Hyvännäköisten seksielämä
Pystyykö hyvännäköiset ihmiset pitämään näppejään irti toisistaan? Itse en ainakaan pystyisi jos olisi oikein timmi hottisvaimo.
Terveisin,
Ruman pariskunnan ruma mies
Kommentit (42)
Nuoruusmuistoja ja elämänviisautta tulee mieleen tästä aiheesta.
Nuoren miehen (vaatimattoman näköisen) paineet olivat kovia. Moni ns. vähemmän kaunis tyttö kaunistui kummasti muutaman oluen jälkeen, ja joskus päädyttiin petiinkin. Usein tällainen tavistyttö oli kiitollinen saamastaan intohimosta ja kiitti jälkeenpäin kädestä kyyneleet silmissä....
Sitten aikoinaan syntyi aviosuhde kauniin naisen kanssa. Näin vähemmän kauniin miehen piti olla kiitollinen vuosikymmeniä tällaisesta puolisosta. Eipä ole kyyneleitä ja kiitosta näkynyt seksin jälkeen. Ikä on hieman tasoittanut kuvioita ja käytöstä.
Mitä tästä opimme? Kauniit naiset: valitkaa ruma mies niin hän on ikuisesti kiitollinen ja nöyrä, tai ainakin vuosikymmeniä. Ja vähän tyhmänsorttinen, niin kiitosta ja palvelua tulee runsaasti. Ja tietenkin rikas: ei kai muuten rumaa ja tyhmää miestä kestä.
Faktahan on että kauneus on katsojan silmässä. Kauneus on myös katoavaista, rakkaus on ikuista sopivan kumppanin kanssa.
Itselle kävi niin, että ekat 10v aviossa kuljin rakkauden sumussa. Sitten kolmannen lapsen jälkeen havahduin miettimään elettyä elämää. Havahduin siihenkin kuinka kaunis oli vaimoni. Katsoin vaimosta vanhoja kuvia menneiltä vuosilta ja ihmettelin miten olen ollut niin sokea. Tuosta on mennyt nyt yli 30 vuotta ja yhä vieläkin vaimo tuntuu samalta kuin tavatessa. Ihan sata varmaa on, ettei meistä kumpikaan näytä samalta saati kaniilta.
Otin vaimolta salaa videon pari vuotta sitten kum meillä oli intohimoista seksiä. Eihän niin vanhoja ihmisiä kattonut pirukaan. Joku vanha parhaat päivät nähnyt setäkin. Siinä on vissi ero miltä tuntuu kuin miltä näyttää. Hävitin videon välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän seksi tai sen laatu ole kiinni mitenkään ulkonäöstä.
Tietenkin on, vaikka ei luonnollisesti ole ainoa tekijä. Ja ulkonäkö on omiaan myös luomaan kemiaa, tai vähintään kemian edellytykset. En kyllä viitsisi ollenkaan harrastaa, jos se olisi tyyliin peiton alla pimeässä lähäriä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruusmuistoja ja elämänviisautta tulee mieleen tästä aiheesta.
Nuoren miehen (vaatimattoman näköisen) paineet olivat kovia. Moni ns. vähemmän kaunis tyttö kaunistui kummasti muutaman oluen jälkeen, ja joskus päädyttiin petiinkin. Usein tällainen tavistyttö oli kiitollinen saamastaan intohimosta ja kiitti jälkeenpäin kädestä kyyneleet silmissä....
Sitten aikoinaan syntyi aviosuhde kauniin naisen kanssa. Näin vähemmän kauniin miehen piti olla kiitollinen vuosikymmeniä tällaisesta puolisosta. Eipä ole kyyneleitä ja kiitosta näkynyt seksin jälkeen. Ikä on hieman tasoittanut kuvioita ja käytöstä.
Mitä tästä opimme? Kauniit naiset: valitkaa ruma mies niin hän on ikuisesti kiitollinen ja nöyrä, tai ainakin vuosikymmeniä. Ja vähän tyhmänsorttinen, niin kiitosta ja palvelua tulee runsaasti. Ja tietenkin rikas: ei kai muuten rumaa ja tyhmää miestä kestä.
Mies jonka kanssa viimeksi harrastin seksiä oli vartaloltaan mallia kalsarimalli. En edes vaatteet päällä hahmottanut, miten jumalaisen tikissä hän onkaan. Fyysisesti hän on komein mies, joka minulla on koskaan ollut ja jäin ihan ihmettelemään, kun hän kiitti minua seksin jälkeen.
En kyllä kaipaakaan miehestä mitään palvelijaa, vaan siinä pitää olla tasapainoa, että mies tekee asioita naisensa hyväksi, mutta ei myöskään nöyristele liikaa. En kyllä tiedä jääkö tämä vain seksiin, vai tuleeko siitä muutakin.
Mitä ulkonäköön muuten tulee, niin se on todella yksilöllinen juttu mistä itse kukin syttyy. Jokun mielestä vastenmielinen piirre, tai vika toisessa voikin olla se kaikista ihanin juttu.
Onhan se vaan ihan eri meininki kun komea mies rakastelee kauniasta vaimoaan, ei tarvitse pimeässä nyhvertää eikä säkki päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös kaunis nainen on epävarma omasta vartalostaan. Naisilla tuntuu olevan vartalossaan aina jotain parannettavaa.
Ei minulla kyllä ole epävarmuuksia omasta vartalostani. Mutta olen mielestäni suht itsevarma muutenkin. Sisäisesti.
Siitähän se on kiinni.
Noh..kaunniin naisen joka saakaikkien miesten katseet on helpompi omata hyvä itsetunto kuin rumalla tavisnaisella joka ei kelpaa oikeastaan kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös kaunis nainen on epävarma omasta vartalostaan. Naisilla tuntuu olevan vartalossaan aina jotain parannettavaa.
Ei minulla kyllä ole epävarmuuksia omasta vartalostani. Mutta olen mielestäni suht itsevarma muutenkin. Sisäisesti.
Siitähän se on kiinni.
Noh..kaunniin naisen joka saakaikkien miesten katseet on helpompi omata hyvä itsetunto kuin rumalla tavisnaisella joka ei kelpaa oikeastaan kenellekkään.
Juurikin näin. Kauniin naisen on erittäin helppo todeta että "ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä". Jos olisi sattunut syntymään pottunokkaiseksi, persjalkaiseksi aknesta kärsiväksi pullukaksi niin tietäisi, ja olisi kantapään kautta oppinut että ulkonäöllä on tosiaankin merkitystä.
Hienoa se on! Olimme nuorina ns. "sopusuhtainen pari".
Kertakaikkiaan, muistan kun ite olin 17, tyttöystäväni 16.
Ja rakastelimme - paljon.
Ainoa tuossa oli se, että nuorena se päättyi aina nopeaan laukeamiseen. Se oli kolikon kääntöpuoli.
Toki peräkkäin jaksoi 3 kertaakin helposti.
Sekin oli hienoa!
Halut ja kaikki on muuttuneet, käyneet eriparisemmaksi sitten tyttöystävästä on tullut vaimo, ja hänelläkin ikää nykyään 41.
Edelleen saman kanssa.
M42
Olen sekstaillut joidenkin kaunotarten kanssa ja kyllä se seksi nousee silloin eri sfääreihin. Tulee tunne, että luonto on järjestänyt heihin voimakkaamman vietin paritella ja lisääntyä. Miehenä tunnen saavani heidän kanssaan valtavasti seksuaalista energiaa joka tekee seksistä todella erityistä.
Olen itsekin sellainen adonis, että olen kokenut monet kerrat sen kuinka tavalliset naiset ovat päässeet kanssani kiihottumisessaan aivan uusille tasoille. Siinä toteutetaan sitä fantasiaa mitä oma mieli janoaa vastakkaisesta sukupuolesta.
Parasta hottisvaimossa on se, että ei synny tunnetta siitä kuinka haluaisi mieluiten paritella jossain muualla jonkun muun kanssa. Mikä on varmasti suhteissa varsin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään kyllä vartalostani muuten enkä ole siitä epävarma, paitsi peppureikä-väliliha-alueesta. Ärsyttää, että jossain vaiheessa edes tajusin koko asian. Vuosien ajan olin vaan elänyt ruman peppureikäni/välilihani kanssa normaalisti ja harrastanut onnellisena seksiä, mutta sitten varmaan joidenkin nettikeskusteluiden jälkeen menin peilailemaan paremmin miltä siellä näyttää, ja tajusin että on aivan perseeen (:D) näköinen kyllä. Unohdan onneksi nykyäänkin koko asian siinä tilanteessa kun harrastan seksiä, mutta noin muutoin kyllä jotenkin nolottaa tuo asia ja mietityttää mitä mies ajattelee siitä yms.
Eli ainoa asia vartalossani mikä aiheuttaa epävarmuutta, on peppureikä ja väliliha. Tämä ärsyttää itseänikin, koska tosiaan olen tuon ruman peppureikäni ja välilihani kanssa harrastanut seksiä eikä se ole vaikuttanut mihinkään, joten pitäisi vaan unohtaa koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen sekstaillut joidenkin kaunotarten kanssa ja kyllä se seksi nousee silloin eri sfääreihin. Tulee tunne, että luonto on järjestänyt heihin voimakkaamman vietin paritella ja lisääntyä. Miehenä tunnen saavani heidän kanssaan valtavasti seksuaalista energiaa joka tekee seksistä todella erityistä.
Olen itsekin sellainen adonis, että olen kokenut monet kerrat sen kuinka tavalliset naiset ovat päässeet kanssani kiihottumisessaan aivan uusille tasoille. Siinä toteutetaan sitä fantasiaa mitä oma mieli janoaa vastakkaisesta sukupuolesta.
Parasta hottisvaimossa on se, että ei synny tunnetta siitä kuinka haluaisi mieluiten paritella jossain muualla jonkun muun kanssa. Mikä on varmasti suhteissa varsin yleistä.
Fantasia se on tuokin. Tai sitten kusta pää täynnä.
Ei pysty. Sanoisin, että silloin kun toisen ulkonäkö todella miellyttää silmää, niin seksielämä pysyy vireänä. Näin ainakin itse koen sen.
Mutta se on sitten eri asia onko se oma puoliso muiden mielestä ulkoisesti täydellinen eli rakkaus ratkaisee. Rakkaus saa näkemään toisen maailman kauneimpana tai komeimpana.
Meitä on pidetty unelmaparina, mutta emme enää 50+ iässä ole maailman hoteimpia ja timmimpiä muiden mielestä. Mutta ulkonäkömme toistemme mielestä on edelleen täydellinen, koska rakkaus ja alun perin ollut täydellinen kauneus ja komeus toisessa, jonka edelleen näkee.
Tämä varmaan puuttuu sinulta ap eli rakkaus. Et pidä omasta ulkonäöstäsi etkä vaimosikaan, joten et ole alun perin ottanut vaimoa, joka ulkoisesti miellyttää. Itseni on todella vaikea ymmärtää tuollaista ajatustapaa, koska en ikinä olisi mennyt naimisiin miehen kanssa, joka ei ulkoisesti sytytä.
Kemia, eikä seksuaaliset halut ole ulkonäöstä kiinni.
.. ' R a k k a u s ei ole rumaa ' .. ihmisiä se vain kaunistaa.
Rakkaus on Teon sana.
( Vain ihmisten Pahat teot ovat vain rumia.. )
Meillä on paljon anaaliseksiä. Koska kestän pidempään panna kun vaimon kauniit kasvot eivät ole näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Kemioista paasaaminen taitaa olla vain rumien propagandaa
Aivan! Niikun myös 'kaikkien (kauniiden ja rohkeitten) .."isot"MULKUT.ja."moninaiset"ORGASMIT..? Eikö vain.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on paljon anaaliseksiä. Koska kestän pidempään panna kun vaimon kauniit kasvot eivät ole näkyvillä.
Tämän vastaajan vaihtoehdot ovat
1. H o m o ja "vaimo" on mies
2. Loota niin väljä, että pakko laittaa kakkoseen
3. Ei ole koskaan naista saanutkaan
Omasta mielestä olen ruma nainen ja hyväksyn sen, aina rumankin eteen tulee miehiä joitten kanssa voi seurustella ja jutustella siis herrasmiesten.. N 62 v.
Kemioista paasaaminen taitaa olla vain rumien propagandaa