Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytölle nimi

Vierailija
13.11.2006 |

Nimet mietityttää



Ihana tytöntyllerömme on kohta nimiäisiässä ja nyt olemmekin pohtineet nimiä.



Ajattelimme nimetä tyllerömme Arieliksi mutta todella moni on sanonut että Ariel on pojan nimi, täh? Eikö Ariel ole tytön nimi? Ja btw sukunimi ei sitten ole suomalainen joten nimi voi olla muukin kuin Merja tai Raija.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disney-sadussa merenneito. Minullakin se kyllä tuo mieleen pyykinpesuaineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi