Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan puhunut naisen kanssa

Vierailija
22.12.2022 |

Jos ei lasketa lähisukulaiset, opettaja ja kaupan kassa, niin en ole koskaan puhunut naisen kanssa. En uskalla..

M27

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ne ovat naisetkin. Pidä puheenaiheet siis sen mukaisina. Kukaan ei tykkää törkyturvista.

Siinä on varmaan vaan se jännitys jos jossain vaiheessa haluaisi esimerkiksi ehdottaa deittiä jn. 

E u r o e s c o r t. Hyvällä tuurilla neiti kerkee jouluksi kotiin. Tilaa pian.

Täppää filtter.

Vierailija
22/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä pelkäät tapahtuvan siinä, että juttelet naiselle? Mieti kuinka paljon suurempi riski naisena on puhua ventovieraille miehille! Naiset harvoin haluaa miehille erityisesti mitään pahaa ja oikein etsimällä etsii jotain hölmöä joka suostuu juttelemaan kanssamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen incel. En ole ollut naisen kanssa koskaan sillä lailla, vaikka halua olisi. Naisille ei olisi iso homma päästää minut ongelmasta, mutta eivät jostakin syystä halua. Maksullisiinkaan ei riitä rahat.

Vierailija
24/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen incel. En ole ollut naisen kanssa koskaan sillä lailla, vaikka halua olisi. Naisille ei olisi iso homma päästää minut ongelmasta, mutta eivät jostakin syystä halua. Maksullisiinkaan ei riitä rahat.

Kerrasta ei paikat paljon naisella kuluisi.

Vierailija
25/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että säpiä pitäisi saada. Sehän se miehen onnelliseksi tekisi.

Mitä nainen saisi moisesta hyväntekeväisyydestä?

Jos nyt leikitään ajatuksella, että hyvää hyvyyttäni auttaisin sinua. Pistätkö sitten kokeneena kollina hyvän kiertämään ja autat jotain puutteessa elävää naista, ehä rutkasti sinua vanhempaa, ylipainoista ja ei niin viehättävän näköistä? Sillä eihän se olisi sinulle mikään iso homma.

Vierailija
26/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä pelkäät tapahtuvan siinä, että juttelet naiselle? Mieti kuinka paljon suurempi riski naisena on puhua ventovieraille miehille! Naiset harvoin haluaa miehille erityisesti mitään pahaa ja oikein etsimällä etsii jotain hölmöä joka suostuu juttelemaan kanssamme.

Jos sanoo jotain noloa, tai jos ei mene ihan putkeen..

Vierailija
27/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan yhä edelleen ihmetellä, että hiton perämetsässä on asuttu, kun muka jo lapsuudessa ei ole opittu minkäänlaisia keskustelutaitoja vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa? Olen ainoa lapsi ja jo pienenä olen leikkinyt ja jutellut poikien kanssa, samoin alakouluikäisenä, ei siinä ole ollut mitään kummallista. Samalla tavalla jatkoin sitten vanhempana (vaikka leikit toki muuttivat muotoa tietyssä ikävaiheessa)... Ihan tavallisia ihmisiä kaikki ovat olleet.

Vierailija
28/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten?

Ei se mene aina meilläkään putkeen, jotka juttelemme naisille. Noloja sammakoita livahtelee suusta. Pakkeja tulee tuon tuosta. Mutta nehän ovat vain elämää.

Omassa mielessäsi vasn kuvittelet ja suurentelet ssioita, joita toiset eivät edes noteeraa. Ei kun tulta päin.

Vierailija
29/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ne ovat naisetkin. Pidä puheenaiheet siis sen mukaisina. Kukaan ei tykkää törkyturvista.

Siinä on varmaan vaan se jännitys jos jossain vaiheessa haluaisi esimerkiksi ehdottaa deittiä jn. 

Aloita harjoittelu puhumalla ihmisten kanssa joille et aio ehdottaa deittiä.

Vierailija
30/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko valmis antamaan kokemattomalle homolle peräaukkoa hyväntekeväisyytenä?

Vierailija
31/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jordan Petersonin ohje vastaavasta kärsiville: go the fuck out and practise! Ei ole mitään oikotietä onneen mukavuusalueella pysytellen.

Ei onneen tarvita naista.

Vierailija
32/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrasta ei paikat paljon naisella kuluisi.

Kyllä kuluu jos tulee huuuuooooorilta saatu tauti tai raskaantuminen. Tai päätyy hakatuksi ja paloitelluksi johonkin tunkiolle.

Vierailija
33/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä helvetissä ehdota deittiä olemattomalla uskalluksella. Ensimmäiset 30 keskustelua voit käydä vaikka säästä tai sähkön hinnasta.

Ja kun kysyt, kysy KAHVILLE. Älä treffeille, älä kerro että haluat lopulta lapsia tai mitään liian suurisuuntaista. Keep it simple.

Vierailija
34/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt leikitään ajatuksella, että hyvää hyvyyttäni auttaisin sinua. Pistätkö sitten kokeneena kollina hyvän kiertämään ja autat jotain puutteessa elävää naista, ehä rutkasti sinua vanhempaa, ylipainoista ja ei niin viehättävän näköistä? Sillä eihän se olisi sinulle mikään iso homma.

Ei hitsit. Enpä ole aikoihin kuullut säpistä. Ja juu, ei tipu toivottavasti keneltäkään sitä :D

Minkä ikäinen olet?

N44

Vierailija
35/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsit. Enpä ole aikoihin kuullut säpistä. Ja juu, ei tipu toivottavasti keneltäkään sitä :D

Minkä ikäinen olet?

N44

Samaa ikäpolvea ollaan, pari vuotta sinua vanhempi 😜

Vierailija
36/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä voin lohdutukseksi sanoa, että olen naisena sanonut miehille ihan uskomattoman noloja asioita ja munanut itseni joka ikinen kerta. Eikä se vedä millään mittapuulla rajoja sille, kuinka noloja, hävyttömiä ja suorastaan pelottavia asioita miehet ovat sanoneet MULLE! Joten olisin ihan sulaa voita jos joku mies vain puhuisi minulle kuin ihminen toiselle. Olematta kuitenkaan pomoni, lääkärini, psykologini tai muuta henkilökuntaa.

Että hyvin todennäköistä on, että naiset ovat saaneet kuulla miehiltä törkeyksiä ja sen takia ovatkin vähän "vaikeita" ihan kaikelle lähestymiselle, jopa ystävällismielisille. Ei sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin yrittää kehittää itseäsi. Enkä tarkoita tällä mitään lihasten pumppaamista niin kuin miehet tämän kehoituksen yleensä ottaa. Naisia kiinnostaa etupäässä sosiaalisuus. Silloin nainenkin saa suhteesta jotain.

Vierailija
37/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hätä, et ole menettänyt mitään.

Vierailija
38/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikeaa edes päätyä sellaisiin tilanteisiin, että voidaan edes keskustella jos on esim sos ahdistusta.

Vierailija
39/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan yhä edelleen ihmetellä, että hiton perämetsässä on asuttu, kun muka jo lapsuudessa ei ole opittu minkäänlaisia keskustelutaitoja vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa? Olen ainoa lapsi ja jo pienenä olen leikkinyt ja jutellut poikien kanssa, samoin alakouluikäisenä, ei siinä ole ollut mitään kummallista. Samalla tavalla jatkoin sitten vanhempana (vaikka leikit toki muuttivat muotoa tietyssä ikävaiheessa)... Ihan tavallisia ihmisiä kaikki ovat olleet.

Todennäköisesti ei ole kyseessä mikään tynnyrissä kasvanut perämehtän tapaus, vaan heikkolahjainen yksilö. Eli taas yksi Allu. Nämä jää syystäkin yksin, ei niitä edes kiinnosta naisessa mikään muu kuin reikä ja palvelualttius. Eli että itse saa vain olla ja muija hoitaa kaiken hymyillen. Näitä varten on ulkomaiden epätoivoiset naiset. Sinne siis suuntaamaan katse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi