistamalla kinkun rakennekin pysyy lihaisena eikä kumisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää syödä jonkun ruumista. Miten voitte olla niin julmia että viattoman eläimen pitää kuolla että te voisitte syödä pari viipaletta hänen pakaraansa ja sitten heitätte loput roskiin. Hävetkää!
Eläimet kasvavat siksi että voimme syödä. Siinä ei ole mitään ällöttävää. Hyvän makuista!
Relaa vähän vekehörhö.
Tyttäresi kasvavat siksi että voimme panna heitä. Siinä ei ole mitään ällöttävää.
Rahasi ovat pankissa siksi että voimme viedä ne. Siinä ei ole mitään ällöttävää.
Autosi on tallissa siksi että minä voin ajaa sillä. Siinä ei ole mitään ällöttävää.
Eläimet kasvavat siksi että voimme syödä. Siinä ei ole mitään ällöttävää. Hyvän makuista!
Relaa vähän vekehörhö.