Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies utelee teinityttöjeni intiimejä juttuja?

Vierailija
22.12.2022 |

Olen ymmälläni. Uusi mies tuntuu olevan kovin kiinnostunut teinityttöjeni asioita, mm. kehityksestä. Onko tämä red flg vai ylireagoinko?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkoista ehkä voisin uudelta kumppanilta kysyäkin, ne kun vaikuttaa ihan käytännön asioihin. Olen ollut omallekin tyttärelle tukena hakemassa ekoja suojia. Kaikkein käytännöllisintä olisi kun tyttärensä itse voisi esim. huikata että tuotko kaupasta samalla "niitä", eikä tarvisi äitinsä kautta kommunikoida arkipäiväisiä asioita.

Tosin itselle kyllä jotkut menkat (ei minkään ikäisellä) aiheuta mitään kiinnostusta. Tasan biologiaa ja luulen monen isän tämän allekirjoittavan.

Vierailija
42/48 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse koin lapsena seksuaalista hyväksikäyttöä niin kyseinen pedofiili kyseli onko poikakavereita ollut, kalasteli varmaan tietoa onko seksikokemuksia. Olin n. 10 vuotias niin aika sairasta edes kuvitella että olisi jotain poikakavereita ollut mutta niin kai ne pedofiilit ajattelee.

Eli kyllä tuo munkin mielestä red flag on että kyselee jostain menkoista ja poikakavereista yäk.

oliko mies lähipiiristä vai kauempaa kotoisiin?  saiko kättä housuun sulle vai jäikö puhe asteelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teinitytöille pitäisi puhua?

Vierailija
44/48 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa koulukaverin isä kysy oliko karvoja tullut jo, käytiin kolmosta.

Voin sanoa että ei tuntunut järkevältä. Äijä oli myös pienessä sievässä.

Vierailija
45/48 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mäelle. Ei tuollaisia kysellä millään verukkeella.

Vierailija
46/48 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä teinitytöissä kyllä muuta kiinnostavaa olekaan kuin ne niiden intiimit jutut.

Vierailija
47/48 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Kuulostaa kyllä melko oudolta. Ainakin kannattaa tarkkailla tilannetta ja välttää tyttöjen oleskelua miehen kanssa keskenään.

Siinä vaiheessa kun joutuu välttämään kumppanin oleskelua lastesi kanssa niin eikö suhde ole aika selvästikin ohi? tai pitäisi jo olla. Kyse on kuitenkin omista lapsista..

Vierailija
48/48 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puol vuotta niin uusi miehesi nussii sun tytärtä syvälle pilluun alffamällinsä. Uuuaaah. Niin minäkin teen kun tilaisuus tulee. Ooooaaah. Jorma 63v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän