Toivoisin, että jos teillä on symmetrisesti esim. kaksi ikkunaa, niin niillä olisi matchaavat kyntteliköt.
Jos on yhdessä ikkunassa, niin täytyy olla myös toisessa. Kauhean näköistä jos ei ole nätisti laitettu.
Kommentit (58)
Päteeekö tämä myös jos ikkunat ovat päällekkäin, siis eri kerroksissa? Meillä on talon tielle näkyvässä päädyssä vain 2 ikkunaa, samanlaiset mutta toinen alakerrassa ja toinen yläkerrassa. Vain alakerrassa on kynttelikkö (joulukuussa).
Yhteensopivat. Se on suomenkielinennsana, jonka ap tässä yhteydessä voisi opetella.
Vierailija kirjoitti:
No hittolainen, leivoin just pullaa, ne ei mätsää, kun tuli pariton pikkupulla.
Oliskos kellä just nyt pariton pikkupulla leivottuna, et saatais nää kaks mätsäämää?
Prkle ja stana - pareittain, kun tuli krijotusvihreä...
Vierailija kirjoitti:
Yhteensopivat. Se on suomenkielinennsana, jonka ap tässä yhteydessä voisi opetella.
Pöö. Sinä nyrpeä oikrin kirjoitus poliisi🤫
Onko suomenkielinensana yhdys sana, kysyy nimim.epä tietoinen
Vierailija kirjoitti:
Päteeekö tämä myös jos ikkunat ovat päällekkäin, siis eri kerroksissa? Meillä on talon tielle näkyvässä päädyssä vain 2 ikkunaa, samanlaiset mutta toinen alakerrassa ja toinen yläkerrassa. Vain alakerrassa on kynttelikkö (joulukuussa).
Joku (ap) voisi luulla, että eri ihmiset asuu yläkerrassa. Luulisin ettei tämä haittaa. Ei myöskään kerrostalossa naapureiden puuttuvat/erilaiset kyntteliköt ole pulma, luulen.
Tämä on vain minun vaatimaton mielipiteeni, korjatkaa, jos olen väärässä
Eri
Ymmärrän ap:ta, koska olen itse just tuommoinen. Meillä on kolme samanlaista ikkunaa julkisivun puolella, ja koska kunnollisia ikkunalautoja ei ole, naulaan ikkunalistoihin adventtina pienillä nauloilla jaloistaan kiinni tismalleen samanlaiset kyntteliköt. Pitäisit minusta, ap. Talokin on itse suunniteltu, ja ikkunat on aseteltu kadulta katsottuna julkisivun suhteen symmetrisesti, vaikka se vaati huonejärjestykseen pieniä kompromisseja.
Toisinaan kun näkee symmetrisen julkisivun ja ikkunoille vielä aseteltuna symmetriset jouluvalot... ah! Tietää, että siellä asuu toinen samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Keksikää lisää, milloin kaksi mätsäävää on parempi kuin pariton yksi
Pippeliä parisuhteessa.
Meillä ei ole symmetriset ikkunat, joten ei tarvii mätsätä.
Vierailija kirjoitti:
No hittolainen, leivoin just pallaa, ne ei mätsää, kun tuli pariton pikkupulla.
Oliskos kellä just nyt pariton pikkupulla leivottuna, et saatais nää kaks mätsäämää?
Syö ylimääräinen pois🍩
Symmetria on tylsää, erityisen tylsää, jos sitä ei rikota mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö ylimääräinen pois🍩
Ok. Söin. Mitä nyt, jos joku vastaakin että pariton pulla kaipaa...
Ap
Jänskättääkö oikea asettelu, kun Joulua kohden kynttilät/kyntteliköt ikkunoilla lisääntyy?
(no ei siis 'lisäänny' sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta ymmärtänet kysymyksen)
Saunapyyhkeet ovat erilaiset että tietää omansa. Samoin tyynyliinat.
Nyt ap:tä ahdistaa.
Me juodaan kahvit aina siis aina erilaisista mukeista puolison kaa... ap, kestätkö tän?
Mun kengät on eriparia: toiset oikean jalan, toiset vasemman😥.
Sukat on kyllä symmetriset