Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei Mummo..

Vierailija
22.12.2022 |

Tässä joululaulussa logiikka ontuu. Ensin soitellaan mummolle Lappiin kysellen kuulumisia ja luvataan tulla sinne joululomalla. Mutta sitten jo kohta pukkikin saapuu poroineen taas tänne etelän kotiin. Niin että kusetetaanko tässä dementoitunutta isoäitiä turhilla kyläilylupauksilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tasan vuosi sitten?

Vierailija
2/8 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei mummo, mä en oo syönyt mun lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään pyhinä syömässä mummon eväät ja jätetään se sitten taas vuodeksi yksin mökkiinsä.  Ehdottomasti Kauheimpuen joululaulujen TOP TEN-aineistoa.

Vierailija
4/8 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuseteta. Biisissä soitetaan jouluna mummolle, jonka luona käydään kesälomalla viikko. "vain kesäaikaan auto pihasn kaartaa, viikko vierii mummo yksin jää".

Vierailija
5/8 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tuota jorinaa! 

Vierailija
6/8 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava laulu.

Vierailija
7/8 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan nuorison voimin mummon ikkunaan paperitähti loistamaan, jätetään mummo nauttimaan tunnelmasta. Tulevat seuraavan kerran pääsiäisenä, ja pyörittelevät silmiään, kun se sama paperitähti on edelleen mummon ikkunassa. Voisko käydä vähän useammin, tai sitten olla laittamatta paperitähtivaloa niin ylös, ettei mummo siihen itse ylety. 

Vierailija
8/8 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Laitetaan nuorison voimin mummon ikkunaan paperitähti loistamaan, jätetään mummo nauttimaan tunnelmasta. Tulevat seuraavan kerran pääsiäisenä, ja pyörittelevät silmiään, kun se sama paperitähti on edelleen mummon ikkunassa. Voisko käydä vähän useammin, tai sitten olla laittamatta paperitähtivaloa niin ylös, ettei mummo siihen itse ylety. 

Usein se mummo nauttii siitä paperitähdestä kiikkustuolissa pääsiäisenä siinä asennossa mihin siihen jouluna jäi. Valokin loistaa, ellei sähköyhtiö ole poikkassut virtaa. Saattaa olla pääsiäisenä vähän sellainen Bates Motel-tunnelma.