Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan itseäni ja ulkonäköäni. Olen 43, ja omat lapseni jo mummottelevat minua

Vierailija
22.12.2022 |

Viel nelisen vuotta sitten olin nätti ja pidin huolta itsestäni. Jotain tapahtui ja lakkasin välittämästä. Vedän röökiä n. askin viikossa, syön mitä sattuu ja milloin sattuu; maha onkin sellainen kiinteäksi turvonnut pallo. Maha on aina sekaisin tai sitten ummettaa. Alkoholia en sentään ole vuoteen käyttänyt ollenkaan, ei vain tee mieli.

Autoa en omista, joten kävelen joka paikkaan, mm. töihin ja kauppaan. Kannan kädessä ja repussa painavat ostokset. Olen 165 cm ja painoa on 72 kg. Kuljen aina verkkareissa ja legginseissä kun napilliset housut ei mene mahan kohdalta kiinni. Koko on alhaalta 42 ja ylhäältä 38. Joka paikkaan sattuu kun koittaa jumpata. Niskaan on kasvanut kunnon emännänkyhmy. Perceen pyyhkiminen tuottaa tuskaa kun pitää kiertää vartaloa.

Miten musta on tullut tällanen ällötys 🙁 Itsetunto on rapissut aikoja sitten viemäriin ja piilottelen vaan kotona.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kampaajalla, ostat uusia vaatteita ja ala meikata itseäsi päivittäin, ulkonäkö muuttuu hetkessä paremmaksi, vaikka ei edes olisi tehnyt mitään isompaa elämäntapa remonttia.

Vierailija
22/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans 43v 101kg mutta pitkäkin. Olen elämäni kunnossa, urheilen ja pääsääntöisesti syön terveellisesti. Baariin kun menee niin seuraa saa välittömästi ihan niiriata komeistakin mieheistä. Nyt vaan itsevarmuutta ja meikkiä naamaan ja kivat vaatteet päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan