Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi ilmiö_edellinen ostaja vohkii tavaroita?

Vierailija
22.12.2022 |

En ole tällaiseen aiemmin törmännyt. Pakkasin tavarani kassiini ja vasta poistumassa ollessani huomasin, että siitä kassista puuttui eräs tuote, jonka kassakuitin mukaan olin maksanut. Ajattelin, että olin huomamattomuutani unohtanut sen. Palasin tietysti kassalle ja tiedustelin, että voiko tämä tavara olla jäänyt kassalle. Ei ollut.

Viikkoa myöhemmin asioin samassa liikkeessä ja huomasin, että kassakuittia heilutteli asiakas, joka äänekkäästi ihmetteli, mihin maksamansa joulukukka oli kadonnut hihnalle laiton ja maksamisen välillä.

Siinähän sitä keskittyy aikansa maksamiseen ja maksutoimitukseen sekä kassa että maksaja.

Omituista on. Muille tapahtunut samaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset ovat vaan alkaneet aktivoitumaan kassoilla. Heidän mielestäänhän varastaminen on ihmisoikeis - mutta vain vasemmistolaista ideologiaa noudattaville.

Typerys.

Missäs puolueissa niitä rikollisia ehdokkaita olikaan eniten?

Idioooti. Mitkäs puoleet ne puhuu sen puolesta on ihan oikein varastaa ja harrastaa katu väkivaltaa jos kokee että ei saa ilmaiseksi kaikkea kivaa. Ja verotus tulonsiirtoineen on ainoastaan anekauppaa siitä että itsensä elättävät rehelliset työtätekevät saavat pitää henkensä! Kyllä ne puolueet sieltä vasemmalta laidalta tulevat!

Vierailija
22/35 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaiden ostokoset on köyhempien oikeus ottaa. Jos näen, että joku ostaa monella sadalla eurolla tavaraa, tietenkin otan osan itselleni. Ei siitä mitään seuraa.

Nolo provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset ovat vaan alkaneet aktivoitumaan kassoilla. Heidän mielestäänhän varastaminen on ihmisoikeis - mutta vain vasemmistolaista ideologiaa noudattaville.

Typerys.

Idioooti. Mitkäs puoleet ne puhuu sen puolesta on ihan oikein varastaa ja harrastaa katu väkivaltaa jos kokee että ei saa ilmaiseksi kaikkea kivaa. Ja verotus tulonsiirtoineen on ainoastaan anekauppaa siitä että itsensä elättävät rehelliset työtätekevät saavat pitää henkensä! Kyllä ne puolueet sieltä vasemmalta laidalta tulevat!

No jos putinistipersut vihdoin myöntävät olevansa vasemmalla, niin sitten.

Persut kehottavat väkivaltaan.

Vierailija
24/35 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu. Ihmisillä ei ole rahaa ruokaan. Ei itsellänikään. Rohkeimmat ja röyhkeimmät ja epätoivoisimmat pöllivät muiden ostamia ruokia kassahihnalta.

Mikä avuksi?

Vierailija
25/35 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin joululahjoja Prismasta ja seuraavan asiakkaan lapsi riensi odottamaan perheensä ostoksia sinne hihnan päähän, nappasi legopaketin ja ryhtyi räpeltämään sitä auki. Nappasin paketin takaisin ja katsoin vihaisesti, lapsi noin 6v eli ei ihan taapero pillahti itkuun ja isänsä ryntäsi vihaisena vierelle, että hei, miten kehtaan viedä lapselta lelun, vartijat tänne, täällä on varas. Ja vartija tuli: minulla kädessä kassakuitti, että olen maksanut lelun ja vihaisella miehellä pelkkä viha, ei heillä ollut edes ostoksissa koko lelua. Siinä sitten selviteltiin sitä, että onko lelu lapsen, jos hän nappaa sen käteensä ja onko maksajalla oikeasti väliä, jos lapsi sen lelun haluaa. Minä ja vartija olimme kapitalistisen maksaja omistaa -maailman kannattajia, lapsen isä puolestaan niitä, joiden mielestä lasta ei saa nolata eikä tavaroita ottaa pois.

Hyi kele, mikä tota isää vaivasi?

Sitä paitsi, siinähän tulee opettaneeksi isä lapselleen, että on ok ottaa toisten tavaroita, jos tykkää niistä. Ihan käsittämätöntä, tollaisten ihmisten takia meillä nuoret ryöstelee toisilta nuorilta kivoja vaatteita. 

Vierailija
26/35 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään varastamista kun kerran tavara maksettu. Edellinen asiakas fiksu kun nappaa kassiinsa maksetun ostoksen. So what!

Vierailija
27/35 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerys.

Vasemmistolla.

Ja se puoluekannatusko näkyy siinä ostoksia tehdessä, vai. Mutta kassahihnakuri on kyllä höltynyt sitten U-sodan alkamisen. 

Vierailija
28/35 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eduskuntaan nousi viimeksi viisi rikostuomion saanutta. Kaikki ovat persuja. Ja miehiä.

Sun maailmassa on vasemmisto ja kaikki muut ovat persuja. Kuinka tyhmä oikein olet?

Vierailija
29/35 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään varastamista kun kerran tavara maksettu. Edellinen asiakas fiksu kun nappaa kassiinsa maksetun ostoksen. So what!

Tällä logiikalla se ei olisi varastamista, jos minä "nappaisin" sinulta maksetut asiat, kuten takkisi, ruokaa tai vaikkapa autosi. Se ei ole ehkä kaupalta varastamista, mutta se on toiselta ihmiseltä varastamista, mikä on minusta vielä pahempi. 

Vierailija
30/35 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaiden ostokoset on köyhempien oikeus ottaa. Jos näen, että joku ostaa monella sadalla eurolla tavaraa, tietenkin otan osan itselleni. Ei siitä mitään seuraa.

Köyhä voi ostaa kahden viikon ostokset kerralla, koska kyyti kauppaan maksaa. Sinä siis varastat köyhältä, koska hän käy kaksi kertaa kuukaudessa kaupassa?

Vierailija
31/35 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin joululahjoja Prismasta ja seuraavan asiakkaan lapsi riensi odottamaan perheensä ostoksia sinne hihnan päähän, nappasi legopaketin ja ryhtyi räpeltämään sitä auki. Nappasin paketin takaisin ja katsoin vihaisesti, lapsi noin 6v eli ei ihan taapero pillahti itkuun ja isänsä ryntäsi vihaisena vierelle, että hei, miten kehtaan viedä lapselta lelun, vartijat tänne, täällä on varas. Ja vartija tuli: minulla kädessä kassakuitti, että olen maksanut lelun ja vihaisella miehellä pelkkä viha, ei heillä ollut edes ostoksissa koko lelua. Siinä sitten selviteltiin sitä, että onko lelu lapsen, jos hän nappaa sen käteensä ja onko maksajalla oikeasti väliä, jos lapsi sen lelun haluaa. Minä ja vartija olimme kapitalistisen maksaja omistaa -maailman kannattajia, lapsen isä puolestaan niitä, joiden mielestä lasta ei saa nolata eikä tavaroita ottaa pois.

Ei saa tana. Olihan tää vitsi? Olihan? Pliis olihan?

Vierailija
32/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikällä oli TASAN 1 ostos. vihoviimenen hyllyn jauhelihapaketti. katoin ku se meni sen ihme välihonman toiselle puolelle. käönsin pään, maksoin tupakkani ja sen perkeleen jauhelihan. kappas niin perkeleesti käänsin pään niin koko hihna oli tyhjä. siis nyt jumalauta. 

eihän tää ees voi mennä vahingosta. kyllähän sinä tiijät itse mikkä ostokset olet ostanut ja mitä et. noh ei siinä sitä vedetään ruisleipää ja vettä loppukuu

Vierailija
33/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, vai jauhelihapaketti pöllittiin.

Itse olen napsinut vaikka mitä tuotteita, naapurin hihnalta:)

Vierailija
34/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuttu juttu. Siksi menen mahdollisimman nopeasti sinne hihnan päähän pakkaamaan, aina se ei tosin onnistu. Muutaman kerran olen maksupäätteen luota kiekaissut, että hei, ne ostokset on minun puolellani kaukaloa, näpit irti. Sellaiset tavallisenoloiset kolmekymppiset on pahimpia, ei ne välitä.

Minä, ladon käryyn takaisn mahd pian ne ostokset ja menen muualle pakkaamaan, jos olen yksin kaupassa, ettei kumppani ole pakkaamassa. 

Vierailija
35/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää itsepalvelukassoja.