oikeesti,syötkö sikaa jouluna?
Kommentit (44)
Kyllä jouluna pitää olla kinkkua. Muutoin emme juurikaan syö sikaa, mutta jouluna kyllä. Ja itse paistettuna. Valmiskinkut eivät ole lähellekään saman makuisia.
Ei sinun kalkkunasikaan hengissä ole joulun jälkeen jos olet sen jouluna syönyt. Possu, kala, kana tai muu on aina yksi henki vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska
Joulu on Jeesuksen syntymäjuhla
Jeesus oli juutalainen
Juutalaiset eivät syö sikaa
Aamen.Miten se pakanakristittyjä koskee?
Se on epäkunnioittavaa Jeesusta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää syödä jonkun ruumista. Miten voitte olla niin julmia että viattoman eläimen pitää kuolla että te voisitte syödä pari viipaletta hänen pakaraansa ja sitten heitätte loput roskiin. Hävetkää!
Kyllä aika moni ötökkä litistyy maantiehen, kun vegaaneille rahdataan soijaa ja tofua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska
Jeesus oli juutalainen
Oletan, että olet ympärileikattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska
Jeesus oli juutalainen
Oletan, että olet ympärileikattu.
Mikäli olet mies.
Inhoan sitä per...eelle haisevaa sikaa. Valitettavasti vanhemmilleni se on pakkomielle. Itse söisin susheja ja ihan pikku naposteltavia koko joulun. Vihaan sitä ### sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en todellakaan. Eletään 2020-lukua.
Kumma että 2020-luvulla on mukuloita joille ei mene päähän että autotielle ei istuta. Minulle se opetettiin esikoulussa jo 80-luvulla.
Mä istuin 1990- luvun lopussa. Ei liittynyt ilmastoon. Aika vähäinen harmi lopulta. En ole katuryöstellyt, tuhonnut tai polttanut paikkoja, pahoinpidellyt ketään tms. En edes ollut kännissä.
En oo syöny sitten teini-iän. Kalkkunaa, kanaa ja kalaa, niitäkin nykyään vähemmän. Parasta on lanttulaatikko ja juustot. Sikaloiden olot on niin karmeat, että en senkään vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska
Jeesus oli juutalainen
Jeesus on mielikuvitusolento. Joulu on alunperin pakanallinen juhla. Kristityt vain ymppäsivät oman satujuhlansa alkuperäisen juhlan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en todellakaan. Eletään 2020-lukua.
Kumma että 2020-luvulla on mukuloita joille ei mene päähän että autotielle ei istuta. Minulle se opetettiin esikoulussa jo 80-luvulla.
Ehkä nykyisin lapsille ei soiteta lasten liikennelaulua? "Leikitellä ei pidä tiellä, sen sinä muistat kai"
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää syödä jonkun ruumista. Miten voitte olla niin julmia että viattoman eläimen pitää kuolla että te voisitte syödä pari viipaletta hänen pakaraansa ja sitten heitätte loput roskiin. Hävetkää!
Ehtoollisella tarjoillaan ruumista ja verta, jos siitä selviää riparilla niin kinkku on pikkujuttu
Itse asiassa en syö. Miehille on kinkkua.
Itse odotan joko savulohta (naapurin savustama) tai naudan pippurista pihviä. Mietin vielä muitakin mahdollisuuksia.