Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reseptisi joulun sienisalaattiin ?

Vierailija
21.12.2022 |

Mikä on pohjana ? Ranskankerma ja kerma yhdistelmä vai joku muu ?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi 🤢

joo, ei ole aina ollut munkaan suosikkini :D mikä sun suosikkisalaatti jouluna on ?

No jos sienisalaattia on joulupöydässä tarjolla, niin tottahan sitä pitää maistella.

Maistelen vähän kaikkea, mitä tarjolla on. Myös rosollia, vaikka siitä kaikkein vähiten jouluruokana pidän.

Otan lautaselle myös sillipalan, jokaisesta purkista graavilohiviipaleen, graavisiikapalan, vähän lanttu-ja porkkalaatikkoa, imellettyä perunalootaa, keitetyn perunan, kinkkuviipaleen ja kastiketta.

Sekä ihanaista joululimppua.

Kotikaljaa ja vettä.

Viemme osan jouluruuista tietenkin itse, syömme joulupäivällisen aina vanhempieni luona.

Vierailija
22/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö sieniä.

Vajaan teelusikkallisen maukasta sienisalaattia, voi joulupöydässä lautaselleen pistää.

Eihän kukaan sieni-eikä muitakaan kerma-smetana-majoneesi salaatteja, pistele ruokalusikkalisia suuhunsa.

Nuohan ovat pikku herkkulisiä, juhla-aterialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö sieniä.

Vajaan teelusikkallisen maukasta sienisalaattia, voi joulupöydässä lautaselleen pistää.

Eihän kukaan sieni-eikä muitakaan kerma-smetana-majoneesi salaatteja, pistele ruokalusikkalisia suuhunsa.

Voihan sitä, mutta mikään pakko ei ole jos siitä ei tykkää.

Itse kyllä syön sienisalaattia ison kasan jouluna kerrallaan :) en todellakaan mitään puolikasta teelusikallista.

Vierailija
24/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi 🤢

Paras jouluruoka!

Vierailija
25/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan aina valmiin sienisalaatin.

Sitä kuluu niin vähän, ettei kannata itse väkertää. Eikä meillä edes ole sieniä, joista itse salaatin vois tehdä.

minkä valmiin ostat ? joitan oon maistellut, mutta eivät ollet suun mukaisia. Vinkkejä siis otan vastaan :)

Vierailija
26/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni ohjeella, suolasieniä, sipulia hienoksi pilkottuna ja kuohukermaa.

Ihan parasta.

Vierailija
27/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö sieniä.

Mulla on 350g tonkka sieniä, joista teen kermaisen salaatin vain itseäni varten :) Toisenkin mokoman voisin vedellä, jos ei sienet olis niin kalliita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi