Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan itseäni ja ulkonäköäni. Olen 43, ja omat lapseni jo mummottelevat minua

Vierailija
22.12.2022 |

Viel nelisen vuotta sitten olin nätti ja pidin huolta itsestäni. Jotain tapahtui ja lakkasin välittämästä. Vedän röökiä n. askin viikossa, syön mitä sattuu ja milloin sattuu; maha onkin sellainen kiinteäksi turvonnut pallo. Maha on aina sekaisin tai sitten ummettaa. Alkoholia en sentään ole vuoteen käyttänyt ollenkaan, ei vain tee mieli.

Autoa en omista, joten kävelen joka paikkaan, mm. töihin ja kauppaan. Kannan kädessä ja repussa painavat ostokset. Olen 165 cm ja painoa on 72 kg. Kuljen aina verkkareissa ja legginseissä kun napilliset housut ei mene mahan kohdalta kiinni. Koko on alhaalta 42 ja ylhäältä 38. Joka paikkaan sattuu kun koittaa jumpata. Niskaan on kasvanut kunnon emännänkyhmy. Perceen pyyhkiminen tuottaa tuskaa kun pitää kiertää vartaloa.

Miten musta on tullut tällanen ällötys 🙁 Itsetunto on rapissut aikoja sitten viemäriin ja piilottelen vaan kotona.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Percee... Huh

Vierailija
2/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin sun pitäisi pudottaa painoa ainakin se 20 kiloa. Olet sairaalloisen lihava. Ei ihme että särkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen possu..

Vierailija
4/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te alapeukuttelette? Ap kertoi ongelmansa ja se on se että hän on runsaasti ylipainoinen ja huonokuntoinen. Tätäkö pitäis nyt sitten ihailla?

Vierailija
5/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on emännänkyhmy niskassa?

Vierailija
6/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka joutuvat elämään parantumattoman syövän tai avanteen kanssa. Mieti sitä.

Vierailija
7/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllit

Vierailija
8/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te alapeukuttelette? Ap kertoi ongelmansa ja se on se että hän on runsaasti ylipainoinen ja huonokuntoinen. Tätäkö pitäis nyt sitten ihailla?

Luulen että ap kaipais nyt enemmän positiivista tsemppiä kuin haukkumista possuksi.

Vierailija
9/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat kuntoon, varsinkin ravitsemus ja kehitys on mahdollista vielä kääntää taaksepäin. Sillä se lähtee millä on tullutkin.

Vierailija
10/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala taas välittämään itsestäsi ja hyvinvoinnistasi.  Lopeta nyt ainakin se tupakanpoltto. Ala syömään terveellisemmin.

Ei ole koskaan liian myöhäistä.

Vierailija
11/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän edes ole mikään lihava, muutama kilo pois niin hyvä tulee. Jos kävelet joka paikkaan, luulisi kunnon pysyvän hyvänä. Rupea käymään lisäksi vaikka uimassa. Ongelma tuntuu olevan enemmän korvien välissä. Tunnen joitakin hyväkuntoisia ylipainoisia ihmisiä, joiden elämää kilot eivät tunnu haittaavan.

Vierailija
12/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kilo kevennystä niin elämänlaatu paranee, ja silloin jaksaa liikkua arjessa ihan eri tavalla, tämä on sellainen yksi juttu jota ei ymmärretä että miten paljon vaikuttaa aktiivisuuteen. 

Vierailija
13/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ku mulla, mutta mä oon vasta 42 ja paino noin 90kg.

Tiia V

Vierailija
14/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikalailla just kaikki samat ongelmat. Ja siis vessassa pyyhkiminenkin jo vutittaa kun täytyy niin leveästi pyyhkiä. Nuorena vessakäynti oli vain yksi suoritus. Nyt se on monia vaivalloisia suorituksia. Sama kaikessa muussa, tuntuu etten jaksa enää eikä kiinnosta. Ruokavalio täytyisi saada kuntoon, mutta olen yrittänyt jo kaikkea. 

Vierailija
15/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsille parikymppinenkin on vanha mutta toki heiltäkin voi vaatia käytöstapoja eikä mummottelua. Yleisesti ottaen kuitenkin ulkonäön, hyvinvoinnin ja itseluottamuksen kohennus ei varmasti olisi pahitteeksi, joten nyt vain sitten hommiin :)

Vierailija
16/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, mutta en polta röökiä ja perceen pyyhin etukautta, edestä taaksepäin, ei ongelmaa.

Vierailija
17/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 45v. Kun ensimäinen lapseni lapseni syntyi.Kysytiin haluanko minua kutsutaan Mummo vai Mummi? Ehdottomasti Mummo Ja isolla M

Vierailija
18/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei 43-vuotiaana pysty pyyhkimään ilman kipuja, niin jotain on mennyt todella pahasti vikaan.

Vierailija
19/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ylipaino nyt ei haittaa oikeasti ketään, saati olisi epäterveellinen.

Vierailija
20/22 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kondikseen. Tupakka rypyttää tehokkaasti naisten kasvoja vähäisenäkin määränä.

Kun syö paremmin siis monipuolisemmin ja kropalle sopivammin, voi paremmin. Pieni painon pudotus tulee jo siinä kun syöt paremmin ja liikunta on jo hyvällä tolalla. Ei jokaisen naisen tarvii olla poniperseinen instafittness-malli. Se riittää että on itsensä kanssa sinut.

Kampaus ja meikkaus fressimpi niin avot se on jo pitkällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan