Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotto

Pohtiva
22.12.2022 |

Tuli kysymys mieleen, otan mielelläni mieheltä suihin, nyt viime aikoina ihan loppuun asti (sitä en ole ennen uskaltautunut tekemään). Mutta valutan mällit miehen vatsalle, en voi niellä. Hieman yökkäyttääkin siinä loppuvaiheessa, koitan olla tekemättä siitä numeroa.

Haittaako tämä miehiä kuinka paljon? Oma mies tuntuu melko tyytyväiseltä kuitenkin. Mutta pelkään, että jos kysyn asiasta, hän alkaa kiinnittää siihen huomiota mitä ei ehkä ole ennen tehnyt. Enkä yökkää mitenkään äänekkäästi, koitan peittää sen mahdollisimman hyvin. Eikä se siis minua haittaa.

Haittaako tämä? Vai murehdinko turhia? Yökkäyttääkö muita? (olen aina ollut herkkä yökkäämään, esim hampaiden pesu on välillä hankalaa)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä toisten limoja ole mikään pakko ottaa suuhun!

Eli naiset eivät tarvitse suuseksiä? Jos itse juoksisi yökkien jokaisen nuolaisun jälkeen veskiin kun vaginaa tai persettä nuolee, niin miltähän naisesta tuntuisi? Naiset, syväkurkutatte ja kuolaatte ja nielette, ei se tapa. Se puolituntia todella naista nuollessa kieli vereslihalla ei ole teistä huono asia?

No ei sinunkaan tarvitse jos et halua. Minä en ainakaan haluaisi että puolisoni tekee mitään mitä kokee vastenmieliseksi kanssani.

Ja luulisin että aika moni nainen skippaa perseen nuolennan ihan mielellään. Jos kumppani ei tee jotain mikä sinun seksielämälle on välttämätöntä voi miettiä pitäisikö etsiä uusi.

Vierailija
22/33 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei ole tajunnut pointtia. Ei suihinotto ole mun mielestä kuvottavaa, enkä yökkäile sen aikana. Ainoastaan kun mies laukeaa, siemenneste suussa aiheuttaa reaktion vaikka kuinka yritän olla välittämättä siitä. Siksi olen aiemmin hoitanut miehen käsillä loppuun. Mutta nyt olen alkanut tehdä sen suulla loppuun asti, olen ajatellut että se tuntuu paremmalta niin.

En oikein saanut mitään vinkkejä, kuinka oppisin olemaan yökkäämättä. Kondomia emme käytä, emmekä aloita nyt tuon takia. Ehkä totun ajan myötä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niele.

Vierailija
24/33 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahentuneelta kalalta maistuva lima houkuttele suihinottoon. Saan oksennusrefeksin pelkästä ajatuksestakin.

Vierailija
25/33 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suihinotto on naisesta selvästi vastenmielistä, ei se ole kivaa silloin vastaanottavastakaan osapuolesta.

Vierailija
26/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikattu  ei  haise .  Varma  takuu .

Vierailija
27/33 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. eikait. ehkä. entiedä..

Vierailija
28/33 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ottaa kakistelematta loppuun asti suihin ja sitten nielee. Ei kyllä haittaisi, jos valuttaisi pois tai alkaisi yökkäillä, kunhan mällit päätyvät ensiksi hänen suuhunsa.

Vierailija
29/33 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei ole tajunnu4t pointtia. Ei suihinotto ole mun mielestä kuvottavaa, enkä yökkäile sen aikana. Ainoastaan kun mies laukeaa, siemenneste suussa aiheuttaa reaktion vaikka kuinka yritän olla välittämättä siitä. Siksi olen aiemmin hoitanut miehen käsillä loppuun. Mutta nyt olen alkanut tehdä sen suulla loppuun asti, olen ajatellut että se tuntuu paremmalta niin.

En oikein saanut mitään vinkkejä, kuinka oppisin olemaan yökkäämättä. Kondomia emme käytä, emmekä aloita nyt tuon takia. Ehkä totun ajan myötä.

Ap

Jos ymmärsin oikein niin tuo miehen siemensyöksy aiheutaa yökkäämisen eikä niinkään itse sidmenneste suussa. Oletko kokeillut syöksyn aikana ohjata nestee purkautumista eri paikkoihin tai laitaa kieltä eteen ettei lentäisi suoraan herkään kurkuun. On varmasti vaikeaa jos mieheltä tulee paljon.

Vierailija
30/33 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötäpä miehelle ananasta ja maista uudelleen

Vierailija
31/33 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä nieli ja nyxä on valuttaja.. ei suurta merkitystä mun mielestä. Kunhan lutkuttaa loppuun eikä lopeta heti kesken, ei sillä niin väliä mihin mällit menee. Jos on pystyasennossa niin että mällit valuu suupielistä vaikka rinnoille niin onhan sekin aika kuuman näköistä toisaalta :D

Tärkeintä suihinotossa on se että sitä jatkaa niin kauan kunnes kaikki siemenet on saatu ulos ja sitten hitaasti vielä imee kun terska on todella herkkänä. Silloin kielen kosketuskin tuntuu koko kehossa. Kiihottaa kyllä pirusti kun nainen nielee mutta suihinotto ei ole silloin hyvä jos suuhun ei saa tulla

Vierailija
32/33 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä nieli ja nyxä on valuttaja.. ei suurta merkitystä mun mielestä. Kunhan lutkuttaa loppuun eikä lopeta heti kesken, ei sillä niin väliä mihin mällit menee. Jos on pystyasennossa niin että mällit valuu suupielistä vaikka rinnoille niin onhan sekin aika kuuman näköistä toisaalta :D

Tärkeintä suihinotossa on se että sitä jatkaa niin kauan kunnes kaikki siemenet on saatu ulos ja sitten hitaasti vielä imee kun terska on todella herkkänä. Silloin kielen kosketuskin tuntuu koko kehossa. Kiihottaa kyllä pirusti kun nainen nielee mutta suihinotto ei ole silloin hyvä jos suuhun ei saa tulla

Näin on. Toissapäivän seksistä jäi vielä niin kova panetus päälle, että pyysin vaimoa imuttamaan eilen kaluni tyhjäksi, kun kaluni keuli halukkaana koko ajan. Näin käviksin, vaimo istui nojatuoliin ja minä seisomaan siihen eteen. Kyllä teki gutaa pitkästä aikaan, kun imutti oikein viimeiseen pisaraan ja nykimiseen asti.  - En tiedä nielikö vai kävikö vain vessassa huuhtelemassa suun. Mitä väliä, kun kerran ottaa viimeiseen henkäykseen asti. 

Vierailija
33/33 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei ole tajunnut pointtia. Ei suihinotto ole mun mielestä kuvottavaa, enkä yökkäile sen aikana. Ainoastaan kun mies laukeaa, siemenneste suussa aiheuttaa reaktion vaikka kuinka yritän olla välittämättä siitä. Siksi olen aiemmin hoitanut miehen käsillä loppuun. Mutta nyt olen alkanut tehdä sen suulla loppuun asti, olen ajatellut että se tuntuu paremmalta niin.

Ap

Oma vinkkini yökkäyksen vähentämiseen on loppuvaiheessa ottaa sen verran ulos, että terska huulilla ja ohjaa spermasuihkun poskeen.

Sperman nielen mielellään, mutta usein tarjoan suudelman miehelleni ja tarjoan lastin hänelle. Meillä näin N54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi