Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuusamossa pe-la-yönä 15v poika sammunut hankeen ja paleltunut kuoliaaksi :((

Vierailija
12.11.2006 |

Kyllä on paha fiilis, ihan tässä kotikulmilla. En tiedä, kenen lapsi, mutta niin surullista :´((

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret eivät tajunneet miten vakavaa on jäädä pakkaseen. Siihen siis voi kuolla, paleltua.

Surullista....

Voiko tästä tapauksesta syyllisiä etsiä, mielestäni nuorten olisi tulla huolehtia kavereistaan tai ainakin kertoa aikuiselle, että joku on sammunut metsään. Eli heitteillejättö se on noille nuorille ainakin tulossa eteen, toivoisin ainakin.

Oppisivat muut nuoret tuosta kokemuksesta, ettei ketään saa jättää yksin sammuneena....

Vierailija
22/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on alkoholi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin paskat kamut ja sit vielä lähti henki...

Ihan oikeesti, olen sitä mieltä, että kaverit on syypäitä. Tuon ikäiset kossit (ja tytötkin) keksii kyllä konstit, missä ja miten voi ryypätä vanhemmilta salaa, ja silloin pitäis kaverien pitää toisistaan huoli.

Mutta tätä näkee nykyään niin paljon, vain oma napa viime kädessä on tärkein. Raaka herätys lapsosille...

Vierailija
24/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi ei ollut syy jättää yksi ihminen sammuneena metsään...

Vierailija
25/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oppisivat muut nuoret tuosta kokemuksesta, ettei ketään saa jättää yksin sammuneena....

Jätetäänhän juopotkin sammuneena maahan makaamaan. Siis toiset aikuiset jättävät. Usein ei edes tarkisteta, mikä on hätänä, kun joku makaa maassa.

Saisivat monet aikuiset miettiä, minkälaista mallia antavat lapsille.

Ja tuohon, että vanhemmat eivät tienneet missä lapsi on: Ettekö itse ole koskaan karanneet? Tai entäpä jos vanhemmat oikeasti luottivat, ettei lapsi lähde ryyppäämään. Tai jos eivät vain välittäneet? Tai olivat itsekin aivan kännissä? Listaa voisi jatkaa...

Vierailija
26/27 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika kavereissa ihan selkeästi, mutta mistä mallinsa saaneet ???

Vierailija
27/27 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä vanhemmat valvonu odottelemassa!

Sitäpaitsi olin 13vuotiaasta asti tosi kauhee murkku eli olin missä huvitti ja tulin koska huvitti. Olis voinu välillä mennä vanhemmilla useampi päiväkin siinä odottaessa. Joskus karkasin, joskus " unohdin" mennä koulusta kotiin jne, kyllä sitä aina jotain keksi.

Mutta kyllä meidänkin kaveripiirissä kaikki pitivät huolta toisistaan eikä ketään olis tuolla tavalla jätetty. Oliskohan tää huolehtivaisuus kuitenkin silti enemmän naisten juttu?

Tosi kurjaa että näin pääsi käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän